jak muze byt auto, ktere ma na 225 nervozni zadek uz pri zakladnim vykonu, jizdne naprosto v poradku pri +80 konich? sam jsi psal, ze okruhova 130i ma problem prenest vykon, protoze ji furt lita ***** ven ze zatacky, jak se pak chova tohle?
Me spis fascinuje, jak tady resite vykony a vlastnosti aut, aniz byste nekteri vubec nekdy sedeli za jejich volantem. Nez jsem zacal delat tuto praci, delal sem to same, ale pak me to naucilo, ze spousta aut se podle papirovych vykonu neda odhadnout. Proste to chce vyzkouset a az pak hodnotit.
Cupove BMW je divoke z mnoha jinych duvodu a to zejmena proto, ze je kompletne odlehcene a na zadni cast vozu nema co tlacit. Nemluvim o temer neodpruzenem podvozku atd. Docela logicke. A prestal bych porpvnavat zavodni a seriova auta, jelikoz to je opravdu uplne jina dimenze. Zato tahle prevrtana 1er na 3,2 není zadny extremni zazrak, jede to zhruba jako 135i, dokonce s plynulejsim nastupem vykonu, protoze neni foukana. Proto je odhad, ze to bude litat nebezpecne bokem spise laicky pohled na vec a chce se to na ty auta divak jako na technicky celek. Oproti serii je tam lehce upravenej Mkovej podvozek a brzdy, navíc i z toho videa jde videt, ze na uzke horsi ceste to auto nema problem jet na plny knedlik...