BMW a vše kolem nich III.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Mikey89 28. 8. 2010 09:36

Tak záleží co všechno bude v základu.... Čím míň tam toho bude tím míň se toho může ***** :D
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.leky 28. 8. 2010 10:02

pri zrucnem uzavirani obchodu(nakupu) u spravneho prodejce cca 300 dolu a za 1,2M by to byla vcelku dobra koupe. Ale pockame jak to bude jezdit a chovat se na silnici. Parnik prosim nechci, dekuji
Co znamena BMW? Budes mit vydaje,dvojity :-D
m.leky
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod carlos20vt 29. 8. 2010 22:19

Pro majitelé 320D-Jste spokojeni s výkonem tohoto motoru? Doufám,že nejsem jediný.Možná jsem trochu rozežraný..
A odkdy vám motor pořádně zabere já když v 1800ot dám plný plyn tak se tak vteřinu nic neděje než začne něak akcelerovat. U ustatních aut sem nic takového nezažil.
carlos20vt
Nováček

Odeslat příspěvekod Bond007 30. 8. 2010 07:58

carlos20vt píše:Pro majitelé 320D-Jste spokojeni s výkonem tohoto motoru? Doufám,že nejsem jediný.Možná jsem trochu rozežraný..
A odkdy vám motor pořádně zabere já když v 1800ot dám plný plyn tak se tak vteřinu nic neděje než začne něak akcelerovat. U ustatních aut sem nic takového nezažil.

a mel jsi pretim turbodiesel? :D pripadne moderni vuz? tohle dnes dela vsechno, aby to nezralo a aby nebyly emise :nenapadne
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 8. 2010 08:14

carlos: ta prodleva je normální, musíš se s tím naučit počítat ... jinak s výkonem spokojen jsem, O2 RS TDI mi "v dlouhém táhlém" neujede, ač má mít o 15kW víc
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jancsi 30. 8. 2010 10:21

Zaujimave video (pekne technicky komentovane):
2011 Ford Mustang GT vs 2011 BMW M3 Coupe



uprimne povedane necakal som ze to bude tak vyrovnane.
jancsi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 30. 8. 2010 10:46

jancsi: Náhodou jsem se dostal k aktuálnímu americkému časopisu Motor Trend se srovnávačkou Mustang vs. Camaro vs. Challenger. A vypadá to, že Mustang model 2011 se hodně povedl, zejména nové motory - V8 i V6.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 30. 8. 2010 10:59

jj vypada to zajimave a hlavne konecne ma i V6 motor odpovidajici vykon a ne tech usmolenejch 210 koni jako predtim :)
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jancsi 30. 8. 2010 11:04

zaujalo ma jak chvalia vyvazenie mustangu, a ze je menej nedotacive. Naopak u BMW chvalia presnejsie riadenie, handling, brzdy.. No, kazdopadne necakal som ze sa muscle car takto vyrovna ikone M3 :-) to auto sa asi fakt podarilo.

Sedel som minuly tyzden v novom camare. Uzasny design :-)
jancsi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RedBaron 31. 8. 2010 09:42

Tím jak BMW dělá své vozy průměrnější a průměrnější a konkurence se zlepšuje, v podstatě přestává být prémiovou značkou, v podstatě z videa vyplynulo že má proti Mustangu akorát tvrdý podvozek, který se méně naklání a o něco lépe odolné brzdy. A to je M3 vs Mustang, kdysi velká ikona proti podprůměrnému autu postavenému jenom na vzhled.
BMW E46 330d Touring M-Paket II Topasblau
RedBaron
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 31. 8. 2010 10:33

RedBaron: Máš pravdu a je to docela smutné (pro BMW). A to ještě budiž na okraj poznamenáno, že ta výdrž brzd Mustangu by se asi dala relativně lehce vyřešit, možná by stačily jiné kotouče a desky.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 31. 8. 2010 11:03

Nezapomínal bych na to, že se jedná o americký test a upřímně pochybuji, že tam panují jiné poměry než v Evropě, kde němečtí novináři preferují německá auta, francouzští fracouzská atd.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Bond007 31. 8. 2010 12:02

m4lcolm: vzhledem k tomu jaky dojem mam ze vseho novejsiho od bmw v cem jsem jel si myslim ze chlapci nad tebou maji pravdu ;)
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jancsi 31. 8. 2010 21:45

ahoj, chcem sa spytat. Mam klasicke 325i, 2004 a premyslam nad M-packetom. Paci sa mi to hlavne designom a lakaju ma aj lepsie jazdne vlastnosti. Stoji za to to menit? Co to asi stoji? Utrpi tym velmi jazdny "komfort"? Pripadne ked mozte odporucit niekoho v prahe a okoli. Zatial chodim ku krotilovi a celkom to ide. Diky moc za podnetne nazory :-)

ps: Mpacket disky uz mam, 225 vpredu/245 vzadu.
jancsi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jimmy2 3. 9. 2010 21:03

vzhledem k tomu, že ve svém vlákně jsem žádnou jednoznačnou odpověď nedostal, tak se ptám ještě tady: Kolik cca při dobrém zacházení vydrží R4 2,0 105kW v BMW 318i(e46) než s ním začnou být větší problémy - vydrží aspoň řekněme 400tis. km?
jimmy2
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků