BMW a vše kolem nich III.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Opravdu vas mrzi ze brasci odrel naraznik?
Absolutne ne. Preju mu to burzoustovi. Ale nahlas to nereknu 10 %  25%  [ 10 ]
Je mi to putna. 8 %  20%  [ 8 ]
Fakt mne to mrzi bo ho mam rad. 12 %  30%  [ 12 ]
Mrzi mne to i kdyz k nemu nechovam zadne city 9 %  23%  [ 9 ]
Celkem hlasů : 39

Odeslat příspěvekod glider 10. 5. 2014 15:41

ono ked pridas 3 desatiny na studenej gume + k tomu slnko a zohriatie gumy ostrejsou jazdou, tak tam rozdiel bude
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 10. 5. 2014 16:23

Nebudu řešit extrémy 0,5bar nebo 4bar, tam 0,3bar opravdu nehraje v případě běžných osobních aut s běžnými pneumatikami roli. Bavme se o normálním foukání okolo hodnot udávaných výrobcem pneu či auta.

Obecně je nižší tlak lepší pro přilnavost a pohodlí. Měkčí pneu lépe přilne k povrchu nemá tendenci odskakovat. Vyšší jsou odpory a s nimi spotřeba, zhoršuje se přesnost řízení, směrová stabilita, v zatáčkách se začnou projevovat parazitní příčný pohyby bočnic, přenášejí se do karoserie, auto plave. Trpí ovladatelnost. Při vyšším tlaku opačně.

Pro sebe se vždycky snažim najít kompromis nejnižšího možnýho tlaku při kterým se ještě nedeformuje bočnice, auto má přesný řízení a neplave. Radši uberu na pohodlí pro zlepšení ovladatelnosti. Spořínek tam rovnou nacpe 3,5bar. Milovník pohodlí ubere i přes zhoršenou ovladatelnost. Každému podle libosti.

Na kolik je potřeba pneu nafoukat např. pro moje výše zmíněný preference, nelze odpovědět bez testování. Každý výrobce má svoji skladbu kordu, tuhost bočnice i směs, proto pneumatiky se stejným rozměrem různých výrobců se při stejným tlaku nechovají stejně. Tlak určený výrobcem je jen doporučení a je třeba experimentovat. U mnou používaných rozměrů (205/50, 205/45, 225/45 všechno nízký profily) tři desetiny baru už znamenají zásadní rozdíl v chování pneu a ve výsledku i celýho auta.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 10. 5. 2014 18:44

3,5 už je docela extrém ne? To já tam foukám o 0,3 baru víc než udává štítek a sem spokojenej
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 10. 5. 2014 19:04

To byl příklad, ale věřim, že na eco soutěžích to foukat budou.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 12. 5. 2014 10:39

http://www.autoforum.cz/predstaveni/bmw-individual-a-exclusive-nove-moznosti-pro-m3-m4-4-gran-coupe-x5-a-7/
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 13. 5. 2014 09:18

http://www.autoforum.cz/predstaveni/bmw-pro-leto-2014-xdrive-pro-radu-dalsich-modelu-vcetne-m235i/
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Užovka 13. 5. 2014 10:14

u té čtyřkové řady to píšou dost zmateně, zkrátka Cabrio bude mít od léta v nabídce ty samé motorizace a pohon všech kol jako Coupe...do teď mělo jen tři (420d, 428i, 435i) tuším, že bez možnosti xDrive
BMW 320d (E93) Bj. 2013
Fiat Fiorino JTD
Užovka
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 13. 5. 2014 10:27

Arnie J píše:nevim, 2.4 všude asi .... a jsou to zimní RFT... labutí píseň RFT na mém voze :D


Taky jsem měl zimní RFT (17" 225/45) a vzhledem k tomu, jak se auto zklidnilo na letních 18" s ještě nižším profilem, tak vážně zvažuji zbavit se těch zimních RFT a pořídit normální pneu. Ty rány při přejezdu příčných nerovností a celková těžkopádnost jsou na obtíž... :-)
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod Arnie J 13. 5. 2014 11:21

mám to přesně to stejný
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 16. 5. 2014 19:44

Obrázek
Obrázek
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 16. 5. 2014 19:51

Kontrolní otázka, které z těch 8 BMW by tě vyšlo nejdráž? :)
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 16. 5. 2014 19:55

Z8 jistě
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 16. 5. 2014 20:03

Správně :) Nádherný stroje, škoda že tak drahý... Holt Bond car :)
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2014 20:05

na Z8 mi cosik nesedí
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 16. 5. 2014 20:38

Mne na tom nesedi to, ze v tom nesedi moja *****.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků