Stránka 1107 z 1936

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 1. 2011 23:23
od evlo
Hmm protoze jsi magor a libi se ti drncani. Nechapu proc lidi jako ty proste nekou 24" kola bez gumy? Mozna by to melo horsi grip, ale pro takove je to proste idealni.

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 1. 2011 23:43
od kompakt
evlo
ty asi neumíš číst - píšu, že mám 2 bmw, jedno na normálních a jedno na rft a to na rft je pohodlnější. Prostě to tak je, smiř se tím. Jo a to mám 19" na kupátku a E46 tuším 17".
Jasně, nová řada má jinak nastavený podvozek, ale prostě se počítá s těmi rft.
Tak se uklidni.

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 07:36
od King of Potato People
z principu je extra tvrdá guma blbost...

btw: to můžou být rovnou celogumáky a nemusí se to nafukovat :wink:

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 08:46
od evlo
To jsi napsal nepochopitelně, asi mas divnou definici pohodlí, zkus to jak jsem psal úplne bez gum jestli to pro tebe nebude ještě lepší. Jsem zcela klidný, neboj. Btw chvíli jsem ridil f. Calfornia a bylo to pohodlnejsi než třeba range Rover, Passat atd., řekl bych, ze asi jako sko, ale to nejnovější jsem neridil, takže nevím. Dneska jsou holt výrobci co se tyče pohodlí jiZdy dost divni.

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 12:08
od Bond007
kompakt píše:evlo
ty asi neumíš číst - píšu, že mám 2 bmw, jedno na normálních a jedno na rft a to na rft je pohodlnější. Prostě to tak je, smiř se tím. Jo a to mám 19" na kupátku a E46 tuším 17".
Jasně, nová řada má jinak nastavený podvozek, ale prostě se počítá s těmi rft.
Tak se uklidni.

jenze tim zmekcenim utrpely zase jizdni vlastnosti...takze porad tam nevidim prinos ;)

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 12:45
od Deli
kompakt píše:
Deli píše:a hlavně to je kurevsky tvrdý, i na "normálnim" rozměru :)

To je nesmysl, mám E46 na klasických gumách a poslední kupátko na RFT a kupátko je podstatně pohodlnější. Nedám na RFT dopustit, dá se na nich dojet několik set km, sice 80desátkou, ale dá. Rozdíl v pohodlí je už minimální a podvozek s nima právě počítá. Když jsem dal na to kupé normální gumy, tak to bylo jak na houpačce.
:shock:

Já jezdil s E90poFL na 225/45/17 RFT a bylo to horší než E46 na 225/40/18 :-)

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 13:16
od zac.je.toho.loket
porovnám-li E46 a E90 na stejných gumách, tak druhá zmiňovaná je jistě měkčí a houpavější (resp. komfortněji nastavená), nemám pravdu?

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 13:19
od Bond007
no to se neda takhle jednoduse popsat... muj dojem z toho spis je ze podvozek je u poFl soucasne generace 1er nebo 3er nastaveny ala VW pred x lety.... meky v zatackach a tvrdy na nerovnostech..takze v zatackach se to kolibe ale pri prejezdu nerovnosti to neutlumi vubec nic...

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 13:44
od zac.je.toho.loket
to mi pripomina Passat B5.5 8-D

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 13:50
od Bond007
rikam, VW pred x lety

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 17:50
od Road_Runner
:hm nějak nechápu, proč do toho v BMW šli u všech modelů. Přijde mi, že to má spíše nevýhody.

Jsou ty RFL dražší než obyčejné bezdušovky? Jsou na stejných ráfcích? Je nutné mít systém pro detekci ztráty tlaku vzduchu v pneumatice (přes senzory ABS)? Je nutné mít systém na měření tlaku v pneumatice (přes čidla - bývají ve ventilcích - s bezdrátovým přenosem dat)? BMW s runflat nemají rezervní kolo, že? Mají alespoň kompresor a lepidlo (sadu na opravu)?

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 17:57
od ace2
Tak RunFlat přináší pro výrobce spousty výhod. V první řadě ušetří za 1 pneumatiku a hlavně ráfek navíc, což je poměrně dost peněz. Pak mají lehčí auto což se jim zase o pár setinek připočte k lepším emisím a spotřebě. To že při RunFlatu musí být detekce tlaku pneumatik je 0 problém v momentě kdy je to jen SW záležitost na senzorech ABS.

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 21:23
od kompakt
Deli píše:
kompakt píše:
Deli píše:a hlavně to je kurevsky tvrdý, i na "normálnim" rozměru :)

To je nesmysl, mám E46 na klasických gumách a poslední kupátko na RFT a kupátko je podstatně pohodlnější. Nedám na RFT dopustit, dá se na nich dojet několik set km, sice 80desátkou, ale dá. Rozdíl v pohodlí je už minimální a podvozek s nima právě počítá. Když jsem dal na to kupé normální gumy, tak to bylo jak na houpačce.
:shock:

Já jezdil s E90poFL na 225/45/17 RFT a bylo to horší než E46 na 225/40/18 :-)


Hele, možná si jezdil ne po stejných cestách, anebo ses na to zaměřil a přišlo ti to tvrdý. Ale není to tak. Na E46 mám 16" normal gumy, na E90 mám 17"/18" a 19" všechny RFT. Ty 19" jsou pohodlnější než 18" a trochu horší než 17", ty jsou ale zimní, takže měkčí. Tak a všechny ty 3 varianty jsou pohodlnější než E46 16". Neříkám, že RFT jsou stejně pohodlné jako normal. Ale ten rozdíl je dneska podstatně menší než dříve. Ale říkám, že E46 na normál je méně pohodlná než E90 na RFT. Jedinou zásadní nevýhodu RFT vidím ve větší hlučnosti uvnitř auta a při natočení kol. Tak mi chlapi věřte :-) , mám obě ty auta, tak to porovnávám.

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 21:43
od Deli
Vzhledem k tomu, že ta E90 byla coby náhradní auto, když byla 46ka v servisu, tak ty cesty byly +/- stejný a dal jsem s tim i cestu Brno->Plzeň a zpět :)

Re: BMW a vše kolem nich III.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2011 22:22
od evlo
Ja jel jen s e46 na 16" a ne RFT a komfort jsem tam teda nenasel, ale deptal me uz ten fakt, ze je tam clovek jak sardinka.