Mercedes-Benz C200 CDI nebo C220 CDI?

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod AutoRevue.cz 10. 4. 2005 20:49

Jaký je reálný rozdíl mezi 220 CDI a 200 CDI? Poznám rozdíl tech 20 kW? Myslíte, že stačí ten základní nafťák?
AutoRevue.cz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod aquila 11. 4. 2005 15:37

aj ked zakladny naftak je docela OK. C220 je novsia generiacia, a je kultivovanejsi. aj ked je fakt ze aj C200 CDI je na tom s kultivovanosatou lepsie ako Traktor Drnci Inside :))

kazdopadne pre kludnu jazdu v pohodicke staci aj C200CDI ale ak je moznost treba brat C220 CDI.
aquila
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 12. 4. 2005 14:00

To není pravda. C200CDI a C220CDI jsou zcela identické motory dokonce o stejném objemu, jen C220CDI má obecně řečeno jen jiný tlak plnění turba. A aby se to nepletlo tak je označován jako 220CDI ačkoliv to 2.2l ve skutečnosti není. Oba dva motory jsou na běžné ježdění ve svižném tempu zcela OK. Ačkoliv akcelerace je daná možnostmi těchto čtyřválců tak s C220CDI se dá po dálnici udržovat 200 km/h jako dlouhodobá rychlost aniž by měl člověk pocit, že je auto nadměrně namáháno. Takže na rychlé přesuny v ekonomickém stylu zcela ideální motorizace. Sportovní zážitky však začínají až u 270CDI která s tím autem už dost podstatně cvičí a nová 320CDI je už zabiják.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquila 12. 4. 2005 14:46

ci uz C200 alebo C220 su praveze 2,2 litre, konkretnet 2148 ccm. mozno sa to zmenilo po facelifte (podobne ako to bolo s C180/C200/C230), kde je to plus minus ten isty motor s inym kompresnym pomerom a inak nastavenou RJ, ale pred faceliftom boli C200 CDI a C220 CDI rozdilelne motory.

a inak C270 CDI je nahradzany tusim novym C280 CDI co je uz 6valec..
aquila
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 12. 4. 2005 20:26

ok tak to není 2.0 ale 2.2 no to je jedno. Každopdáně ty motory jsou identické a to i před faceliftem, neb jsem se na to výslovně ptal. 270CDI stále existuje a měl jsem půjčené jako náhradní auto C270CDI po faceliftu. Podle mě 280 budou aktuální až za pár týdnů.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shi 12. 4. 2005 21:04

O Mercedesech sice vím houby, ale přímo ve Stuttgartu, kde se motory dělají, nám říkali, že mezi 200 a 220 je jeden podstatný rozdíl. K 220 je přidáno něco, co má výrazně eliminovat vibrace. Moje jazykové schopnosti v němčině a chabé znalosti strojařiny nestačily na to abych pohopil co to je. Až na tento dle mého nezanedbatelný rozdíl mají být oba motory opravdu identické.

Konkrétně tam padlo, že jejich politika je taková, že když zákazník platí víc, tak za to taky musí navíc něco hmatatelného dostat ...
shi
Nováček

Odeslat příspěvekod ace2 12. 4. 2005 21:30

no to co popisuješ by mohla být vyvažovací hřídel otáčející se proti smyslu otáčení klikové hřídele.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milda 13. 4. 2005 18:59

Byl jsem se na "céčko" poptat někdy v lednu. 200CDI jsem vyřadil hned protože podle mého názoru je motor o tomto objemu a tomto výkonu v roce 2005 ostuta. Prodejce se nebránil a pochopil jsem že ho mají hlavně proto aby mohli začínat v ceníku na nižší ceně. Větčina "céček" se údajně prodává s 220CDI. Myslím že na běžné ježdění stačí i ten slabší. Chtělo by to vyzkoušet ale předváděčky mají většinou 220CDI. Prodejce mě tvrdil že ona vyvažovací hřídel se ještě s několika dalšímy drobnými úpravami objevila v motoru právě při faceliftu. Motor má být kultivovanější. Vždy se říkalo že tyto dva motory se liší jen nastavením elektroniky. Je otázkou jestli nyní vyrábějí dva mechanicky různé motory a nebo je 200CDI taky s hřídelí a je jen přidušen elektronikou.
Jinak pro mne bylo svezení s C220CDI naprosté nadšení. Kdybych momentálně nepotřeboval auto s větším vnitřním prostorem tak už mě stojí před vchodem.
Milda
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ace2 17. 4. 2005 15:56

tak ono je otázka co většího v této kategorii seženeš. BMW 3x je na tom stejně a přecházející verze byla menší. s AUDI A4 to pochopitelně také žádná výhra, a zbytek je na tom taky stejně Jaguar a pak ta Toyota I200 co se tváří jako Lexus. Takže v této třídě asi moc prostoru nemá cenu hledat, neb jsou to prioritně "Drive's cars". V nižší třídě pak pochopitelně ano, otázkou je jestli by tě uspokojilo něco jako SuperB či ta prodložená Vectra od Opla na jejíž jméno si ted nemůžu vzpomenout. Pak už jen korejská SUV či nějaké MPV.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquila 17. 4. 2005 16:18

bmw ma podla mna subjketivne menej miest, audi a4 zase o kusok viac ako bmw. co je ale vcelku prekvapujuce, ze predchadzajuca generacia (W202) ma viacej miesta vzadu ako terajsia (W203).

aj ked ako povedal ace2, tak to su driver's cars :) tiez som vzdadu sedel hm mozno tak 5 krat z toho 2x pri skusani :)
aquila
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shi 21. 4. 2005 18:52

Ace2: Jo to bude ono, hřídel to nějaká byla, jen jsem pořádně nerozuměl tomu, když ten maník říkal "otáčí se v opačném směru ..."

Moje němčina už za moc nestojí a navíc v hale nebylo úplný ticho ...

Každopádně rozdíl mezi 200 a 220 skutečně je nejen v elektronice.

Ve Stuttgartu jsem byl někdy v říjnu 2004, z té doby je tato informace.
shi
Nováček

Odeslat příspěvekod Koby 21. 4. 2005 20:31

No, my jsme nedávno váhali, zda koupit tohle auto, ale starší. Byl to rok 2003, najeto asi 35 000km a dost dobrá výbava za 600t, takhle se to pohybuje všechno co je na http://www.mercedes-benz.cz Jenomže všechny tyhle auta byly právě s motorem 200CDi a jak jsem zjištoval, bylo mi všude odpovězeno, že je to nejhorší motor, co se do toho dává. Pak sem kouknul i na náká ta data co to má a zrychlení to mělo myslím za 11,5s což je sice na takový motor slušné, ale není to slušné na takové auto:-) Takže jsem se nakonec rozohodli jinak.
A když ted čtu, že rozdíl mezi 220CDi je pouze asi v elektrice, tak potom bych to čipnul a bylo by. Kdybych to věděl na 100% že to čipnout de a udělám z toho 220 CDi, tak do toho jdu
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquila 24. 4. 2005 13:59

chipnut eMBecku je barbarstvo! :) jedine od nejakej firmy ala brabus & co.
aquila
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wq1 5. 5. 2005 16:12

C 200 CDI jde chipnout na vykon podobny 220CDI. Ty motory jsou totiz temer identicke. Pokud vim, tak to sveho casu delal i CHarouz M3000, za dost rozumny peniz, rozhodne levneji než kupovat rovnou 220CDI. Jinak kdyz prolustrujes nemecke internetove stranky najdes mnoho firem zabivajicich se upravou motoru MB. Pred lety jsem si nechal u jedne z nich vyladit 2,5 turbodiesl :)
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anndy 13. 5. 2005 16:22

Hmm. Som rozmyslal o tom, ze co je lepsie v pripade MB-C a automatu, resp. aky motor je vhodnejsi.
Ci C200 kompresor, alebo C200/220 CDI? Teda diesel, ci benzin. pre prevazne kratsie jazdy a mesto - odhad tak do 20000km rocne +/- samo.
Osobne si myslim, ze diesel by mohol byt lepsi z dovodu vacsej sily a zaberu od nizsich otacok + nie nutnost vysokych otacok. A navyse asi aj spotreba bude lepsia. Akurat kratsie jazdy nemusi byt to prave orcehove.

A myslim, ze benzin vyhrava len v cene (ak sa nemylim). A teda ma tusim o 10kw viac cize aj zrychlenie - o cca 1s.

A ja mam rad komfortnejsiu jazdu (sportovu priam neznasam :D), preto aj automat.

Zaujima ma vas nazor.
Anndy
Anndy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků