od Lukke 5. 8. 2005 08:01
Tak jsem se zrovna vrátil ze servisu. Mám tohle vysvětlení:
Když jsem včera auto přebíral, technik mě jasně řekl, že vyměnili celé střešní okno (kvůli čemu jsem tam také jel - bylo nutné vyměnit sklo s vyschlou a vrzající pryží okolo skla, která vrzání způsobuje). Ve faktuře je "STŘEŠNÍ OKNO" za cca 14 tisíc, plus pojezdy, podložky apod. za další cca 2 tisíce + práce 5 tisíc.
Vysvětlení z dnešní schůzky jsem dostal: "Víte, my jsme vám vyměnili vnitřní pojezdy, které způsobovaly vrzání, projížděli jsme to pak i 200 tady ve městě, ale nic nevrže." (evidentně vrže hned když se s autem rozjedete). Sklo prý BMW Mnichov vyměnit nepovolili, tak vyměnili alespoň vše ostatní (což nemá s vrzáním nic společného). Pojmem "střešní okno" ve faktuře označují vnitřní pojizdný systém, nikoliv střešní okno, jako takové.
Čili závěr je takový - auto rozebrali (umazali madla na střeše, při bližším zkoumání je vidět čerstvá vazelína uvnitř pojezdu...), vyměnili pohyblivé části, ale závadu naprosto neodstranili. Musel jsem si koupit sprej na pryž a vždy když guma vyschne, tak ji namazat (cca jednou do měsíce podle mých zkušeností...).
Poučení: Cítili byste se dobře v autě za jeden a půl milionu, kde musíte každý měsíc mazat pryž střešního okna, aby nevrzala? Ne. BMW není olejnička... Proto si kupte raději BMW bez střešního okna...
Tím celá story končí a v AuTecu mě už neuvidí...
autorevue.cz: BMW 330i E90, 190 kW + BMW 525d F11, 150 kW
zive.cz: Intel Core i9-7980XE, 2x Radeon RX 480, 64 GB RAM, SSD Intel 720, Samsung MD230X6
mobilmania: Galaxy S9+