glider píše:Jaj no tak si to prehod na 16 a nafukaj na nizsi tlak...to su zase problemy sveta.
Naopak az na tu spotrebu jsem prijemne prekvapen, ovladani tempomatu si chce zvyknout, pak teda ty mensi kola, ale to jsem vedel, ze bude demence, a teda automat co podle me vyrazuje na N sam pri zastaveni a pak to pri rozjezdu cukne, i pri vypnutem start stop, to jsem necekal, ale nedela to vzdy, mozna je to treba podle toho jak moc clovek zmackne brzdu, to jeste zkusim vyzkoumat, dq250 je furt horsi na rozjezdu a dq250 nepovazuji za nejake tragicke. Pak teda v te specifikaci kdy to samo zklopi zrcadka po parkovani a ma tu parkovaci kamerku zezhora to nema next a prev. pod radiem, ale furt to ma hw tlacitko na vse potrebne krom next prev a teda nastaveni toho kam ma foukat klima kdyz chce clovek nastavit manulne, co me prijemne prekvapilo tak je ze i na mega prefouknutejch 17 to furt drnca min nez ignis a tak nejak podobne jako duster na 15, sedadla fakt super, to je teda nejvetsi prekvapeni, to jsem v zadnem aute asi lepsi nemel, ani v tom 7 bmw, ale to je uz davno, tak nevim, pak teda matnej display i kdyz je tam ten vetsi, to jsem se bal, ze bude lesklej. Je to super uzky na pomery dnesnich auto, da se zaparkovat do parkovaciho mista u obchodaku. Sedi se hodne vysoko na to kolik to auto stoji, to me teda pri testovacce prislo horsi, mozna jak to ma jiny sedadla? Myslel jsem si teda, ze je tam QI nabijecka, ale neni, divne. A nevim teda jestli to ma vyhrivane celni sklo, nevidim v nem zadne dratky. A teda zatím jsem nepřišel jak nastavit jak moc integrovana navigace ztlumi hlasitost hudby. Kdyztak to ma alespon dratovy android auto, to nepouzivam.
Nedělá to žádné pyčoviny jako mouchova oktávka.
Pri opdojeni spyware onstar/ecall to jen zapicuje pri startu a dal uz to tomu nevadi.
Na ten startstop jsem na baterce zadnej senzor nenasel, ale furt to ma hw tlacitko co staci zmacknout.
Takovy to jak sviti v zrcatku ze je vedle auto absolutne nepouzitelny v CR, ve chvili kdy to zhasne uz je auto zamnou nalepeny v kufru.
Jo a ma to teda pipak ze clovek prejede caru a kdyz je treba nekde zluta cara a bila cara, tak to nechape ktera plati, coz teda casto nejde pochopit ani pro cloveka, ale jde to vypnout tlacitka a pri opetovnem nastartovani to zustane vypnuty.
Neni to tak spatny jak mazda tyhle veci, ale treba horsi nez tojota nebo nissan vyrazne.
Celkove proste z auto co jsem zkousel me to prijde nejmin spatny (zapomel jsem vyzkouset sang jong, ale to bych stejne nechtel, ze moc exot), prirovnal bych to asi hodne k boxsteru tim jak to nema pycoviny a ty co to ma nejsou nejak extremne obtezujici, obe atua zamerny na duchodce.
A teda pobavilo me, ze to nesmim pul roku prodat, ze jsem dostal slevu
Barva teda jina nez si pamatuju tochu, ale taky lepsi nez jsem si pamatoval, asi ze na prodejne to meli jinak nasviceno nez kdyz je venku slunicko.