Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
goes píše:jako kdyz se podivam na zeperfs jakemu autu se treba odchazejici M4 udrzi v casech treba 100-200 kdyz odmyslime ten LC... tak to jsou bezne auta co maji papirove o 60-80 i 100 koni vice a jsou to auta podobne kategorie. Dyt ani Alfa QV tomu 100-200 neujede a to ma o 60 kobyl vice... ja vim. M4 ma na brzde o 60 koni vice.
Ruman001 píše:goes píše:jako kdyz se podivam na zeperfs jakemu autu se treba odchazejici M4 udrzi v casech treba 100-200 kdyz odmyslime ten LC... tak to jsou bezne auta co maji papirove o 60-80 i 100 koni vice a jsou to auta podobne kategorie. Dyt ani Alfa QV tomu 100-200 neujede a to ma o 60 kobyl vice... ja vim. M4 ma na brzde o 60 koni vice.
100-200 záleží dost o aerodinamice...60 koní se ztratí jak nic...a pak nastavení převodovky....jako velký auta typu bmw X6, X5, co mají přes 500 koní, jedou podobně 100-200 jako sedany, které mají o 100 koní mín...ale ten 380hp pažout 508 co tu byl včera, je fakt pomalej....
goes píše:M4 ma turbo trilitr sestivalec a 450 v c verzi
Alfa ma turbi trilitr sestivalec a 510 koni
Oba automat. Sedany. A 100-200 proste desne podobne.
Vcera sem zase videl jak 2,5 tunive x6m podrtilo na 400 metru sporty co maji awd. To je hnus no
goes píše:nevim zda se da cas resit na procenta... tak to proste nefunguje a navic to ani tech 10 % nebude
http://www.zeperfs.com/en/duel6349-6346.htm
100-200
M4: 9,2
Alfa: 8,8
rozdil 60 koni...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků