BMW a vše kolem nich III.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Opravdu vas mrzi ze brasci odrel naraznik?
Absolutne ne. Preju mu to burzoustovi. Ale nahlas to nereknu 10 %  25%  [ 10 ]
Je mi to putna. 8 %  20%  [ 8 ]
Fakt mne to mrzi bo ho mam rad. 12 %  30%  [ 12 ]
Mrzi mne to i kdyz k nemu nechovam zadne city 9 %  23%  [ 9 ]
Celkem hlasů : 39

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 9. 2020 12:42

No maj to vychytané. Koncern, BMW a Porsche.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 9. 2020 12:43

presne tak to je... kdyz se clovek kukne na dynamiku mercedesu, ktery ma casto o 150 koni vice, tak by brecel, korejci, frantici to je ta sama hruza. Nejak to proste maji vychytane a je to fajn.
anonymni

Odeslat příspěvekod burty s krenem 25. 9. 2020 13:33

Tak myslel jsem právě Ford a Korejci vs prémie a porsche. A tma ten rozdíl byl. Možná ještě je. Par let zpátky značný.
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ruman001 25. 9. 2020 15:32

goes píše:jako kdyz se podivam na zeperfs jakemu autu se treba odchazejici M4 udrzi v casech treba 100-200 kdyz odmyslime ten LC... tak to jsou bezne auta co maji papirove o 60-80 i 100 koni vice a jsou to auta podobne kategorie. Dyt ani Alfa QV tomu 100-200 neujede a to ma o 60 kobyl vice... ja vim. M4 ma na brzde o 60 koni vice.

100-200 záleží dost o aerodinamice...60 koní se ztratí jak nic...a pak nastavení převodovky....jako velký auta typu bmw X6, X5, co mají přes 500 koní, jedou podobně 100-200 jako sedany, které mají o 100 koní mín...ale ten 380hp pažout 508 co tu byl včera, je fakt pomalej....
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 9. 2020 15:33

360 hp, ale i tak
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ruman001 25. 9. 2020 15:38

:-[
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 9. 2020 16:00

Ruman001 píše:
goes píše:jako kdyz se podivam na zeperfs jakemu autu se treba odchazejici M4 udrzi v casech treba 100-200 kdyz odmyslime ten LC... tak to jsou bezne auta co maji papirove o 60-80 i 100 koni vice a jsou to auta podobne kategorie. Dyt ani Alfa QV tomu 100-200 neujede a to ma o 60 kobyl vice... ja vim. M4 ma na brzde o 60 koni vice.

100-200 záleží dost o aerodinamice...60 koní se ztratí jak nic...a pak nastavení převodovky....jako velký auta typu bmw X6, X5, co mají přes 500 koní, jedou podobně 100-200 jako sedany, které mají o 100 koní mín...ale ten 380hp pažout 508 co tu byl včera, je fakt pomalej....


ja ale neporovnavam dodavku a sportak, ale sedany a ty maji proste tu aerodynamiku hodne podobnou. cx i velikost... takze tam zakopany pes nebude
anonymni

Odeslat příspěvekod Ruman001 25. 9. 2020 17:20

hodně velky vliv má oturbení vozu..např u MB-tam to trošku znám, je verze motoru M156 bez turba(v8, obsah 6,2!!!), a byla to verze cls63 a měla 514 koní...100-200 něco kolem 11 sec...u mého vozu v8, 4,7l, 2 turba a 100-200 něco kolem 12 sec...takže skoro stejný, ale rozdíl přes 100 koní...váha stejná...a ted uz je i tem muj motor zastaralej, takže to jde vše dopředu...

-- 25. 9. 2020 18:22 --

a o možné úspoře benzínu ani nemluvím....
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 9. 2020 17:22

M4 ma turbo trilitr sestivalec a 450 v c verzi
Alfa ma turbi trilitr sestivalec a 510 koni
Oba automat. Sedany. A 100-200 proste desne podobne.

Vcera sem zase videl jak 2,5 tunive x6m podrtilo na 400 metru sporty co maji awd. To je hnus no
anonymni

Odeslat příspěvekod Ruman001 25. 9. 2020 17:34

no ty težký suv to dávají pěkně do těch 180km/h, pak začínaj ztrácet docela dost-odpor vzduchu-pokud nejsou nahnnaný někam na 700ps, to je pak skoro už jedno...kdo soupeří, ten výkon je tam znát...
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 25. 9. 2020 17:48

goes píše:M4 ma turbo trilitr sestivalec a 450 v c verzi
Alfa ma turbi trilitr sestivalec a 510 koni
Oba automat. Sedany. A 100-200 proste desne podobne.

Vcera sem zase videl jak 2,5 tunive x6m podrtilo na 400 metru sporty co maji awd. To je hnus no

Ty časy jsou si tak podobný, jako ty výkony. Báwo je cca o 10% slabší, má taky o cca 10% horší čas.
Ale 50 koní působí oproti jedný vteřině jako nepoměr, no.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 9. 2020 17:57

nevim zda se da cas resit na procenta... tak to proste nefunguje a navic to ani tech 10 % nebude
www.zeperfs.com/en/duel6349-6346.htm

100-200
M4: 9,2
Alfa: 8,8

rozdil 60 koni...
anonymni

Odeslat příspěvekod garážmistr 25. 9. 2020 17:59

Ono je potřeba si ještě představit, jakou těch 0,4s představuje vzdálenost.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 9. 2020 18:02

20 metru na ctvrt mili cca. Ale ubirame se jinam. Tema bylo ze bmw na to jaky ma vykon ma velmi dobre casy v dynamice.
anonymni

Odeslat příspěvekod saabik 25. 9. 2020 19:06

goes píše:nevim zda se da cas resit na procenta... tak to proste nefunguje a navic to ani tech 10 % nebude
http://www.zeperfs.com/en/duel6349-6346.htm

100-200
M4: 9,2
Alfa: 8,8

rozdil 60 koni...


Reálně jsem u sebe naměřil 10,3 sec. Na tom odkaze to ukazuje 12 sec. Zvláštní. To už je celkem velký rozdíl. Do jaké míry jsou data na odkaze košer, bůh ví. Rychlost a směr větru jsem ale nezkoumal.
Přílohy
100_200.png
100_200.png (21.01 ) Zobrazeno 685 krát
Naposledy upravil saabik dne 25. 9. 2020 19:08, celkově upraveno 1
Alpina B3 Touring 2023

Všichni skončíme u Porsche.
saabik
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků