VW Touareg servis

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod 4_real 22. 9. 2005 14:42

Chtěl bych se zeptat, zda máte někdo zkušenosti se servisem VW Touaregu, konkrétně dvouletou prohlídkou. Případně s jinými auty tohoto druhu (X5, ML, XC90). Kolik si za ní řekly? Já byl totiž nedávno dát Touarega do servisu Auto-Exner a žasnul jsem nad tou sumou, co si řekly. Až po výhružce, že to necháme vyšetřit inspekcí náhle ubraly z ceny. Až se člověk stidí za ně, co vše je u nás možné... pozor2 pozor2 pozor2
4_real
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek_trefny 22. 9. 2005 14:56

tak schvalne - kolik si rekli a co vsechno delali?
Marek_trefny
Nováček

Odeslat příspěvekod Avant 22. 9. 2005 15:25

drahý auto = drahý servis
Avant
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4_real 22. 9. 2005 15:26

Ještě bych měl upřesnit-2.auto do rodiny najeto za dva roky 20tkm. Výměna oleje, prý něco přes 10l, filtry-prach, pyl, vzduch, dále chtěli ještě něco s brzdama, snad destičky, ale to už by bylo fakt silný kafe. A to vše za "pouhých" 25 000?- :wink:
4_real
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod loop 22. 9. 2005 15:32

Mám allroad a cena první prohlídky by se měla vejít do 15tis., v ceně olej, filtry, čištění klima, brzdová kapalina.
Nejlepší bude zavolat do pár servisů ať ti řeknou co obnáší dvoletá prohlídka a jaká bude cena.
loop
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 22. 9. 2005 15:33

A na kolik ubrali?
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod -LK- 22. 9. 2005 16:01

Avant píše:drahý auto = drahý servisi/quote]

Ono asi jak kterej servis. Já jsem měnil olej, filtr, vzduchovej filtr a všechny destičky a stálo to něco málo přes 5 tisíc. Pravda, servis to nebyl autorizovanej.
فارسي بلد هستم
-LK-
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kaja2 22. 9. 2005 16:19

Nemate to davat do servisu, kde pracuji zeny :wink:
Kaja2
Nováček

Odeslat příspěvekod OndraZX 22. 9. 2005 20:41

4_real píše:A to vše za "pouhých" 25 000?- :wink:-/quote]

Tak malo?
To nase firma nechava za servisovani Touarega skoro kazdy mesic. Na druhou stranu to neni tak spatne, to auto je porad jak nove, protoze jednou namontuji novou prevodovku, jednou nove turbo, jindy novy diferencial, atd. Mr. Green

Jinak nechapu ze nekdo, kdo da za auto s najezdem 10000 km/rok dva melouny se pozastavuje nad trapnyma 25 000,-
Skoda Favorit, 1.3 135 LPG, 1989
Renault Clio, 1.4 16V, 2003
Renaul Megane, 1.6 16V, 2003
OndraZX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 22. 9. 2005 23:02

me spis zajima, proc menit desticky po 20tkm. To je takovy sunt??? Ale je fakt, ze u tehle kategorie se bezne na nejakou korunu nehledi.... :-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4_real 22. 9. 2005 23:11

Hmm, když to je právě ono. Tak ať to dá, když na to má, co? A co třeba takhle:Proč je nutný vrazit do skoro zánovního auta 25tKč, když s ním nic neni. Jiná zkušenost-u téhož auta bylo potřeba vyměnit zpětné zrcátko. Cena původně 6 000, po opětovném dotazu náhle spadla na 1 600,- Těch 25t lze totiž utrtit o hodně lépe(mezi námi i rychleji), než je nechat v servisu, kde člověk ani nemá jistotu, že mu všechen ten olej skutečně vyměnili :wink:
4_real
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JOE 22. 9. 2005 23:41

A to na mě prodejci aut nevěřícně koukaj, když se zeptám kolik chtěj za prohlídky! Oni jsou to občas pěkný pálky. Třeba u Renaultu mám pocit, že to co lidem slevěj při prodeji, si pak vyberou na prohlídkách! :x
JOE
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xray0045 23. 9. 2005 07:45

Ty prohlidky sami o sobe nejsou drahe ani ty nahradni dily, drahy je Jarov jako takovy. Je pravda ze maji slusny sklad ale tim to tak konci. Vymenit desticky a olej lze i nekde jinde a za podstatne lepsi ceny. Nahradni dily koupim od distributora (nema zadny problem prodat 1 vyfuk nebo jedny desticky) a pak si to necham vymenit u nekoho koho znam a duveruju mu. Posudte sami: 2 dily vyfuku v autorizovanem servisu 12500,- + prace 1760,- vyfuk byl vyroben Bosalem ale bylo na nem logo automobilky, naproti tomu vyfuk s logem Bosalu od distributora 5500,- prace 1000,- funkcne naprosto stejne, kvalita totozna, prace a cas stejna nebo lepsi a cena o vic jak 7500,- lepsi.
xray0045
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Alex.. 23. 9. 2005 07:54

xray0045: hmmm...velice šikovné, ale pokud máš auto nové a něco se Ti pak posere, tak jsi svým úžasným šetřením přišel o záruku... :tleskani :tleskani
Alex..
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Marek71 23. 9. 2005 08:42

Alex.. píše:xray0045: hmmm...velice šikovné, ale pokud máš auto nové a něco se Ti pak posere, tak jsi svým úžasným šetřením přišel o záruku... :tleskani :tleskani>/quote]


To nie je tak isté. Informoval som sa o tomto práve v Nissane. Tiež sa krútili a hovorili, že musím ku nim, ale potom priznali, že nárok na záruku nestrácam, ak pojdem na garančku v neautorizovanom servise. Len ten servis musí urobiť všetky predpísané úkony tak, ako káže výrobca, použiť schválený olej a podobne.

A pokiaľ budeš neskor riešiť záruku, tak musia preukázať, že tá vada má súvislosť s tým neautorizovaným servisom, aby sa z toho vyzuli.

PS: V Nissane, keď som sa zmienil o tom, že pojdem do neautorizovaného servisu, tak boli dokonca ochotný mi urobiť u nich servis v sobotu, aj keď majú zatvorené :-) Pretože cez týždeň som večšinou mimo.
Lexus GS 450h Premium 2013
Sony KD-55XE9005 + TV Box X96 (S905X) + LibreELEC
Onkyo TX-L20D + repro Elac FS 78
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků