R32 vs 130i

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod GTI DSG 16. 11. 2005 20:46

Tak v novem Autocaru by si vybrali R32 pred 130i :) Zeby VW zacal delat poradne auta? Svezl se nekdo v obou? Cemu by ste dali prednost a proc? zadokolka s dobrym jmenem, nebo ctyrkolka-lidove vozitko? :)
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 16. 11. 2005 20:48

no jednoznacne 130i s M paketom... nie je o com
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GTI DSG 16. 11. 2005 20:52

proc? protoze je to BMW? R32 se pry lip ridi a je pohodlnejsi, praktictejsi......jenom se ptam, me by srdce taky rikalo BMW :)
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 16. 11. 2005 20:54

viac menej preto... no ale tazko posudit nesiel som s ani jednou z tychto specifikacii.... ale aj tak volim BMW :)
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod s3z 16. 11. 2005 22:34

vozit v golfe som este nemal tu cest, ale necakam od toho zazraky (platforma zhodna s Octaviou)... BMW je moja laska, tak sa k hodnoteniu ktore auto je lepsie asi nebudem vyjadrovat :) .
s3z
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lucas (novy) 16. 11. 2005 22:40

r32 ma torsen? Alebo aku 4kolku si mal na mysli?
lucas (novy)
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GTI DSG 16. 11. 2005 23:02

pro rypaly (lucas) All wheel drive s haldexem je porad vic nez cista zadokolka od BMW. R32 ti dokaze prenaset 100 procent na zadek, na predek, nebo rozlozit podle potreby... Coz u 130i nenajdeme, pokud me informace neklamou...

prece se nebudeme hadat co je ctyrkolka a co neni....ze...
...tam kde jini brzdi, ja podrazuji...
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GTI DSG 16. 11. 2005 23:07

s3z: to ze to ma shodnou platformu s oktavkou je sice hezky, ale GTI s 1.9 Tdi bych taky moc nesrovnaval :) Taky sem fanda BMW, ale na tu R32 sou jenom pozitivni ohlasy a testy a ted sem nasel prvni kde R32 byla vybrana jako lepsi nez 130i, tak sem byl zvedavy, jestli ma nekdo osobni skusenosti...
...tam kde jini brzdi, ja podrazuji...
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lucas (novy) 16. 11. 2005 23:12

Jasne ze je to viac ako zadokolka, ale nedaval by som to zrovna ako nejaku velku vyhodu oproti bmw. Aspon taky som mal dojem z toho tvojho porovnania.
lucas (novy)
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Spectral 16. 11. 2005 23:30

GTI DSG píše:pro rypaly (lucas) All wheel drive s haldexem je porad vic nez cista zadokolka od BMW. R32 ti dokaze prenaset 100 procent na zadek, na predek, nebo rozlozit podle potreby... Coz u 130i nenajdeme, pokud me informace neklamou...

prece se nebudeme hadat co je ctyrkolka a co neni....ze...

A co tam je za Haldex? I nebo II ?
Každopádně, to o těch 100% na zadku je zavádějící.
Haldex I se pohybuje od 100:0 (předek:zadek) až po 50:50.
Haldex II má od 90:10 až po 50:50. Na zadek nemůže jít nikdy víc než na předek, protože při plném sepnutí visco spojky jsou nápravy spojeny 1:1.
Spectral
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 16. 11. 2005 23:38

Spectral: S tim Haldexem presne jak rikas ;)

Jinak nehodlam hodnotit, neznam ani jedno, dokonce si dovolim tvrdit, ze na asfaltu nemusi byt 4x4 nutne lepsi nez RWD. Nevim, jak je rychly Haldex II, ale I moc ne. Osobne nijak netouzim po prditku s motorem, co se do nej sotva vejde... me preference jsou jinde :)
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 17. 11. 2005 00:13

Mirek-607: je to jak rikas, na asfaltu nemusi byt nutne 4x4 lepsi, ctyrkolka o ktere muzu mluvit a stoji za zminku je S4 a v porovnani ze Z4 3i, nova 330i, SL 55amg, SL 600, CLK 320cdi, tak na suchu, na cistem povrchu, si myslim, ze maji ty zadokolky navic, ale ja si nemuzu pomoci, kdyz je pod temi zadnimi koly takova sila, tak ja tam necitim takovou jistotu, jako prave v te S4, kazdopadne s tim zadkem se uzije vice legrace a zalezi jak s tim kdo umi jezdit a co ma kdo radeji. Kdyz jsou zhorsene podminky, daji se s S4 delat takove veci, ze vam nekdy prijde, ze to popira fyzikalni zakony a to u zadokolek nejde nebo se mi to zatim nepodarilo, takovy mam z toho pocit ja. Tim si dovolim tvrdit, ze R32 v porovnani s 130i, za predpokladu suche silnice ma 130 navrch. Na mokre silnici to, myslim, bude naopak, ctyrkolka ztrati pri jizde na hrane, na kluzkem povrchu stopu dele, samozrejme s tim, ze kdyz uz utrhnete ctyrkolku, je po vsem, to uz nesrovnate, coz se o 130 povedet asi neda :wink: . Ale toto jsou pouze me domenky na zaklade mych zkusenosti, v R32 jsem nejel, ale ta moznost tady je, tak to zkusim a na 130i se chystam v brzke dobe, takze dam vedet.
Naposledy upravil K.A.Z. dne 17. 11. 2005 00:32, celkově upraveno 1
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 17. 11. 2005 00:26

Jeste stoji za zminku Bmw 650i, na suche silnici vse v poradku, ale na mokru si musite davat opravdu velky pozor na to jak seslapujete plyn. A to prave u te S4 jsem tak nevnimal, tedy ten pocit nejistoty se nedostavoval tak brzy, ale to jsou jen me subjektivni dojmy.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GTI DSG 17. 11. 2005 00:56

ja do toho zas tak moc nevidim, ale na vsech zahranicnich serverech se uvadi za haldex v R32 dokaze prenest na zadek 100 % a stejne tak na strance VW...

http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1569.shtml

http://www.volkswagen.co.uk/new_cars/te ... ry/4MOTION
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 11. 2005 00:58

no nevim, po velmi vydatnem a ostrem jezdeni s novou Audi RS4 muzu rict jen jedno. ANO, prenese vic vykonu, ANO dokaze toho hodne, ANO je to ukrutne nudne jezdeni. Radeji slabsi zadokolku, nez silnejsi 4x4. Ta zabava tam potom vydatne chybi. Mozna bude ta 4x4 rychlejsi, ale to je asi jedina vyhoda. Pokud si mam koupit auto pro zabavu, coz jak R32 tak 130i je, vzdy radeji sahnu po 130i. Protoze s ni bude daleko vic zabavy, lepsi driftovani, lepsi pozitek. Pokud bych vic uvazoval do prakticna, sel bych do R32.
anonymni

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků