BMW a vše kolem nich III.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Deli 14. 5. 2010 12:19

to je tuším limitová akce na x kusů :)
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 14. 5. 2010 15:38

nudím se, sháním se po info o nějakých pekáčích, čučím na nurburgring

8:05 BMW M3 E92 Horst von Saurma
8:22 BMW M3 E46 Horst von Saurma

fakt je ta nova M3 taková lemra jak se tady tvrdí?
R8 audi má jen o vteřinu lepší čas :shock:

prekvapily me tež stejné časy u 350z, S5, 911, TTS, 335i...
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 14. 5. 2010 19:46

zalezi na obuti a na tom jak kterymu ridici auto sedne... ja co jsem ted byl jezdit v moste tak nova M3 neujela ani o cm 130i
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 14. 5. 2010 19:49

tak to tu M3 řídíl nějakej sváteční jezdec, ne?
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 14. 5. 2010 20:46

ceda: tak schumacher to nebyl... ale ty M3 tam byly dve, obe v automatu a treba na cilovce zadnou velkou prevahu nemeli...m.leky potvrdi ;)
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 14. 5. 2010 20:51

každá správná nová M3 má automat :))
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 14. 5. 2010 20:53

jopík.. v Praze kvedlat je pěknej vojeb :D
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 14. 5. 2010 20:54

no ta jedna mela aspon smg a delala show superpresnymi meziplyny, ta dvojspojkova nedelala ani to :) ale je vtipny videt prakticky stojici M3 a z motoru se ozyva buraceni motoru kdyz tam prevodovka hazi nesmyslne za dva :)
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.leky 15. 5. 2010 07:16

Bond007 píše:ceda: tak schumacher to nebyl... ale ty M3 tam byly dve, obe v automatu a treba na cilovce zadnou velkou prevahu nemeli...m.leky potvrdi ;)

Dokonce se pan divil, jak je ta 130ka rychla
Co znamena BMW? Budes mit vydaje,dvojity :-D
m.leky
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 15. 5. 2010 12:53

Dobrý, ale to spíš stále svědčí o tom, že to bylo o řidičích ;)
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dave84 16. 5. 2010 09:09

Mám BMW 320D E90 s iDrivem a nejde mi spárovat bluetooth s telefonem HTC Hero, existuje nějaká finta která mi pomůže, v telefonu se mi objeví BMW jenže po zadání kodu v iDrivu se zobrazí v telefonu, že se spojení nezdařilo.Nešlo by třeba napojit telefon přes koncovku, která je pod loketní opěrku pro telefon od BMW?

A ještě bych chtěl vědět jak moc(málo) je pokryta mapa s DVD od BMW.Koupil jsem si aktuální DVD s mapami jenže jsem zjistil, že mám špatnou mechaniku a tak uvažuju jestli nechat spravit, nebo se na to vykašlat.Je pokrytí aspoň do ůrovně ulic malých měst?
Mpx 220(vau),SE D750i,LG Chocolate,Sharp GX29,N95 sand(vau),LG Shine,Nokia 8600 Luna,MDA Vario III,
dave84
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lord Palda 16. 5. 2010 10:24

dle "http://forum.xda-developers.com/archive/index.php/t-544000.html" Je potřeba updatovat idrive a zároveň změnit ROM na HTC - neboť některé jsou problémové celkově smay o sobě.
Lord Palda
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pjanda 16. 5. 2010 10:25

m.leky píše:Dokonce se pan divil, jak je ta 130ka rychla


:)) V KSA se vetsina clenu porad necemu divi. Nejcasteji tomu, jak je rychle auto, ktere zrovna neridi ;)

Jinak pri porovnavani dvou aut v podstate neexistuje objektivni metrika. I kdyz bude stejny ridic ridit stejne auto na stejne trati ve stejny den... Uz jen proto, ze kazdemu sedne neco jineho a podle toho to dokaze ovladat. Viz Schumacher v soucasne F1 - dost pravdepodobne nejlepsi ridic vsech dob (ac v letech ;)) nebyl s to jezdit rychle s autem, u jehoz vyvoje nestal. Jak se mu udelalo auto trochu na miru, hned byl o tridu jinde. Proste neni ridic, ktery by umel dostat maximum z uplne libovolneho auta.

Dalsi veci je, ze kazdemu autu sedne jny okruh. Zrovna zde resena M3 E46 proti E92 - ac sam neverim tomu, ze by na NS mohl mezi temito auty byt takovy rozdil - muze ztracet ve zrychleni 200-250, ktere na NS uzijete docela casto, pomalejsich zatacek, kde bude E46 lepsi, tam mnoho neni. Na jinem okruhu by to treba dopadlo jinak. Ale zde je spise treba hledat zakopaneho psa v "setupu" a stavu auta - uz jen nove/stare brzdy udelaji na okruhu jako NS klidne desitky sekund, o pneu ani nemluve. A nikdo nevi, v jakem stavu kdo co testoval.

Jeste jinym faktorem take je, kdo si co jak troufne privest k limitu - napr. okruhove testy Ferrari po mem soudu konci vesmes mizerne proto, ze ridic to nechce rozbit, ne proto, ze by to byl italsky krap. Proto si nemyslim, ze by treba kdysi na AR probirana F360 CS mohla byt na NS pomalejsi nez M3 E46 CSL, presto to zrovna Horst ze sauny takto zajel...

Zkratka jedine reseni je, necht si kazdy s porovnavanymi auty sjede a zvoli to, co mu opravdu vyhovuje a zda se mu rychle(jsi). Vsechno ostatni jsou jen kuse subjektivni informace, stripky do mozaiky, ktere mohou hrat pro subjektivni rozhodovani nekoho jineho pramalou roli...

Ja osobne nemam rad M3 E92 proto, ze je:
- prilis tezka
- prilis mekka (i s adaptivnim podvozkem v nejtvrdsim modu)
- hure ovladatelna
- prilis neefektivni (spotreba az 40 litru, to jsem u BMW M3 do te doby nezazil ani zdaleka)
- nekvalitni (bidna montaz interieru, otresny aerodynamicky hluk...)

To ale neznamena, ze nemuze byt rychlejsi nez M3 E46. Auto jako M3 (zadna okruhovka, ale kazdodenni sportak) ale nevnimam podle casu na stopkach. Takove auto vnimam jako celek a timto pohledem je to vedle M3 E46 nekonkurenceschopna. Ta sice take neni dokonala, ale neduhu ma mnohem, mnohem mene...
AutoRevue.cz
pjanda
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bob 16. 5. 2010 10:27

dave:
1) výhodou originálních pevných BT-sad v autech je to, že občas nefungují s některými telefony. A stává se to všem automobilkám.

2) fakt nevíme, jaké DVD jsi si zrovna koupil - nenapadlo tě zeptat se prodejce, jak moc je podrobné?
Bob
Štamgast

Odeslat příspěvekod Beaumont 16. 5. 2010 10:41

pjanda píše:Viz Schumacher v soucasne F1 - dost pravdepodobne nejlepsi ridic vsech dob (...)


Uffff, tohle těžko vydýchávám :shock: 8-S :-l

pjanda píše:Zkratka jedine reseni je, necht si kazdy s porovnavanymi auty sjede a zvoli to, co mu opravdu vyhovuje a zda se mu rychle(jsi). Vsechno ostatni jsou jen kuse subjektivni informace, stripky do mozaiky, ktere mohou hrat pro subjektivni rozhodovani nekoho jineho pramalou roli...


Zde ovšem naprostý souhlas! :tleskani
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků