BMW a vše kolem nich III.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pavproch 28. 1. 2011 06:41

esli sa rozhodnu pro modrobílou vrtuli (viz téma výběr auta), jako že aktuálně je to rozumově plichta, ale srdcem je volba jasná.... :love:

tak tam nechám RFT a pořídím i zimáky (alu) taky RFT....

@kompakt: mohl bys, prosím, upřesnit?
"RFT = větší hlučnost uvnitř" - má to určitě souvislost s tužším bokem??? není to náhodou jen spojitost s hlučnějším dezénem konkrétní RFT pneumatiky? (aktuálně třeba jezdím pirelli W210 sotozerro serie II -samozřejmě neRFT -a v rychlostech nad 80km neznám hlučnější gumu....)

a co to "natočení kol"?
pavproch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 1. 2011 06:44

kompakt: To co tvrdíš je nějaké divné. Neznám pohodlnější auto, než E46 na 16". Výmol nevýmol, všecko jedno. Céda potvrdí :) Když se dívám na tvůj nick, neměl jsi třeba kompakta? :) Tam by to mohlo být trochu jinak.
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 28. 1. 2011 08:18

kompakt: myslim ze s vetsinou novych bmw jsem enco najel...jak an rft tak non rft a me zkusenosti jsou odlisne ;)
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 28. 1. 2011 09:17

A cetli jste ty jeho prispevky? On psal, ze mu to prijde nepohodlne, protoze to houpe a nedrnca, proste je to masochysta no.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 28. 1. 2011 12:42

Arnie J píše:kompakt: To co tvrdíš je nějaké divné. Neznám pohodlnější auto, než E46 na 16". Výmol nevýmol, všecko jedno. Céda potvrdí :) Když se dívám na tvůj nick, neměl jsi třeba kompakta? :) Tam by to mohlo být trochue jinak.

Potvrzuji. Neskutecna zehlicka :)
Předseda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zac.je.toho.loket 28. 1. 2011 13:17

a teď chci argumenty 8-)
zac.je.toho.loket
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 28. 1. 2011 13:28

argumenty jsou jasne... pokud pneu lip utlumi nerovnosti, muze byt samotne naladeni podvozku tvrdsi a tim padem jistejsi v zatackach... kdezto pokud je guma tvrda a je treba zmekcit odpruzeni auta, to potom ztraci jistotu a v zatackach se kolibe... to jsem si overil u nekolika novych bmw ;) kdekdo tu muze rikat co chce, ale tak to proste je ;) trba Z4M stare dobre nonRFT koncepce funguje na rozbitych mestskych komunikacich mnohem lepe nez 130i na RFT i bez nich...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zac.je.toho.loket 28. 1. 2011 13:37

bond: ja myslel argumenty kompakta ;-) :D
zac.je.toho.loket
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.leky 28. 1. 2011 14:01

Samo BMW vi, ze RFT nejsou to prave orechove a ze s nimi jsou v podstate vyse popsane problemy. Ale alibisticky si rikaji, ze nekdo prukopnikem byt musi. Takze nejaky duvod maji a treba je to jak pise Ace
PS:A jsou tezsi a drazsi
Co znamena BMW? Budes mit vydaje,dvojity :-D
m.leky
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 28. 1. 2011 15:01

http://auto.ihned.cz/c1-49615460-nejmen ... -xdrive28i
Nese označení xDrive28i a oproti všem předpokladům jde o čtyřválec. Zážehový agregát s objemem 2,0 litru dohání ztrátu za šestiválci pomocí dvou turbodmychadel. Jde tedy motor z rodiny TwinPower.
sem nějak nezaregistroval, že se tak děje... :kuk:
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 28. 1. 2011 17:14

Vidíš! Děláš machra a sám to vořeš :D Měm smál že neznám mapu kdyz jsem nevěděl že x40d není V8 :P
Předseda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kompakt 28. 1. 2011 20:59

pavproch: RFT jsou hlučné v zatáčkách (tím jsem myslel to natočení kol), rozdíl je docela velký, ale nad nějakých 100kmh to je přebitý jinými hluky. Projevuje se to při menších rychlostech. Tvrdé bočnice.
Arnie - jo mám kompakta 2003, ten má ale podvozek shodný s E46.
Jak píše evlo - v E46 teda není žádný komfort.
E92 na RFT je pohodlnější. Byl jsem z toho hodně překvapený. Synovi jsem dal tu E46ku a když jede kupátkem - tak si mlaská jak je to pohodlné :-)
Bond007 - já jsem řekl, že na stejným autě je rozdíl mezi RFT a NON, to nerozporuju (i když dnes jsou rozdíly skutečně malé). Tvrdím ale, že moje kupé s Mkovým podvozkem je pohodlnější na RFT než E46 na NON RFT a za tím si stojím. Na rozdíl od vás mám obě auta a mám to tedy tak trochu odpozorovaný :-)
zac.je.toho.loket - jaký chceš důkaz? jak to asi mám dokázat, když mi stejně nikdo nevěří :-)
Jedině se s tím sami svezte. Teoreticky si to může někdo u mě vyzkoušet, ale tak rád vás zase nemám :-)
Samej dýzl: 330XDA 230kW, 123D 150kW, 320D 110kW
kompakt
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rikin 28. 1. 2011 21:49

Nema E46 kompakt zadni napravu z E36?
Rikin
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 28. 1. 2011 21:52

E36 Compact měl zadní nápravu z E30.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 29. 1. 2011 06:26

Předseda píše:Vidíš! Děláš machra a sám to vořeš :D Měm smál že neznám mapu kdyz jsem nevěděl že x40d není V8 :P
tak to je o moc horší... to se už dělá docela dlouho :-P tohle je celkem nové, takže smolík, ty víš prd :-P :mrgreen:
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků