Seat Leon 2013

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 8. 2019 20:02

Tuzing klub :)
anonymni

Odeslat příspěvekod pech. 17. 8. 2019 20:37

glider píše:Obligatnych 8 km/h


No a moje fáčko při 150km/h GPS ukazovalo 146 tacho.... :-) při 130 GPS 127 tacho...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 17. 8. 2019 20:46

stacanie km sa nepocita :)

150 na facku , to je celkom dost teda
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod pech. 17. 8. 2019 21:36

MirecBA: to je regulerní maximální rychlost karburátorové 135/136 a BMM136. Bmm 135 se nedohrabala ani na 140.... Tuto rychlost jsem pravidelně provozoval na dálnici, snášelo to dlouhodobě i přízemní let maximální rychlostí bez následků :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 17. 8. 2019 21:48

si pamatam , ako som zeleny sport line tunil a musel som do servisu, lebo nesiel cez 130
solitare uz nastastie ladit nesiel :)
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 8. 2019 21:50

pech. píše:
glider píše:Obligatnych 8 km/h


No a moje fáčko při 150km/h GPS ukazovalo 146 tacho.... :-) při 130 GPS 127 tacho...

Mi facko pri 130 ukazovalo 110-160.
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 8. 2019 22:09

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 17. 8. 2019 22:19

Goes: já měl přece Facelifta po výměně tachometru pro jeho poruchu po 150000km. Najezdil to skoro ještě jednou a jezdí dodnes v HD, ale já už na něj neměl trpělivost, protože se začal náhle a opakovaně vysírat....

MIrec: ono tomu moc pomoc nešlo. na druhou stranu to na třináctku konstrukčně z poloviny osmdesátek chodilo hezky. Nebyl to žádnej coura jako 6V HTP, který to zpráskalo kdykoli a kdekoli. Daly se s ním udržoval solidní rychlostní průměry, pokud byl řidič obezřetný aby zněj vyždímal všechno co nabízel (tzn. na dálnici pod kopcem rozdovádět na 150 v kopci když začal padat mu tak ve 135km/h dloubnout čytřku, plnej plyn a na 5000ot. už to vyfrčel a nahoře jsi odřadil na 5 a hrnul ho dál..... Sice trochu kravál, ale odsejpalo to dobře...
Naposledy upravil pech. dne 17. 8. 2019 22:25, celkově upraveno 1
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 8. 2019 22:21

Ja dodnes pamatuju vymenu naklapeni svetel snad co pul roku :) jinak ja dal fackem 120tkm za rok kdyz sem delal obchodaka. Jedina zavada byl motor ventilatoru chladice. Jooo to byla doba. Sem v tom aute bydlel :)
anonymni

Odeslat příspěvekod pech. 17. 8. 2019 22:37

hele to naklápění jsem za 11 let měnil 2x... Hned na začátku před Stk a pak ještě jednou... A když jsem ho prodával tak to pořád chodilo... Na poslední STK těsně před prodejem s tím technik zahejbal a byl z toho v šoku, že to chodí... Ale ono to chodilo furt. Kdžy jsem kupoval to druhé naklápění (na vrakovišti) tak mi ten chlap poradil, že to vydrží fungovat když se s tím furt *****á nahoru a dolu. Když se s tím nehejbá, tak tam něco zatuhne, pak za to zabereš a ono se to praskne (většinou na pracovním pístu). Tak jsem s tím furt ***** a měl pak už mnoho let jedno jediné naklápění, stále funkční. Kdžy byl den, sklopil jsem světla dolů, když byla noc, zvednul jsem je nahoru,když jsem jel s károu, tak jsemje zase hodil dolů a nahoru... většinu času teda byly dolu, nahoru jen v noci.... A fungovalo... Na otcově Felicii jsem udělal taky konečné řešení otázky problémů s naklápěním tak, že jsem mu tam naondil elektrická serva z Golfa, která mají stejné bajonety do světel a stavitelnou základní délku pístu. Od té doby je klid, jen místo kroutítka je tam do té krytky zakomponována elektrická regulace s točícím válečkem...

Já jsem nějaké závady měl. Kdžy pominu cplt opravu kastle po třetím nabourání v rychlém sledu, kteoru jsem rovnou odstranil i korozi, tak se měnila spojka (ve 250 000km) pěnové dorazy tlumičů, ramena nápravy (jedno přeražené při nehodě, druhé o pár let později shnilo). Pak jsem řešil zatékání přes topení, nové brzdové trubky a pár elektrikckých bebínek co připravila pojistkovka a zlámané kabely ve víku kufru, výměna rozdrbané sedačky řidiče za jinou, rozbitá páčka stěračů... No bez závad to nebylo, ale vždycky to domů dojelo a opravy byly plánovatelné. Jenže když od loňského podzima do letošního jara bylo 2x těsnění pod hlavou, pumpa a začala kulhat důvěra ve spolehlivost, tak jsem ho naposled opravil a prodal..... Před rokem jsem s ním bez sebemenších pochybností pohodlně ujel 600km za den. Teď už ho nechci...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 18. 8. 2019 02:38

Jsem jel 28.10. někdy kolem roku 1993 z Karlových Varů do Vsetína a zpátky půjčeným Favoritem s vlekem pro motorku, která se mi tam vysypala. Asi to mělo v háji tacho, protože i s motorkou na vozíku jsme většinu cesty jeli PAL.

Obrázek

Datum si pamatuju přesně, protože v tý době nebylo obvyklé, aby na D1 byla 9km kolona. Byl svátek, tuším pondělí bylo a Praha se vracela domů. Favorit se při pomalý jízdě začal hřát a potřeboval aspoň minimální pohyb, tak jsem těch 9km stojící kolony projel za sanitkou s majákama. Hamba mě.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 18. 8. 2019 14:52

Obrázek

Cca 2 minuty práce, za mě OK.
81kW
OTA21
Inventář

Odeslat příspěvekod anonymni 18. 8. 2019 14:56

Vracime se 20 let zpet
anonymni

Odeslat příspěvekod OTA21 18. 8. 2019 14:57

Však se vracejte, já zůstávám.
81kW
OTA21
Inventář

Odeslat příspěvekod anonymni 18. 8. 2019 15:00

Jeste kridlo bych objednal
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků