Tachometry BMW (pro vlkka - wolffa ;-)

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Kdo mi věří? :-D
Já :-) 49 %  77%  [ 49 ]
Já ne ;-) 14 %  22%  [ 14 ]
Celkem hlasů : 63

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 13. 2. 2006 23:06

wolf je proste pako...OPET TI VZKAZUJI TO SAMÉ:
wolfe nejsi ty náhodou už mírně jetej? taháš opět do debaty nesmysly, léčíš si svý pochroumaný ego nebo voco de? co je divnýho na tom ze malá docela lehká popelnice se 115k by měla udělat s vypětím sil 2 kila.....? já vim alfa romeo by to zvládla i s 1,2HTP ve 166ce...a do kopce
přestan bejt trapnej zasurfuj na auto.cz tam si magicem pohoňte pin´diky kecama o AR a o tom jak je nejlepší a tady neotravuj,divim se že tě to baví...za.sí.rá.š stránky a děláš ze sebe de.bi.la... mimochodem když už jseš takovej atomovej fyzik ty dárečku tak si přečti co jsi tu zas vyblil, bmw 116i proměřuje nejspíš o víc než 10% kdežto tvá parodie na auto si myslíš že neproměřuje....to je objektivita osle....
hele ty zachráněnej potrate já jsem sice tolerantní člověk, ale až se potkáme na nějakým srazu tak s tebou pokecám, ale jestli mě ujistíš že jsi takovej de.bi.l. jako působíš na monitoru, tak se asi neovládnu a vymlátim ti z huby kousavý...ne proto že nemáš rád brambory to je mi fuk,čistě jen proto že jsi osel a takoví kazí lidskou rasu,vem si že by ses množil wole...
WOLFOWY HLÁŠKY:
HLÁŠKA:Ale to moje auto má o 15 koní míň točí až 6800 otáček, což myslím, že ta brambora ani neumí (ale to nevím) a stejně to auto (i když je ještě kus do červeného pole) prostě do mírného kopce a nebo na rovině za normálního podnebí (t.j. mírný větřík tu sílu prostě nemá).
DALŠÍ HLÁŠKA.Já sem se 116 i nejel. Díval sem se do ceníku BMW, něco sem hledal a tohle mě prostě seklo do očí a přišlo mi to trapný a vtipný. Tak sem to sem napsal, neb si myslím, že se to z mého pohledu sem hodilo.

TAK CO VLASTNĚ MELEŠ,CO POSUZUJEŠ? VŽDYT JEN TEORETIZUJEŠ... VEM SI PLAKÁT AR A JDI SI VYTAHAT PTÁKA ASPON SE UKLIDNÍŠ.
JSI PROSTE TYPICKY ZABEDNENEJ-TEBE PROSTE NEPRESVEDCI ANI GPS....JANDA SE S TIM TADY S.E.R.E. ABY TO OBJASNIL A PANÁČKOVI JE PAK GPSka málo? wole tak si asi vystrč péro z okna a odhaduj rychlost podle toho jak se ti chladem zmenší, nebo už nevim si vážně tupej jak poleno.
Naposledy upravil mayklmaykl dne 13. 2. 2006 23:09, celkově upraveno 1
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod wolff 13. 2. 2006 23:07

pjanda píše:Nevim, jak chcete fyzikalne vyargumentovat, ze 85 kW a 200 km/h neni mozne, aniz byste znal jediny udaj tykajici se tohoto konkretniho auta... A pokud je mate, tak mi tu prosim spocitejte, jak to nejde. Ja jsem to take nepocital, ale neargumetuji tim a mam zkusenost, kterou Vy popirate, strucne receno, nicim. Opravdu me mrzi, ze se tato diskuse dostala sem, porad slysime jen ne ne ne, ale k veci nic. Jen ze nekdo jiny rikal, v nejakem jinem aute to bylo jinak, ale ani o jedne z techto veci jsme se nebavili...


šlo by udělat grafy závislosty v max na výkonu. Ty body pospojovat. Udělat to třeba u 20 aut. A schválně jestli se to u nějakýho auta protne... No myslím, že se to protne u 1,8 u Hondy :D , ale jinak moc těch aut nebude. Nevím ajk nejjednosušeji to podpořit, když neznám celkovou plochu toho auta a součinitel odporu... ALe spočítat by se to dalo... Ale to se mi teda nechce... No nic myslím si svoje... Kolem tý 195 bez problémů, pak už jen s větrem v zádech a s tímto argumentem končím...
Ciao
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 13. 2. 2006 23:11

jsi teoretik a o to jde....plácáš a plácáš aniž bys měl zkušenost
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod wolff 13. 2. 2006 23:20

Maykle myslel sem, že si vysokoškolák,a le asi si zedník...
Dobře, tak ještě jedna věc... Protože sem se o 1 teď zajímal, tak nepřijde ti divné, že z 85 kW vytáhnou 200 a z technologicky stejného motoru,ale s vyšším obsahem s výkonem 110 kW vytáhnou 217 km/h. Vím, že se to nedá brát doslova, ale přijde mi to prostě divné...
To znamená na 25 kW dostanou o 17 km/h víc... Není to málo? u 116 mají na 1 kW 2,35 km/h, u 120 mají 1,97 km/h

Ale budiž, třeba 1,6 FSI (cx = 0,3) se stejným výkonem taky fičí papírově 198...Tak tam ty 2 km nahnali... :D Třeba jim to vyšlo.

Stejně mě to přijde vtipný... A myslím si stejně, že de jen o to ego... Ještě tam měli mít 201...pak by se mohli prsit, že jedou přes 200 :D
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pjanda 13. 2. 2006 23:43

wolff píše:Maykle myslel sem, že si vysokoškolák,a le asi si zedník...
Dobře, tak ještě jedna věc... Protože sem se o 1 teď zajímal, tak nepřijde ti divné, že z 85 kW vytáhnou 200 a z technologicky stejného motoru,ale s vyšším obsahem s výkonem 110 kW vytáhnou 217 km/h. Vím, že se to nedá brát doslova, ale přijde mi to prostě divné...
To znamená na 25 kW dostanou o 17 km/h víc... Není to málo? u 116 mají na 1 kW 2,35 km/h, u 120 mají 1,97 km/h
/quote]


Vite, co je zajimave? (dobra otazka, ze? :lol: ) Ze tu porad vytahujete vzdelani, ale sam pisete dost pochybne argumenty. Pomer vykonu a rychlosti? To je prece hloupost, jiste vite, ze vsechny odpory rostou se ctvercem rychlosti, cili na dosazeni kazdeho dalsiho km/h maximalky je potreba vice a vice vykonu a rozhodne nelze rici 85/200*217, to by Vam pak na tuto maximalku stacilo pouhych 92 kW... Prave timto ale argumentujete. Cili to, ze 120i potrebuje dodatecnych 25 kW na +17 km/h maximalky je naprosto normalni. Toto nejsou linearni funkce...
AutoRevue.cz
pjanda
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fojťan 13. 2. 2006 23:52

wolff je slavny teoretik, placa vzdycky, tak ze se divite...
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 13. 2. 2006 23:54

To vím... napsal sem snad něco jinýho? Jen bych čekal, že pokud je těch 85 kW tak progresivních (což, asi je, protože ta v max je z 85 kW aut nejvíc) tak těch 17 km na víc, ze 110 kW není zase až tak moc, i když stále je to slušný průměr.
Fakt těžko říct...
Popravdě pane Janda...? kdyby tam napsali 199, tak neřeknu ani popel.

Pro Saurona: A říká ti něco aerodynamika? Odpor zvduchu je tak velký, že i kdyby to převodovka uměla tak to auto prostě už víc jet nemůže. Proto třeba Felicie je za jistých okolností schopná dosáhnout vyšší rychlosti na 4 než na pětku. Capisto?
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MDP 14. 2. 2006 00:09

Jestli to nevadí, tak se zapojím do diskuze. Zkušenost s 116i mám takovou, že jí má můj spolužák z VŠ. Nedávno jsme jeli spolu do Brna. Já jel O1 1,8T 4X4 Combi(byla vidět na srazu), jel jsem za ním a do kopce u Humpolce jsme na to šlápli. Musím říct, že jsem držel plyn na podlaze a do mírného kopce jsem měl na tacho cca 210-220 tacho a pomalu, po metrech! jsem ho dojížděl. Takže moje zkušenost. Když jsem měl s 1,8T 4x4 (to píšu proto, že má kratší rychlosti ) jen mírně navrch, tak proč by to nejelo po rovině 200. Nemám nic změřené, jen vím, že jsem neviděl žádnou jinou 1,6ku co by se držela našeho kombíka... a to ani FSI. Takže panu Jandovi věřím.
MDP
MDP
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 14. 2. 2006 00:37

jo, jo. U Humpolce v příkrým kopci, často bouraj politici... :D :D
No budiž...
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 14. 2. 2006 00:41

hele atomovej wolfí, já jsem taky Vš...no a co.... furt se tim neometej nic tomu U TVÝ OSOBY nenasvědčuje, tu fyziku kterou tu vytahuješ jsme brali na gymplu když mi bylo 15 nebo 16 let stejně jako všichni ostatní normální středoškoláci...popřípadě lidé s Vš vzděláním tak se tu netvař jako atomovej inženýr-jde totiž o obvyklý znalosti, ASPON SI O TÉ FYZICE NĚCO PŘEČTI A LÉPE VYZKOUŠEJ auto! meleš kraviny,užíváš své nicotné a dílčí (ne)znalosti fyziky k tendenčním kecům... jdi si tu pitomou 116ku půjčit, a pak kecej nebo si pro mě za mě jdi hodit třeba mašli....já z toho nedělám žádný dělo, je to bída, sám bych radši 130i nebo vůbec nejradši něco většího ale nenaděláš nic...2 kila to proste pojede i kdyby ses v té své hustobrávě f kopci modlil aby ne
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod vita 14. 2. 2006 00:48

jestli chceš vidět ujíždět 85kw tvojí Bravuně ,tak ti to na zimákách můžu ukázat. :D
vita
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Registrace Buerace 14. 2. 2006 01:05

Tohle mě nikdy nepřestane udivovat. Jsou věci, který se neměnej - zažil jsem to už na BBSkách a vidám to i tady: Člověk řekne názor. Objeví se jedinec s jiným názorem (až sem normální stav). Jenže pak si "člověk" dovolí najít pro svůj názor důrazný argumenty. A z "jedince" se vyklube trotl - začne okolo sebe plácat a hází do fóra jeden úlet za druhým.

Překvapuje mě, že i tak rozmný člověk jako p. Janda se nechá strhnout individuem jménem Wolf, o kterém už má "představu" snad každý častější návštěvník AR.

Každopádně video se záznamem přičítám k dobru redakci Ar a na mé stupnici důvěryhodnosti se posouvá opět nahoru.

PS: dovolím si malé opáčko z fyziky - trochu to zjednoduším, aby to pochopil i vysokoškolák wolf:
Odporová síla vzduchu je závislá na celé řadě veličin. Pochopitelně mluvíme o turbulentním proudění... Takže F=0,5*C*S*ρ*v2
C - součinitel odporu vzduchu
S - průřez tělesa ve směru kolmém k proudění vzduchu
ρ - husutota vzduchu
v - rychlost
Pro puntíčkáře poznamenávám, že tato rovnice platí jen do rychlosti zvuku.

ρ je 1,28 a čelní plochu jsem (dle údajů od bmw) spočítal na cca 2m2.

Pak už stačí jen vzít kalkulačku a...
Výsledek by mělo zvládnout i dítě. Myslím že i wolf musí uznat, že zbývá dost energie na "potlačení" odporové síly valivého tření...
Registrace Buerace
Nováček

Odeslat příspěvekod wolff 14. 2. 2006 01:07

Majklíku, věříš, že je mi to u zadnice?

Jen mi to přišlo stejně komický jako boty u batě za 1999 Kč. Nu což, nemůžu prodat boty za 99, tak prodám za 1999. Tak u BMW pravděpodobně dělali vše pro to, aby z toho tu dvoustovku vyšťavili... Tak se jim to asi teda povedlo. Sou to prostě dobří soudruzi :D
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod asimov 14. 2. 2006 01:20

Pánové, mě z VŠ vylili po pár semestrech, ale Vás bych nenechal ani odmaturovat z rodného jazyka. Takové mluvnické zvratky co dokážete někteří vygenerovat :hm
Možná to jede 200. Proč také ne, že? Ale ukažte mi s tím někdo nějakej pěknej driftík na suchém asfaltu ( moje oblíbená kratochvíle ) a smeknu. Podle mě je těch 85 kW dieta a ani double-vanos to nespasí, když je to auto 1320 kg těžký.
Napadá mě srovnání třeba s Hondou CRX 1,6 DOHC 92kW, která se s vyplazeným jazykem vyškrábala na 220 tacho (reálně těch 200). To auto má ovšem určitě nižší součin čelní plochy a Cx.
R.I.P.: Alfetta GTV 2.0 Dellorto (96kW): Oo===V===oO
Lancia Kappa SW 2.0T 16v (151kW)
asimov
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 14. 2. 2006 01:22

Registrace to je zbytečný...Furt ti tam hafo veličin chybí...
Já nevím proč do toho kdo tahá takový nesmysly...
Bože, já sem tady nepsal nic v tom smyslu, že to není možné (snad jen, že to není pravděpodobné) a že mi to přišlo úsměvné a vztáhl sem to na ego BMW v souvislosti s podvody návštěvnosti stránek...

ta tvoje rovnice je v pořádku,ale vzatženo na auto je to jen jeden faktor. Těch faktorů je tam prostě víc. A když to porovnám s jiným autem, tak většina z těch hodnot se stává konstantou (ro, v, t...). Takže, pokud jiní výrobci dosahují například akceleraci (teď si vymýšlím 0 - 100 za 10 s a max. rychlosti 195 km/h, pak při použití stejně stupňové převodovky (u takových výkonů motoru se tam zase asi velký šaugle dělat nedají) když bude jiný auto mít akceleraci z 0 - 100 za 9 s a maximálku na 200 km/h (při prakticky shodném odporu vzduchu a valivým tření pneumatik), budu mít jaký výsledek? Bez průběhu točivýho momentu a otáček a výkonu motoru to nikdy neurčím to je jasné, ale Vám to nepřijde prostě zvláštní...? Buď tam v určitým pásmu budu mít díru...Např při 130 až 140 na 4ku či 5ku, nebo pak už nevím...
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků