BMW: xDrive vs DynamicDrive - co obětovat?

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod athamas 5. 2. 2007 15:40

Zdravim forum a predevsim pak jeho bavorskou cast, co si myslite o dilematu viz subject? Chystam se emigrovat k BMW, ale schazi
mi prakticke poznatky jak se zadohrabem tak s nahonem vsech kol :D proto se o radu obracim na vas, kteri uz s tim nejakou dobu jezdite, tedy na kterou featuru z vyse uvedenych nedate dopustit, poridili byste znovu nebo jinak a proc? Jak moc je zadohrab - sedan 5er, s koncepci nahon vzadu motor vpredu pouzitelny v zime do standardniho provozu (tedy ne do narocneho horskeho terenu). Davam prednost jizdnimu komfortu pred sportovni jizdou a velmi me laka DynamicDrive, ale dokaze elektronika nahradit v zime (ne ve snehu, ale na ujezdene vrstve snehu okresnich silnic napriklad ) onu pomyslnou jistotu poskytovanou nahonem vsech kol?

Predem diky za vase poznatky!
Naposledy upravil athamas dne 5. 2. 2007 15:53, celkově upraveno 1
athamas
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Deli 5. 2. 2007 15:48

No vzhledem k letošní zimě bych se toho nebál... :D Jinak elektronika zlvádne hodně a co nezvládne, tak vyřešíš řetězama... ;) A navíc pokud nebudeš jezdit nějak extra na krev, tak se toho opravdu nemusí "bát" :lol:
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 5. 2. 2007 15:52

dle mě elektronika hodně pomůže na sněhu co do stability...ale když není trakce, tak ani sebelepší technika s tím nic nenadělá a použitelný je jen 4x4,....

spíš bych zauvažoval nad tím, jak často jezdíš na hory nebo místa, kde bývá často sníh, a dle toho vybíral... :)
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod athamas 5. 2. 2007 16:01

Jak jsem se již zmiňoval, na hory prakticky vůbec, jde mi o standardní zimní provoz. Co si pamatuju tak staré žiguly se stejnou koncepci v zimě bez metráku zátěže v kufru lítaly na všechny strany, nechci srovnávat neporovnatelné ale nemám možnost vyzkoušet a ze skušební jízdy toho moc nepoznám pokud nemáím vhodné podmínky a nohu na plynu, takže mě spíš zajímá, do jaké míry si se zadním náhonem dnes umí poradit samotná elektronika bez 4x4.
athamas
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Good 5. 2. 2007 16:25

athamas: pokud zadokolku na sněhu rozjedeš, potom si už ESP s rozlítáním zadku poradí (nepustí ho), toho bych se nebál. Problematické jsou jen ty rozjezdy.
Good

Odeslat příspěvekod MMira 5. 2. 2007 16:30

athamas: s normálním zimním ježděním problém není. současné DSC+ dokáže pomalu zázraky. ani takové podmínky, jako je 10 cm rozježděné břečky, nebyly nějak zásadně problematické, pokud člověk jel s ohledem na to, že jede se zadokolkou. je jasné, že zadokolka s motorem vpředu není na zimu ideální, ale rozhodně to dnes není nějaký velký problm. na xDrive bych se vykašlal. kvůli 5 dnům v roce s sebou budeš furt tahat 150 kg železa navíc.
FWD na pojizdky, AWD na potah, RWD na zabavu, co vice si prat.
MMira
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 5. 2. 2007 16:45

Asi jak míše Mira, podle mě DynamicDrive zajímavější než xdrive...
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SusHa 5. 2. 2007 16:46

Soused z baráku si pořídil nový 3er coupé s x-drive, takže mu asi těch 150kg navíc nevadí :hm
SusHa
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MMira 5. 2. 2007 18:26

no jestli jezdí jen rovně, tak se nedivím, že mu nepřekáží. těch 150 kilo ucítíš v každé zatáčce.
FWD na pojizdky, AWD na potah, RWD na zabavu, co vice si prat.
MMira
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 5. 2. 2007 18:43

myslím, že na BMW, pokud to není X3 či X5, je 4x4 škoda, kazí to jeho jízdní vlastnosti...to bych si spíš koupil Subaru a BMW měl na zábavu, např...
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod Deli 5. 2. 2007 19:06

Prostě zadokolka se stabilizací je v běžný zimě naprosto ok, takže 4x4 není třeba :) Hotovo, vyřešeno :D
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod athamas 5. 2. 2007 19:13

Tak jsem rád, že jsme se k tomu dopracovali :) díky!
athamas
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MMira 5. 2. 2007 19:31

athamas: tak se poděl, do čeho konkrétně míříš. a taky odkud emigruješ a proč.
FWD na pojizdky, AWD na potah, RWD na zabavu, co vice si prat.
MMira
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 5. 2. 2007 19:42

athamas píše:Tak jsem rád, že jsme se k tomu dopracovali :) díky!k/quote]

Nemáš za co :) A jestli to bude 530i tak gratulace :D
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 5. 2. 2007 20:30

Vzhledem k tomu že mám DynamicDrive v autě tak je má volba jasná :D xDrive je taky fajn, ale není nezbytně nutný, pokud nešplháte do hor. Na sněhu se i 7čka chová vyváženě a předvídavě. Při šplhání do smyslplného kopce pomůže elektronická uzávěrka, která není překvapivě jenom šidítko z katalogu, ale skutečně funguje.

Jinak v zatáčkách z auta udělá DynamicDrive auto které porušuje fyzikální zákonitosti a to i v 7čce s kterou vyklepnu kde koho natož pak v menším autě to musí být ještě o stupeň lepší.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků