BMW a vše kolem nich III.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Opravdu vas mrzi ze brasci odrel naraznik?
Absolutne ne. Preju mu to burzoustovi. Ale nahlas to nereknu 10 %  25%  [ 10 ]
Je mi to putna. 8 %  20%  [ 8 ]
Fakt mne to mrzi bo ho mam rad. 12 %  30%  [ 12 ]
Mrzi mne to i kdyz k nemu nechovam zadne city 9 %  23%  [ 9 ]
Celkem hlasů : 39

Odeslat příspěvekod speleo 21. 6. 2013 10:21

K86 píše:Kdyby tak udelali pouzitelnou 4x4ku


Subaru Impreza STI WRX? :-)
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 21. 6. 2013 10:22

Mikey89 píše:Uděláme zimní sraz FWD vs RWD? :D
hej, niekde na kopci :-)
Naposledy upravil gewehr dne 21. 6. 2013 10:22, celkově upraveno 1
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 21. 6. 2013 10:22

Mikey89 píše:Uděláme zimní sraz FWD vs RWD? :D


OK, ale začíná se ze závěje nebo pod prudkých kopcem :D
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 21. 6. 2013 10:34

Pro mě za mě klidně na Sněžce B-)
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hyza 21. 6. 2013 11:10

speleo píše:Však to existuje. Třeba ty offroudíky se kterýma se drápeme na jeskyně maj manuálně připojitelnej předek :) Ale to je teda jiná kategorie vozů než nějaký okreskový speciál :D Jako nějakej HH v zadokolce s připojitelným předkem, to by byla zajímavá alternativa.

hm, neznam xdrive s odpojitelnym predkem. znam ruzne druhy pohony vsech kol s odpojitelnym predkem, ale xdrive tam nepatri ;-)
Namluv si, co chceš.
Arguing on the Internet: "Somebody's wrong!"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Militia est vita hominis super terram.
Bella res est mori sua morte.
Hyza
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 21. 6. 2013 20:20

Ale jo staci dat zpatecku :-)
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 21. 6. 2013 20:36

nebo jet rychleji
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 6. 2013 20:53

tak pořád je to víc RWD než FWD
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 21. 6. 2013 23:24

Anorex píše:Několik mých šumavských kamarádů s BMW by s tebou asi úplně nesouhlasilo,když je někdo parkrát za zimu odněkud tahá (včetně mě s FRS ) :D
ale samozřejmě,vše má + a -,já osobně bych taky přežil občasný zahrabání v porovnání se zábavou rwd na sněhu :-)


Řidič je samozřejmě podmínkou. 8-)
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 23. 6. 2013 09:11

malcolm_ píše:Pekne.

+1
Az prekvapive pekne. :-)
Ja se po presednuti zpatky muzu porad utesovat zvukem. :D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod i-like-bmw 10. 7. 2013 19:18

jaky levny a dobry servis v Praze doporucujete? Mam u E39 volne cepy a uz to klepe nad unosnou miru :) Diky za tipy
i-like-bmw
Nováček

Odeslat příspěvekod Dix_ 10. 7. 2013 19:31

Dneska jsem měl možnost prohlídnout a s trochou jízdy BMW 535d r.v.2010 a dobré auto to je. :tleskani
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod siol.a 10. 7. 2013 19:32

Chris Harris: BMW i3: DRIVEN
The DIN unladen weight of the i3 is 1,195kg. You can view this either as a triumph in the knowledge that a Nissan Leaf is 1,520kg, or a shame that something so physically small should need to breach a ton.

And so I find myself reaching the same conclusion with the i3 as I do everything else I've driven with batteries in the past 12 months. I love the way a new technology is forcing engineers to embrace new materials and thinking - the results are fascinating, but they are always blighted by, for want of a better phrase, the electricity itself. The hideous weight of the batteries, the limited range, the lack of infrastructure - I know this will begin to change, but just imagine an i3 with a 1.0-litre, 150hp motor that weighed 750kg and would do 100mpg. With a range of 600 miles. Now that would be something special.

Revoluce se asi zase nekoná.
Dálniční predátor
siol.a
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 10. 7. 2013 19:34

V Praze nevim, ale na bmwklub je sekce o servisech. Každopádně to dej někomu, kdo už to dělal. Nápravy jsou složitý a odhalit co všechno je na výměnu není úplně snadný.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 10. 7. 2013 19:35

Bych použil poučku Alfisty. Vyměň tam všechno, je to spotřebák. :D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků