BMW a vše kolem nich III.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Opravdu vas mrzi ze brasci odrel naraznik?
Absolutne ne. Preju mu to burzoustovi. Ale nahlas to nereknu 7 %  23%  [ 7 ]
Je mi to putna. 7 %  23%  [ 7 ]
Fakt mne to mrzi bo ho mam rad. 10 %  33%  [ 10 ]
Mrzi mne to i kdyz k nemu nechovam zadne city 6 %  20%  [ 6 ]
Celkem hlasů : 30

Odeslat příspěvekod pavproch 29. 1. 2011 07:06

@kompakt: thx
pavproch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 1. 2011 09:59

Deli píše:sem nějak nezaregistroval, že se tak děje... :kuk:

strana 1102, brzdo :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Road_Runner 30. 1. 2011 04:33

Prolezla jsem nějaké testy třídy 3 (E 90, 92, 91) na AR a tam na RFT skoro dští síru. :hm

Hele, pánové, vypadá to, že v mém sociálním okolí bude k mání E46 320i před FL. Motor bude asi M52TUB20, 1,99 l, I6. Auto je olítané (200 Mm), ale ten kluk ho má přes 6 let a docela ho opečovává. Auto je bez jakéhokoliv tuzingu. Přemýšlím, že za tak 100 k Kč bych ho koupila a zároveň se zbavila
VW 9N3 HTP 40kW MY 2006 (kterého mám plné zuby - teda toho motoru, auta vcelku ani ne).

Očekávám, že servis nebude stát o mnoho více než u toho VW (zatím 15 kKč / ročně při nájezdu 12 Mm), dosažitelnou spotřebu 9l / 100 km a povinné ručení 9 kKč ročně. Na havarijku u takhle starého auta dlabu.

Na co si dát pozor?
Hjondé i30.

Now don't you wait or hesitate,
let's move before they raise the parking rate!
Road_Runner
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 1. 2011 08:38

Mám 320d 2003 a náklady jsou vcelku minimální, občas nějaké to rameno a pod. Povinné ručení na dvoulitr seženeš v pohodě pod 6.
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pjanda 30. 1. 2011 10:36

Troufnul jsem si po delsi dobe napsat zase neco o BMW, ale radeji jsem sahnul po starsich kouscich. Otazka tedy zni, kterou? :-)

http://www.autorevue.cz/test-na-rozlouc ... 46-vs-z4-m

Pro Arnieho: Za 6,1 nejezdi ani jedna ;-)
AutoRevue.cz
pjanda
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom.cz 30. 1. 2011 11:22

Test na rozloučenou? Nééééé, mě je smutno. Já chci super články na BMW jenom od pana Jandy :love:

Co se dá dělat. Přeji mnoho štěstí v další práci a ať se ještě dočkáme nějakého pěkného BMW , třeba nás němečtí inženýři překvapí.
tom.cz
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Eksen 30. 1. 2011 12:24

Pjanda: Pěknej článek, po dlouhý době zase něco, co jsem si rád přečetl ;-)
Autorevue: Almera 1.6, Fabia HTP, E36 325i
Mobilmania: 6310i ----> HTC Touch ----> 6310i ----> 6610 ----> 6310i ----> E52
Eksen
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911T 30. 1. 2011 12:52

Super test. Vdaka.

Je tu ale este jeden test, na ktory uz dlho cakame a nikdy sme sa nedockali. Patrilo by sa to nejako uzavriet. V com je skutocna pridana hodnota PORSCHE oproti konfekcnemu BMW? Test 997..
911T
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 30. 1. 2011 13:18

Road_Runner píše:Prolezla jsem nějaké testy třídy 3 (E 90, 92, 91) na AR a tam na RFT skoro dští síru. :hm

Hele, pánové, vypadá to, že v mém sociálním okolí bude k mání E46 320i před FL. Motor bude asi M52TUB20, 1,99 l, I6. Auto je olítané (200 Mm), ale ten kluk ho má přes 6 let a docela ho opečovává. Auto je bez jakéhokoliv tuzingu. Přemýšlím, že za tak 100 k Kč bych ho koupila a zároveň se zbavila
VW 9N3 HTP 40kW MY 2006 (kterého mám plné zuby - teda toho motoru, auta vcelku ani ne).

Očekávám, že servis nebude stát o mnoho více než u toho VW (zatím 15 kKč / ročně při nájezdu 12 Mm), dosažitelnou spotřebu 9l / 100 km a povinné ručení 9 kKč ročně. Na havarijku u takhle starého auta dlabu.

Na co si dát pozor?
Dulezite u BMW je na jakych bylo provozovano kolech, silene tam trpi podvozek a opravy jsou v radech desitek tisic (sam jsem zazil :( ), takze rada co usetri spoustu penez - ber jen auto co ma originalni bmw kola a to v nejmensim moznem rozmeru napr. asi 15" u e46 tim mas z poloviny vyhrano.

BTW Megametr dobre! :)
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 30. 1. 2011 13:56

Eksen píše:Pjanda: Pěknej článek, po dlouhý době zase něco, co jsem si rád přečetl ;-)

Taky tak, škoda že byl poslední
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koubes 30. 1. 2011 14:33

Taky musím politovat odchod p. Jandy. Testy už nebudou, co bývaly.
Seat Leon ST 1,8TSI FR- brzy ex
BMW 420i GC
Seat Leon 1,4TSI FR
Koubes
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pavproch 30. 1. 2011 14:35

@pjanda: krásné, ale smutné čtení...

můžu se zeptat - máte nějakou zkušenost s 200kW třílitrem ? o jak moc se kulturou projevu (linearita, zvuk, nikoli absolutní výkon!) liší od "ikony" 3.2R M ?
pavproch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911 30. 1. 2011 15:58

kdyby nahodou se sem uz pjanda nepodival, tak myslim, ze alespon trochu pomuze, jak popisoval ten u jednicky, coz je vpodstate ten samy...
http://www.autorevue.cz/bmw-130i-opravd ... 1/ch-29972
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pjanda 30. 1. 2011 18:46

To bych si nedovolil, nepodivat se zpet, kdyz uz jsem tu neco otevrel :-) Jen jsem trochu nemocny, a tak jsem odpoledne netravil zrovna u PC.

Dekuji vsem za pochvalne reakce, jsem pri vydani kazdeho vetsiho clanku v ocekavani, jestli zaujme, nebo ne, sam o sobe v tomto smeru nikdy presvedcen nejsem. Samozrejme me pak tesi, kdyz se dilo zadari a lide to povazuji prevazne za zajimave, poucne, zabavne... cokoli pozitivniho :-)

pavproch: Se 190 i 195 kW verzi jsem najezdil desitky tisic km, s 200 kW jen par stovek, takze asi nejsem ten pravy na jeho hodnoceni. Ale duvod, proc jsem s nim vice km nenajezdil, je ten, z me nezaujal - vykon je na papire vyssi, ale motor pusobi tvrde a mene pruzne.

Jinak o projevu techto verzi rozhoduji spise prevody resp. staly prevod. 130i ma kratky diferak a projevuje se velmi agilne, 330i ma delsi a je to spise tak na hranici unosnosti.

Srovnani s 3,2 R6 neni moc na miste, ty motory jsou uplne z jineho testa. Rozdil ve vykonu 70 koni nezni dramaticky, ale pocit z M3 a 330i dramaticky odlisny je. Proste 30i je normalni jemny motor, ktery s klidem serviruje vysoky vykon, dokaze nabidnout papirove vynikajici dynamiku, ale pocitove je hlavne komfortni. Vedle toho je 3,2 R6 rvac, ktery je s to v jakemkoli spektru otacek nabidnout akcni odezvu s poradnym humbukem okolo.

911T: Urcite na to dojde :-), je to podobne zajimave srovnani jako u Z4M a M3. Jen si to necham na jindy a na jinam ;-)
AutoRevue.cz
pjanda
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 30. 1. 2011 20:10

pjanda: Srovnání M x M, pěkný čtení. Co znamená "na jinam'?
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků