Arnie J píše:umí to zobrazit navigaci? na celý displej, na menší část, mezi budíky?
jinak pokud to chceš slyšet, v bavoráku je to prostě hnusné
Je/neni hnusne, at si kazdy rekne sam. Vetsina populace stejne nema vkus. Kdyz jim nechas moc moznosti, dopadne to jako ve wordu - pouziji pismo comics sans a jeste navrch cliparty
Ted vazne, mapu to uprostred umi (v jinem barevnem podani, neco jako nocni rezim), full screen ne. Full screen mas na stredovem dispeji. Zvetseny detail mapy pred sebou "mezi budiky". Lepe receno uvnitr budiku. Plus tam jsou aktualni pokyny. Pak mas znovu aktualni pokyny, nebo nahled krizovatky, odbocky, razeni do pruhu, pripadne zjednodusenou mapu i na HUD. Tam to prirozene ctes 95 % casu, protoze je to nejvic na ocich a zdaleka nejrychlejsi. HUD ale otravuje v noci - chtelo by to mozna volbu automaticky ztlumit v noci, ktera je napr. pro vnitrni ambi osvetleni.
Flejm proti otocenemu otackomeru jsem sledoval, ale realita byla nakonec jina. Sednul si do auta a prislo ti to naprosto prirozene. Z hlediska UX bych to hodnotil spis pozitivne.
-- 30. 10. 2020 22:12 --
maXX_CZ píše:Aha, ted uz tomu rozumim. Takze kdyz nekdo udela hnusny layout horsi nez "klasicky" (je uplne jedno, zda je klasika digitalni, nebo analogova), ktery navic funkcne ztraci na digitalni konkurenci, tak je lepsi, protoze je to novinka a posun vpred.
A pravda, na co otackomer, to prece slysis. Ho tam nemeli davat vubec, troubove
Lidi nemaj radi zmeny zavedenych veci, coz byl doposud obrovskej budik s otackomerem a vedle druhej s rychlomerem. Mne se treba nelibi layouty mercedesu, celkove ten styl grafiky je jak nekam na zamek. Ale ok, je to jejich styl. U koncernu je to za me "neutral". Model od modelu. Maji vyhodu vice layoutu, uznavam. Ale i tak jsem si za jizdy fakt nikdy nedal full screen mapu pred sebe. Proc taky?
Kdyz presednu do auta s klasickyma analogovyma budikama, uz mi to prijde old school a hlavne brutalne hure citelny - treba dneska F48 - klasickej bmw tachac, mrnavy cisla, husta stupnice, rucicky ti schovaj celou cislici, trva ti dvojnasobnou dobu, nez odectes rychlost. Rozhodne jedno z tech horsich "UX".
Ano, analogy mohou byt na efekt hezci a pocitove hodnotnejsi, pri top zpracovani. Uplne stejne jako u hodinek. Kdyz mas na ciferniku a pred sebou luxusni material, kov, sklo, kuze. Takovej pocit ti zadna maluvka na displeji nezprostredkuje. Promitat si budiky v tehle "stare" klasicke podobe na displej je imho mrhanim mista.
Oni beztak delaji digitalni kokpity, protoze to bude vyrobne levnejsi,nez mechanicke casti v analogovem