GOLF GTI

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod GTI DSG 5. 7. 2005 21:57

Tak som si pred pár dňami objendnal nove GTIcko a nemozem sa ho dockat. Len tak zo zvedavosti by som rád vedel čo si tu tak o ňom myslíte (už sa teším na tú kritiku ceny, ze je to VW a pod. ) Chcel som ovšem rýchle, praktické, pohodlné, nie najhoršie vyzerajúce auto...tak som si vybral no

Type-R ? 3 dvere a vyklepane kosti?
STi, Evo? no nedbám, ale až tolko som naňho nemal

uvítam každý názor....
_______________________________________________________


Příšte to bude M5 (možná M6 ješte nevím) :P
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fero 6. 7. 2005 01:08

Gratulujem, podla mna skvela volba, kombinacia 2.0 TFSI a DSG je skvela. V akej farbe to mas?
Uz len to nachipovat na cca 250 HP/350 Nm....
fero
Nováček

Odeslat příspěvekod GTI DSG 6. 7. 2005 01:39

som rad za prvu pozitivnu reakciu :) ....bude to cierna perlet, patdverove.....trosku dam upravit ABT....

neviem co by nacipovanie spravilo s prevodovkou.....rozumie sa tomu niekto poriadne? zmenilo by sa nejako chovanie radenia? nejake negativne ucinky? Nechcem ziadne extrem chiptuning, lebo DSG zvlada do 350Nm, ale par konikov na viac by potesilo....

dik za rady a reakcie
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fero 6. 7. 2005 01:57

Sa tam bude pekne vynimat ta cervena linka - http://www.germancarfans.com/photos.cfm ... gen/1.html

V tejto kategorii aut (hot hatch) to dnes asi nema konkurenciu, hoci Focus ST sa blizi, a tieto budiky su fantasticke - http://www.americancarfans.com/photos.c ... ord/1.html

Ale DSG prevodovka nema absolutne ziadnu konkurenciu. Ma jedinu chybu, ze nebudes mat skvely pocit, ked sa ti podari perfektne podradit s medziplynom... :-)
Na chipovanie je urcite lepsi manual, ale mierne navysenie vykonu, ci skor krutiaceho momentu, by DSG prevodovka mala zvladnut...podla mna, ak sa udava zatazitelnost do 350 Nm, tak tych 350 Nm tam mozes dat v pohode.
Ale pockal by som nejaky cas, nove by som asi nechipoval, aj 200 HP je celkom slusne.
fero
Nováček

Odeslat příspěvekod GTI DSG 6. 7. 2005 02:06

no jedine coho sa budem bat bude to STcko :? ......Type-R je podla mna niekde trochu inde...

Ale myslim ze srandy si uzijem aj tak dost.....dufam Mr. Green
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pjanda 6. 7. 2005 03:36

GTI DSG píše:Tak som si pred pár dňami objendnal nove GTIcko a nemozem sa ho dockat. Len tak zo zvedavosti by som rád vedel čo si tu tak o ňom myslíte (už sa teším na tú kritiku ceny, ze je to VW a pod. ) Chcel som ovšem rýchle, praktické, pohodlné, nie najhoršie vyzerajúce auto...tak som si vybral no

Type-R ? 3 dvere a vyklepane kosti?
STi, Evo? no nedbám, ale až tolko som naňho nemal

uvítam každý názor....
_______________________________________________________


Příšte to bude M5 (možná M6 ješte nevím) :P /quote]


V prve rade Vam gratuluji :wink: Neni to spatna volba, ale bojim se dvou veci:
a) Trakce. 200 PS na predni naprave je problem, pri kazdem ostrejsim manevru Vas to bude limitovat. Nevim, pro jake vyuziti jste si vuz koupil, ale pro jizdu hodnou vozu typu GTI to neni uplne to prave. U VW to umeji dobre skryt (k cemuz se dostanu za chvili), ale s fyzikalnimi zakony nic nenadelaji. Hodne toho zkazi turbo se svymi nalehavymi narusty vykonu, CTR s pozvolnym nastupem atmosferickeho motoru tak velky problem s trakci nema. U turba povazuji minimalne haldex za nutnost, jezdim ted S3 (1,8T 225 PS) a nebyt pohonu vsech kol, je vykon pouzitelny jen pri jizde rovne a jeste s velkym citem v prave noze...
b) Nuda. Bohuzel, VW neumi delat nijak extra zabavna auta a ackoli se s tim nyni snazi neco delat (viz napr. docela slusna A4 po FL), je to pro "keen drivera" porad tezko prijatelne. G V je v tomto smeru neprilis presvedcivy, odstinene rizeni sice dobre filtruje prebytek vykonu na predni naprave, ale nekomunikativnost je pro me vetsi minus nez toto plus. Stejny problem je u brzd.

S3 ma uplne ten samy problem, rizeni a brzdy jsou v tomto smeru hodne spatne a GV bohuzel neni lepsi. Pokud hledate prakticke auto se sportovnimi geny a smrncem, bude GTI skvele, ale jako sportovni nacini to neni to prave, zde je Civic nebo Focus jinde, a to jim porad jeste chybi pohon vsech kol nebo alespon zadni napravy. Ale nechci Vam kazit radost, verim, ze vite do ceho jdete a budete spokojen :wink: Ja jsem si take koupil S3 i kdyz vim, jake ma mouchy, i u GTI je plusu vice nez minusu a cena je myslim velmi dobra... Ja uz netrpelive cekam na 130i...
pjanda
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jaccub 6. 7. 2005 08:59

V GTI sem bohuzel nejlel, ale cosem se ptal lidi co v tom jeli tak 80% z nich by slo do manualu, bohuzel osobne to posoudit nemuzugratuluju
-2b, -1000,-
jaccub
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 6. 7. 2005 09:09

Tak GTI se mi taky libi hodne ... ale asi bych zvolil 3door :) nemam rodinu..takze proc 5 dveri ;)

preju at slouzi .. a pak muzete napsat zkusenosti ... az ho budete mit :) jsem moc zvedavy
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vratu 6. 7. 2005 09:10

Vybral jsis moooc krásný autínko ;) určitě jsi neudělal chybu a jestli jsi na to měl penízky a zbytečně se nezadlužil tak super!!!
Určitě sem pak přidej tvoje pocity až ho budeš míř!
Jediný, co mi u GTi vadí, že zvuk od vejfuku není nic moc :( takovej nemastnej neslanej...
Já bych bral spíš Fiestu ST, protože je levnější, ale GTI je někde jinde a moc ti to přeju!
Užij si ve svém novém GTI Mr. Green
a určitě sem pak dej nějaký fotečky ;)
KEEP SMILING !!! :mrgreen:
vratu
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 6. 7. 2005 09:59

tak ono je to zatim jedinny auto ktery je vcelku v tyhle kategorii good, asta OPC jeste neni a focusem RS to vypada spatne, takze GTi, dobra volba..
Anonymni

Odeslat příspěvekod chucky 6. 7. 2005 11:20

Me se nejvic libi GTI ctvrte generace. Podle meho nazoru se tahle generace moc nepovedla.... cekam na facelift...
chucky
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GTI DSG 6. 7. 2005 11:20

pjanda píše:
GTI DSG píše:Tak som si pred pár dňami objendnal nove GTIcko a nemozem sa ho dockat. Len tak zo zvedavosti by som rád vedel čo si tu tak o ňom myslíte (už sa teším na tú kritiku ceny, ze je to VW a pod. ) Chcel som ovšem rýchle, praktické, pohodlné, nie najhoršie vyzerajúce auto...tak som si vybral no

Type-R ? 3 dvere a vyklepane kosti?
STi, Evo? no nedbám, ale až tolko som naňho nemal

uvítam každý názor....
_______________________________________________________


Příšte to bude M5 (možná M6 ješte nevím) :P /quote]

V prve rade Vam gratuluji :wink: Neni to spatna volba, ale bojim se dvou veci:
a) Trakce. 200 PS na predni naprave je problem, pri kazdem ostrejsim manevru Vas to bude limitovat. Nevim, pro jake vyuziti jste si vuz koupil, ale pro jizdu hodnou vozu typu GTI to neni uplne to prave. U VW to umeji dobre skryt (k cemuz se dostanu za chvili), ale s fyzikalnimi zakony nic nenadelaji. Hodne toho zkazi turbo se svymi nalehavymi narusty vykonu, CTR s pozvolnym nastupem atmosferickeho motoru tak velky problem s trakci nema. U turba povazuji minimalne haldex za nutnost, jezdim ted S3 (1,8T 225 PS) a nebyt pohonu vsech kol, je vykon pouzitelny jen pri jizde rovne a jeste s velkym citem v prave noze...
b) Nuda. Bohuzel, VW neumi delat nijak extra zabavna auta a ackoli se s tim nyni snazi neco delat (viz napr. docela slusna A4 po FL), je to pro "keen drivera" porad tezko prijatelne. G V je v tomto smeru neprilis presvedcivy, odstinene rizeni sice dobre filtruje prebytek vykonu na predni naprave, ale nekomunikativnost je pro me vetsi minus nez toto plus. Stejny problem je u brzd.

S3 ma uplne ten samy problem, rizeni a brzdy jsou v tomto smeru hodne spatne a GV bohuzel neni lepsi. Pokud hledate prakticke auto se sportovnimi geny a smrncem, bude GTI skvele, ale jako sportovni nacini to neni to prave, zde je Civic nebo Focus jinde, a to jim porad jeste chybi pohon vsech kol nebo alespon zadni napravy. Ale nechci Vam kazit radost, verim, ze vite do ceho jdete a budete spokojen :wink: Ja jsem si take koupil S3 i kdyz vim, jake ma mouchy, i u GTI je plusu vice nez minusu a cena je myslim velmi dobra... Ja uz netrpelive cekam na 130i...



Dakujem za postrehy, ale ja by som az tak toho prebytku vykonu nebal....Preliezol som vsetky mozne recenzie, nazory majitelov, nazor Top Gearu, 5th Gearu atd atd......a vsetci rozpravali o neuveritelnej prilnavosti :) A naviac je to sice rychle auto, ale nie zavodak a kedze je to plne elektroniky, tak si to vsetko postrazi. A tie Bridgestony su tam tiez na nieco dobre 8)

O tych nalehavych narustech vykonu bych taky polemizoval...moderni turba uz maji turbo lag temer nulovy a GTI ma 280Nm od 1800 otacek a taha rovnomerne od nizkych az do cerveneho pole i kdyz pres 4000 se tah zvysuje jak se blizi plnych 200 koni. Ale neda se tam mluvit o nahlem narustu vykonu.....

A taky sem to nekupoval jako sportovni nacini, ale prakticke auto pro mou ooooobrovskou radost z jizdy :)

(jo BMW M5 rulez) Mr. Green
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chucky 6. 7. 2005 11:22

navic tam mas protikluz ASR.... ale i tak, treba na mokre ceste to bude pekne na picu... 4x4 rulez.
chucky
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GTI DSG 6. 7. 2005 11:22

no pro mne to byla taky tezka volba, ale nakonec zvitezilo pohodli v mestkych zacpach......Uvidime, az ho dostanu do rukou a trochu procvicim tak zdelim me jizdni dojmy...
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GTI DSG 6. 7. 2005 11:25

to marepa: no ja sice rodinu taky nemam (a dlouho mit nebudu) :P
ale je to praktictejsi. Meli sme kdysi Hyundai Accent 3dv. a skoro sem ho vzdycky rozkopal od zlosti, jak sem dozadu nemohl nic dat a teprve kdyz si tam chtel nekdo znamy sednou, vysednout.....no hruza.......

jinak dik Mr. Green
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků