metyn píše:a není to moc pánové? na dachnu která za 3 járy je zralá na kovošrot se mi zdá ta cena nadsazená , byťto je doba jaká je, dědek
Tak hrozné to není... Deset let to bude netčené a shnije to pak za dalších 5....
Jenže ono dobře protikorozně ošetřené není dneska nic...
Když se hrabu v autech, tak ta Dachna je protikorozně ošetřená líp, než Toyota za šest kil...
Podvozek je ošetřenej velmi dobře, ale okysat to většinou začne proto, že ty holobyty nemají prostě nic, takže tuhle klepneš dveřma, tuhle drápanec, od šutrů to schytá kapota a ačkoliv se to prostě nerozpadne, už to kvůli absenci otěrových dílů za pár korun, začne poměrně snadno, vypadat, na první pohled blbě...
Dlouhodobě byli francouzi ti, kdo ošetřovali kastle asi nejlépe. Bylo to vidět, že na kastli vydržely dlouho... Ale dneska už na to *****í všichni. Hledají jak ušetři váhu a odpor vzduchu, takže podvozek zadeklujou papundeklama a pod tím není žádnej plastizol, ale jen foréza, v lepších případech základ... Plastizol jen v místech přímého ostřelu abrazivem a ještě ne vždy... Radši tam seknou plast... astříkat dutiny voskem, to už taky vyšlo z módy, a ušetřilo se 20 kilo váhy a 0,003cx. Takže je dost možné, že desetiletá dachna může bejt ošetřená líp, než ta nová, nebo 3-5letá, ale novou Dachnu jsem ještě nezkoumal...
Takže dneska už je zase poměrně běžné, že kdo chce mít auto dlouho, a vidí ho zespoda, nechá si ho dodatečně protikorozně ošetřit.