Seat Leon 2013

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod OTA21 19. 8. 2019 20:29



No, dojem z těch ctránek mám, že jsou to docela "kolotoče".

Better acceleration. Outstanding design. - První je v podstatě hloupost a to druhý je úplně k hovnu.

Ale dík, je vidět, že existuje všechno. Stejně si ale myslím, že by to v chipu bylo lepší.
96kW
OTA21
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 19. 8. 2019 20:35

tycoon píše:
OTA21 píše:Vzhledem k neuvěritelnému výkonu mého vozu nikdy nemusím dávat plyn až na podlahu, ale stejně jsem to zkusil a zjistil, ze když už je plyn na podlaze a ještě trochu přitlačím, tak to jakoby cvakne a pedál jde ještě o několik mm dolů. Co to je za vymoženost? I to vypadá, že je to tam naschvál....

goes píše:https://www.garaz.cz/clanek/co-znamena-spinac-pod-dorazem-plynu-21001124

U Leonu s manuálem to slouží k tomu, že když přepneš odezvu motoru do módu Eco, tak při sešlápnutí na normální doraz to nezrychluje na 100 %, ale když to přes ten doraz prošlápneš úplně na podlahu, tak už to i v módu Eco zrychluje na 100 %. V Ostatních módech (Normal, Sport) to žádnou funkci nemá. BTW Je to i v návodu k obsluze.

Co se týče "kobereček-flame", tak textilní i gumový mají své pro i proti. Co však je důležitější, je tvar koberečku řidiče. Podívejte se na něj několik stránek vzad. Originální (či přesný neoriginální) kobereček zasahuje jen pod pedál spojky, zatímco k pedálu brzdy a plynu nezasahuje. Tam se pak více špiní čalounění podlahy. Předpokládám, že je to důsledek "kobereček-gate" (Toyota).


Ve fáčku i ve 105 byly až pod pedály... Ale to jsou auta pre-Toyotagate. Do pižďucha jsem koupil někaý polský neorigo pro Aygo a jsou taky až pod pedály.. Ale tam jsou zase pedály pomalu jak v náklaďáku, šlapeš na ně spíš zeshora než zezadu... Na Sandero jsem je ještě nekoupil, ale co nevidět to přijde... Opět místo českých budu muset vzít polské, protože mají skutečně vysoký okraj a jsou až pod pedály... Cena stejná... Obrázek
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 20. 8. 2019 10:23

Autokoberečky?

Jedině Gumárny Zubří:

Obrázek

Ale s tím zasahováním, je to tak. Je zakrytá plocha na odkládání levé nohy, ale pod plyn se spojkou už nejdou
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 20. 8. 2019 10:28

Jedine teda rozhodne ne.
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 20. 8. 2019 12:01

+1
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 20. 8. 2019 18:09

OTA21 píše:No, má to podle mě normální řízení. V normálu je to super na parkování, ale při jízdě mi to nesedí. Je to ale asi o zvyku.

V tom Sport režimu mi to přijde už moc tuhé, aniž by ti dávalo do řízení jakoukoliv odezvu. Z mého pohledu se to hodí na dálnici. Normal je zase trochu přeposilovaný. Chtělo by to ještě něco mezi tím :-)

Přemapování pedálu nedává smysl, protože hlavní problém je nikoliv samotná odezva, která si lze nastavit ve třech úrovních, ale prodleva turba po sešlápnutí plynu. A s tím žádné mapování nic neudělá.
Já jsem právě to namapování ve Fabiích neměl rád. Člověk šlápnul do půlky dráhy pedálu, motor "razantně" zabral a člověk si říkal "tak to není špatné, to jede". A pak při předjíždění plyn na podlahu, že to pojede ještě líp, že předjetí bude hračka ... a ono ne, autu se už víc nechtělo.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod OTA21 20. 8. 2019 18:39

S tou odezvou ve volantu máš určitě pravdu, je to docela mrtvý, ale na druhou stranu jsem zažil i mrtvější auta. Mně ta tuhost prostě vyhovuje.

Co se pedálu týče, tak to, co tebe štvalo mně zase vyhovuje. Uvědomuju si, v jak silném autě jezdím, takže ten mrtvej konec plynu prostě čekám a nevadí mi nebo spíš nevadil by mi.

S tou odezvou turba je to podle mě složitější. Díra tam je, podle mě je i vetší než jsem měl u 1,8 nebo i u 1,0, ale někdy je to horší a někdy je to lepší, myslím, že elektronika řízení motoru tam dělá paseku, kterou by dělat nemusela.

Já nad chipem furt přemejšlím, quantum už to dělá, ale s touhle firmou zkušenost nemám, takže váhám. APR, který bych bral hned, ten motor ještě nedělá, tak se uvidí. I 1,0 TSI zacali dělat asi měsíc zpět, takže je vidět, že to nějakej čas od vydání motoru zabere.

Ta 1,5 není špatnej motor, ale "nová doba" je na něm strašně znát. Třeba se mi líbí, že když jedu na 2.q, zašlápnu to, tak motor kolem 4000ot ještě kousek víc zabere, i na 3.q je to cejtit, pak na vyšší kvalty už je to jedno.

Mám najeto asi 1200km, takže čekám, že ještě 1-2 tisíce si to bude tak nějak sedat a pak udělám závěr.
96kW
OTA21
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davpro 20. 8. 2019 18:41

Mě se na Sport jezdí pohodově a nic mě extra nesere - servo mě přijde tak akorát, nemám rád přeposilované, jako má žena ve Fiatu 500 a to i bez City režimu. Takže je to spíše o naladění řidiče.

-- 20. 8. 2019 18:44 --

OTA21 píše:Mám najeto asi 1200km, takže čekám, že ještě 1-2 tisíce si to bude tak nějak sedat a pak udělám závěr.


Já 8tis km a přijde mi to lehce živější a reakčnější než na počátku. Asi hraje roli i ten GPF, obecně se píše, že auta s ním už nejsou tak živá. Ale celkově mě to přijde po zajetí spíše lepší a vlastně jsem čím dál více spokojenější.

-- 20. 8. 2019 18:49 --

Jen tak pro úplnost.
Obrázek
Naposledy upravil davpro dne 21. 8. 2019 10:21, celkově upraveno 1
Seat Leon ST 1.5 TSI 96kw FR (2019)
Fiat 500 1.2 51kW (2008)
davpro
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 20. 8. 2019 21:40

Pekny.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 20. 8. 2019 22:18

nablejskany jak kulky navic s viditelnyma kolama
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 20. 8. 2019 22:41

Pěkný, modrá je dobrá.
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 20. 8. 2019 22:54

+1
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davpro 20. 8. 2019 22:57

Nissan350Z píše:Pěkný, modrá je dobrá.


Díky, jen je na tom vše vidět, předchozí bílá byla méně náchylná, proto jsem neznal sušení :-D
Seat Leon ST 1.5 TSI 96kw FR (2019)
Fiat 500 1.2 51kW (2008)
davpro
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 20. 8. 2019 22:57

addiction píše:Jedine teda rozhodne ne.


mají nízký okraje... Proto jsem bral už po 2x radši ty polský, ty maj okraje jak kráva a to je přesně zapotřebí...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 20. 8. 2019 23:00

Tak jsem to nemyslel.
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků