R32 vs 130i

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Brus 17. 11. 2005 12:15

jel jsem v GIV R32 svezeni to bylo hezke, ale porad to byl jen golf, ktery jel hodne rychle a haldex je ***** ctyrkolka, nejak se mi to nezdalo (byly tam letni gumy (18") a bylo to v zime... v nemecku na suche dalnici jsem to rozjel az na tacho 255kmh... a pak jsem s tim zkousel trochu zablbnout u Liberce na nejakem parkovisti a s tim autem nesel udelat pekny drift. Ve 130i jsem sice nejel, ale docela jsem se povozil v 120d a 116i a musim rict, ze na parkovisti jsem se mnohem lepe vyblbnul s tim bawem (jen skoda ze ta 120d byl automat) no a co se tyka designu tak R32 vypada rozhodne ze vsech golfu nejlepe ale design jednicky se mi libi vice a v interieru je to jeste vetsi rozdil
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod GTI DSG 17. 11. 2005 12:20

No golf IV a V je znacny rozdil, ale je pravda ze diky haldexu se s tim driftuje urcite hur nez s bmw. Dizajnove bych se rozhodoval tezko kdyby BMW melo Mpaket, ale interierove se mi vic liby golf...
...tam kde jini brzdi, ja podrazuji...
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 17. 11. 2005 12:36

inac toto je fakt taka divna dvojka na porovnanie...chapem ze je to taka dilema "prakticke sportove auto" vs milacik, ale ja by som radsej toho golfa vymenil za imprezu. zvnutra bude rovnaka (ak nie vacsia) a iste ma aj vacsi kufor (a da sa kupit aj v kombiku)
no a poctivy awd + turbo = velke moznosti dalsich uprav. r32 je uz vlastne konecna, s tym sa neda nic robit.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 17. 11. 2005 12:46

a petka uz se prodava ve verzi r32? jinak ta G4 R32 se rozhodne neda oznacit jako prakticke sportove auto.... je to tvrde jak krava, ma to sice super sedacky (v jednom kuse s operkou hlavy) ale jel jsem v tom wolfsburg-MB a byl jsem z toho docela domlaceny, ma to hodne vysoke bocni vedeni a z toho vyplyvajici plusy a minusy.
BTW: to auto bylo uplne nove kdyz jsem ho prebiral a asi po 100 km jizdy se zacaly ozyvat dost neprijemne zvuky z motoroveho prostoru pri ostrejsim rozjezdu.. nakonec jsme zjistili, ze pri urcitem pohybu motoru se zacal drit kardan a trubky od klimy
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod Brus 17. 11. 2005 12:47

vzdycky se s tim da neco delat.... zalezi na penezence
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod Mirek-607 17. 11. 2005 13:13

Tak pokud jde o design, nelibi se mi ani jedno, z venku vic Golf z vnitrku vic BMW, ale ze by se mi libily, to ne...
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ´eavy 17. 11. 2005 13:36

Driver píše:Jenze chapete, ze R32 a 130i nejde srovnat??? 130i by sla srovnat s golfem GTI. Pro VW je ale R32 neco jako pro BMW by byla M1. A v tom pripade by VW proti M1 nemel nejmensi šanci!!!
...
No tak to je blby ze nechapte, srovnavat nejvyssi model jedny automobilky s normalnim modelem od druhy automobilky. M1 se hlavne ani nedela a asi ani nebude, takze proto to nejde srovnat. A navic ten golf taky neni nejlevnejsi

/quote]


Clovece, neupinej se tolik na ty skatulky.

BMW 130i: 195 kW, 0-100: 6.1, cena 998 000,-
Golf R32: 184 kW, 0-100: 6.5, cena cca 950 000,-

Co tady nejde srovnat? Kdyz si clovek bude vybirat ostrej hatch pod milion, bude koukat presne na tyhle auta a bude mu asi celkem jedno, ze podle tvoji argumentace je BMW "neco jako Golf GTI". Prave, ze tohle jsou vyborne srovnatelna auta.
Renault Mégane Coupé 2.0 ´98 bez tuzingu ;-)

Video zde: http://www.youtube.com/watch?v=xHrMQ-ONWGA
´eavy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 17. 11. 2005 15:05

BMW 130i: 195 kW, 0-100: 6.1, cena 998 000,-
Golf R32: 184 kW, 0-100: 6.5, cena cca 950 000,-
impr.wrx: 165kW,0-100: 5.9, cena 911.000
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 11. 2005 15:14

matuS: nevim, ale ta impreza k tomu nesedi, je to jiny typ vozu a myslim, ze lide, co vybiraji mezi R32 a 130i nevybiraji k tomu imprezu...
anonymni

Odeslat příspěvekod matuS 17. 11. 2005 15:57

ja si myslim, ze k tomu sedi, ale to je samozrejme uz kazdeho vec.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod WRX 17. 11. 2005 17:00

Take si myslim ze ta Impreza k tomu sedi....jak R32 tak 130i si koupi lide na obcasne vyblbnuti a jinak sviznou jizdu
WRX
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jendolf 18. 11. 2005 16:32

u me je to jasne 130i s M packetem vede na plne care... prece jen golf bude tezkej na predek a ja jsem se zadnim nahonem szitej a menit ho budu, tak leda az budou vznasedla. Golfac mi pripadl hezci ctverkovej nez petkovej to same o generaci zpet passat. ale neni to tim, ze bych byl na neco zvykli a pak cokoliv noveho muselo byt horsi ba naopak passat se mi libil generaci od generace vice stejne tak golf, ale ted to trochu opadlo. R32 bude dobre svezeni, ale kdyz auto na !obcasne! vyblbnuti, tak clovek obcas koukne i na spotrebu a ta mluvi pro 130i jasne. Golfik bude super 100x lepsi na snehu a mokru, ale 130i to je zase jinak receno driftovani kdykoliv a jak chces.
Ty auta nejsou pro stejnou sortu lidi, tot si myslim ja. Golfac je pro lidi, co moc neumej, ale chteji jezdit rychle a bawo je spis pro umelce.
B power M power W power
Jendolf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fero 18. 11. 2005 16:43

Trocha to tu mate popletene s tymi pomermi 50:50 100:0

Predstavte si , ze mate R32, predne kolesa ma na lade zadne na asfalte - je hadam jasne, ze zadne prenasaju 100 % krutiaceho momentu a predne sa otacaju "naprazdno".


Inak je to s torsenom, ktory pouziva audi - ten funguje tak, ze na kolesa s lepsou prilnavostou dokaze prieniest nasobok krutiaceho momentu ako na koleso so slabou prilnavostou. Ale ak koleso so slabou prilnavostou nedokaze preniest ziadny moment, tak ani koleso s dobrou prilnavostou neprenesie nic - riesi sa to potom uzavierkami.

Cize haldex a visco spojka (subaru) dokaze menit pomer medzi 100:0 az 0:100, quattro nie.
fero
Nováček

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 19. 11. 2005 14:51

Goes: To co napsal matuS, myslim, ze na tom neco bude. Znamy se rozhodoval prave mezi Imprezou a Golfem R32, koupil Golfa, takze si myslim, ze to porovnani je na miste. Jinak uz se chysta na RS 3.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 21. 11. 2005 12:22

KAZ, teda, nechapem toho tvojho znameho, fakt nie.
ake dovody ho viedli k tomu, ze zobral golfa?
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků