BMW a vše kolem nich III.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pavproch 30. 1. 2011 20:16

@pjanda: kuju
pavproch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ToMIG 30. 1. 2011 20:56

pjanda píše:.....
911T: Urcite na to dojde :-), je to podobne zajimave srovnani jako u Z4M a M3. Jen si to necham na jindy a na jinam ;-)

Tak to je super zpráva! Měl sem trochu strach, že jste s psaním testů skončil nadobro. Tak doufám že tu pak někdo dá vědět kam se mám přesunout ;-)
Power is nothing without control
ToMIG
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kompakt 31. 1. 2011 19:59

Hm, tak jsem si v sobotu před půlnocí v noci málem urazil přední kolo :-l , vlít jsem do pěkný díry na dálnici Slaný Praha. Jo, byla tam značka, jel jsem v koloně a pomalu, páč jsme se asi všichni klepali strachy, kde ta díra bude a najednou prásk. Pak jsem to trochu rozjel na tom pěkným okruhu od letiště k plzeňský dálnici a divný zvuky ze předu a klepání volantu. Tak mi to bylo jasný. V garáži vidím, že RFT je v hajzlu - má bouli na boku. Dobrá v pondělí koupím novou. Dnes venku na světle si prohlížím kolo a hle - disk je taky v hajzlu. Takhle tedy ne, jedu na pojišťovnu, ať platí. Přijde pojišťovák fotí přední kolo a říká - pane co ten prasklý blatník? Koukám, že při tom praskl i blatník (je plastový). Takže jsem se objednal do německa do servisu, ono toho asi bude víc na přední nápravě v hajzlu. Ve středu tam jedu na prohlídku, tak jsem zvědavý, co všechno odešlo. Naštěstí je to pojišťovně jedno, proplatí i německý servis. Takže to je druhá RFT tenhle rok, první mi odešla taky po nějaký díře, ale disk to přežil.
Tak nevím, tohle auto fakt není na tyhle silnice.
Asi půjdu do A5, to by mohlo víc vydržet, co myslíte? :hm
Samej dýzl: 330XDA 230kW, 123D 150kW, 320D 110kW
kompakt
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 31. 1. 2011 20:07

Obávám se, že na české silnice jsou auta typu Logan, jakákoliv premiovka bude trpět. RFT ti třeba pomohlo, že jsi dojel aspoň domů a neprdla guma
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kompakt 31. 1. 2011 20:17

ace2
to máš vlastně pravdu, nedávno jsem tu obhajoval RFT a tím se teď potvrdilo, že mají nějaký smysl. Ale že ruplá RFT vydrží hodně, rozjel jsem to přes 200kmh a v poho :-) , než mi tedy došlo, že to nějak škube ve volantu :-)
Samej dýzl: 330XDA 230kW, 123D 150kW, 320D 110kW
kompakt
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 31. 1. 2011 20:32

kompakt píše:Tak nevím, tohle auto fakt není na tyhle silnice.
Asi půjdu do A5, to by mohlo víc vydržet, co myslíte? :hm

Tak nějak nevim, proč by měla vydržet víc.
Jinak menší kola, víc gumy, větší šance v dírách...
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Road_Runner 1. 2. 2011 02:26

kompakt píše:ace2
to máš vlastně pravdu, nedávno jsem tu obhajoval RFT a tím se teď potvrdilo, že mají nějaký smysl. Ale že ruplá RFT vydrží hodně, rozjel jsem to přes 200kmh a v poho :-) , než mi tedy došlo, že to nějak škube ve volantu :-)

Ty jsi dobrý blázen. :-) Jestli jsi měl zničený ráfek, tak to škubalo, protože nebyla vyvážená kola. Ale to je poznat už v 80 kmph.

Já jsem se jet rychleji s poškozenými ráfky (měla jsem po nehodě zohýbané okraje obou předních ocelových ráfků) ani neodvážila. :-) Navíc auto nebylo směrově stabilní, "táhlo do strany".
Hjondé i30.

Now don't you wait or hesitate,
let's move before they raise the parking rate!
Road_Runner
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 1. 2. 2011 11:35

nové cupé ani s urvaným kolem nikam netáhne a vibrovat s proraženým kolem a buchlým diskem začíná až kolem 190... pokrok nezastavíš :D
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hyza 1. 2. 2011 11:49

1111 :-P
Namluv si, co chceš.
Arguing on the Internet: "Somebody's wrong!"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Militia est vita hominis super terram.
Bella res est mori sua morte.
Hyza
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 1. 2. 2011 12:16

Mam si něco přát? :D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hyza 1. 2. 2011 12:22

ne
Namluv si, co chceš.
Arguing on the Internet: "Somebody's wrong!"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Militia est vita hominis super terram.
Bella res est mori sua morte.
Hyza
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kompakt 13. 2. 2011 20:44

Tak je autí po opravě. Ani jsem si toho nevšiml, ale od nárazu byl ruplý i blatník na druhé straně. Takže výměna 2 předních blatníků, jednoho disku, geometrie a něco okolo stalo 2.000 € (bez DPH) + u nás jsem kupoval novou RF pneu za cca 5.000 CZK. Tak jsem zvědav, kolik dostane firma od pojišťovny. Musel jsem to udělat rozpočtem, protože pojišťovna neproplácí zahraniční servis, proplácí jen ty u nás se kterými má smlouvu.
To auto je asi zakleté, při zpáteční cestě ze servisu jsem dostal kamenem od tiráku a ruplo mi přední sklo 8-S , cena v DE cca 700 € s prací. Ale to zatím počká, nemám sílu to zase vést do servisu.
Ještě pro zajímavost - byl dělaný komplet servis ve 105 kkm - olej, filtry, brzdy, a to vše stálo 500 € (zase bez DPH). Tak to tu dávám do fóra - je to dobrá cena? (v porovnání s našimi servisy)
Samej dýzl: 330XDA 230kW, 123D 150kW, 320D 110kW
kompakt
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pavproch 15. 2. 2011 17:50

Tak sem neska po 11 letech zase řídil 3er s manuální přev. (předváděčka E92 320xDT,6-ti kvalt, předtím naposled v roce 2000 moje stará dobrá E36 318i, 5ti-kvalt, než šla do světa) a ....

Skoro sem si jistý, že s tou šaltpákou v E36 šlo kvedlat mnohem snadněji/precizněji než fčíl v E92, kde to jde opravdu hodně ztuha....klame mě po těch letech paměť anebo ne?
pavproch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod carlos20vt 15. 2. 2011 18:20

Ano řazení jde trochu stuha..Hlavně jednička a dvojka,ale ne vždycky.Hlavně za studena a kor v těch mrazech. Po zahřátí už tam kvalty skáčou krásně kromě dvojky te se tam občas moc nechce:-)
carlos20vt
Nováček

Odeslat příspěvekod RedBaron 18. 2. 2011 13:52

Ani manuální převodovky v E46 nejsou zrovna slavné, mnohem méně věhlasné automobilky mají přesnější a příjemnější řazení. Namátkou třeba Ford nebo Honda.
BMW E46 330d Touring M-Paket II Topasblau
RedBaron
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků