od pech. 17. 8. 2019 22:37
hele to naklápění jsem za 11 let měnil 2x... Hned na začátku před Stk a pak ještě jednou... A když jsem ho prodával tak to pořád chodilo... Na poslední STK těsně před prodejem s tím technik zahejbal a byl z toho v šoku, že to chodí... Ale ono to chodilo furt. Kdžy jsem kupoval to druhé naklápění (na vrakovišti) tak mi ten chlap poradil, že to vydrží fungovat když se s tím furt *****á nahoru a dolu. Když se s tím nehejbá, tak tam něco zatuhne, pak za to zabereš a ono se to praskne (většinou na pracovním pístu). Tak jsem s tím furt ***** a měl pak už mnoho let jedno jediné naklápění, stále funkční. Kdžy byl den, sklopil jsem světla dolů, když byla noc, zvednul jsem je nahoru,když jsem jel s károu, tak jsemje zase hodil dolů a nahoru... většinu času teda byly dolu, nahoru jen v noci.... A fungovalo... Na otcově Felicii jsem udělal taky konečné řešení otázky problémů s naklápěním tak, že jsem mu tam naondil elektrická serva z Golfa, která mají stejné bajonety do světel a stavitelnou základní délku pístu. Od té doby je klid, jen místo kroutítka je tam do té krytky zakomponována elektrická regulace s točícím válečkem...
Já jsem nějaké závady měl. Kdžy pominu cplt opravu kastle po třetím nabourání v rychlém sledu, kteoru jsem rovnou odstranil i korozi, tak se měnila spojka (ve 250 000km) pěnové dorazy tlumičů, ramena nápravy (jedno přeražené při nehodě, druhé o pár let později shnilo). Pak jsem řešil zatékání přes topení, nové brzdové trubky a pár elektrikckých bebínek co připravila pojistkovka a zlámané kabely ve víku kufru, výměna rozdrbané sedačky řidiče za jinou, rozbitá páčka stěračů... No bez závad to nebylo, ale vždycky to domů dojelo a opravy byly plánovatelné. Jenže když od loňského podzima do letošního jara bylo 2x těsnění pod hlavou, pumpa a začala kulhat důvěra ve spolehlivost, tak jsem ho naposled opravil a prodal..... Před rokem jsem s ním bez sebemenších pochybností pohodlně ujel 600km za den. Teď už ho nechci...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem