BMW 320d/325i a alternativy

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Václav Kouba 6. 12. 2005 21:18

Pan Janda tu straší se servisními prohlídkami. Tak jsem si dal tu práci a vyhledal svoje:
BMW 320D v záruce:
20.000 km - olej servis, kontrola osvětlení, 1x žárovka, cena 5.175,-
40.000 km - olej servis + výměna brzdové kapaliny, mikrofiltrů, stěračů apod., cena 9.388,-
60.000 km - olej servis, 1x žárovka, cena 6.572,-. V té ceně je ještě moje přání kontroly motoru (kouřivosti). To je za 1.415,-, tak by to bylo o to ještě levnější. Motor nekouří, je OK.
Potom vím o 1x brzdových destičkách (začalo to signalizovat), ale nenajdu cenu. Myslím, že to bylo okolo 8.000,-.
Všechny ceny s DPH.
Takže si myslím, že je to srovnatelné s běžnými auty (Passat, Oktávka apod.) :D Nevidím v tom žádný cenový problém.
Václav Kouba
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lukas-E30 6. 12. 2005 23:42

[quote="Václav Kouba";Pan Janda tu straší se servisními prohlídkami. Tak jsem si dal tu práci a vyhledal svoje:
BMW 320D v záruce:
20.000 km - olej servis, kontrola osvětlení, 1x žárovka, cena 5.175,-
40.000 km - olej servis + výměna brzdové kapaliny, mikrofiltrů, stěračů apod., cena 9.388,-
60.000 km - olej servis, 1x žárovka, cena 6.572,-. V té ceně je ještě moje přání kontroly motoru (kouřivosti). To je za 1.415,-, tak by to bylo o to ještě levnější. Motor nekouří, je OK.
Potom vím o 1x brzdových destičkách (začalo to signalizovat), ale nenajdu cenu. Myslím, že to bylo okolo 8.000,-.
Všechny ceny s DPH.
Takže si myslím, že je to srovnatelné s běžnými auty (Passat, Oktávka apod.) :D Nevidím v tom žádný cenový problém.>/quote]

jo ty ceny vcelku odpovídaj. a ještě záleží na servise (ono dat za hodinu 1200bez daně, nebo 800 bez daně - dá taky par kacek)
E 220 CDI ´06 - W211 - odepsano na totalku
E 200 CDI ´13 - W212
Lukas-E30
Servismen

Odeslat příspěvekod vita 7. 12. 2005 00:28

Ve kterém servisu dělájí za 800kč/h ?
vita
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MMira 7. 12. 2005 08:50

to václav: že ď, dobré info. mmch kam že to jezdíš?
MMira
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Václav Kouba 8. 12. 2005 17:16

to MMira: jezdím do Autecu na Jeremiášce.
Václav Kouba
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MMira 13. 1. 2006 10:23

Chci poděkovat všem zúčastněným.

Po svezení se v obou variantách a zvážení všech pro i proti a vymámení si příslušné slevy na prodejci jsem se rozhodl pro 325i. A bohužel budu muset 3 měsíce čekat :-(.
MMira
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod blazersk 13. 1. 2006 13:15

MMira píše:Chci poděkovat všem zúčastněným.

Po svezení se v obou variantách a zvážení všech pro i proti a vymámení si příslušné slevy na prodejci jsem se rozhodl pro 325i. A bohužel budu muset 3 měsíce čekat :-(."/quote]


koncom aprila, ze?..problem je ten, ze vyroba benzinovych motorov nie je tak frekventovana..keby si si objednal 320d, tak do mesiaca ho hadam aj mas..benzinove motory idu hlavne do USA a inych krajin..na europskych trhoch este stale pretrvava "diesel boom"

inak blahozelam k vyberu, urcite budes VIAC nez spokojny.Benzin R6 je proste spica! :tleskani - urcite sa potom nezabudni podelit o fotky..a napis, ak sa ti chce vybavu..
blazersk
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MMira 13. 1. 2006 16:45

to blazersk: nene, ty 3 měsíce jsou na všechny auta bez ohledu na motorizaci - občas se to prý dá díky nevyčerpané kvótě dodat dřív, ale není to obvyklé. Ještě k motoru. Bohužel jsem neměl možnost svézt se přímo v 325, ale v 530i. Po ujetí 500 m mi bylo jasné, že to je ono. Z 320d jsem lezl a říkal si, že to asi ještě přehodnotím - to auto mě absolutně nezaujalo. Ale ten R6 mě okamžitě dostal. Navíc jsem se nechal ovlivnit zdejší recenzí 325-ky.

Ještě musím upřesnit barvu - mám na to cca měsíc. Neviděl jste ho někdo v té červené metle? Původně jsem chtěl tmavě zelenou či modrou, ale ani v jedné to není podle mých představ. Takže teď volím mezi grafitovou šedou a zmíněnou tmavě červenou.

výbava:
Advantage + Komfort + Dynamic paket + drobnosti (metla, bederní opěra, skivak, Hi-Fi systém atd, M-volant).
MMira
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jendolf 13. 1. 2006 17:01

320d X 325i na tom neni co vybirat od zacatku... 320D si koupi "zbohatli" oktavista.... na leasing a jeste doma chroupe salat s chlebem.... pak vznikaji veci jako drahy servis na BMW... no par Kc navic to je, ale procento z ceny vozu bude podobne.... proste je blbost koupit si auto za posledni prachy a tim tuplem BMW. proc ne 330i??? vic koni se hodi, spotreba lautr samy, snad jen pojistka... Tmave modra, cervena a cerna jsou mymi favority. cervena se mi na E90 libi, ale to je uz moc individualni. do trojky doporucuju sportovni sedacky. Pozor aby vznikla laska nevznikla k 530i :)
B power M power W power
Jendolf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MMira 13. 1. 2006 17:18

to jendolf: rozdil mezi 325i a 330i je 3000 EUR - to už je docela dost. A jak praví p. Janda v testu: "...z verze 330i dělá kousek pouze pro nejnáročnější zákazníky." Držím se raději trochu při zemi. Rychlostní limity a policajti v Dánsku, kde strávím většinu roku, stejně neumožňují byť jen i náznak vyblbnutí se v autě, takže mi 325 bude určitě stačit.

Sportovní sedačky jsou ve výběru od začátku, stejně jako sportovní volant. Ten jsem ale ještě nahradil M-volantem, protože je příjemnější na držení.

Láska k 530i vzniknout nemůže, na můj vkus je to přiliš velké auto. Ale ten 3-litr v ní byl supr. Stejně mi vrtá hlavou jedna věc. Proč všichni tak opěvují 3-litr, když mají s 2,5 litrem skoro stejné litrové výkony?
MMira
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 13. 1. 2006 17:27

protoze ten 3litr tam ma jeste o pul litru vic :D jinak nic si z toho cekani nedelej, my mame objednany od prosince auto ktery bude az v dubnu...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MMira 13. 1. 2006 17:38

to bond: ale oni ho nechválí jen kvůli výkonu, ale kvůli technice, kterou mají oba víceméně stejnou. jen 3-litr má hliníkovohořčíkový blok, 2,5 litr hliníkový (tím si ale nejsem jist).

já si nechávám prostor kam v budoucnu postupovat. teď jsem si nadělil 325i, kdoví, co si nadělím za 3 roky? :wink:
MMira
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 13. 1. 2006 17:41

Mmira: no technika muze byt podobna, ale ta 330i je vrchol nabidky, tak proto je o nem asi vice slyset... No tak za tri roky, to je jasna M3 :D
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MMira 13. 1. 2006 18:05

to bond: M3 se bohužel nedělá v kombiku :? . nene, podle současných chutí to bude 330xi (nebo taky šlapací kolo :o ).
MMira
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Spectral 13. 1. 2006 20:43

MMira: K těm barvám: červenou jsem neviděl, ale ta jejich grafitová je naprosto úžasná, nádherná barva, pokud to auto stojí uvnitř v autosalónu a je dokonale naleštěné. Jakmile je auto venku, po pár dnech provozu, celý "Jiskřivý grafit" jde k šípku, je nevýrazný, auto se ztrácí pod nánosy prachu... Bohužel, moc praktičnosti ta barva nepobrala.
Spectral
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků