Audi R8 Spyder

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 11. 10. 2019 21:02

Dyt sem vypnul tri valce nez jste prijeli aby ti to ruky nepotrhalo
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 10. 2019 21:16

Aha :(
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bhudak 15. 10. 2019 16:46

goes píše:DSG


DSG je v pohodě. Jen by se SW upravila, aby fungovala líp s vyšším výkonem, nepodtáčela tolik motor a aby to líp snášely spojky. To podtáčení motoru u těchhle nových TSI je celkem dobrý podchytit, protože ty motory trpí v nízkých otáčkách a občas to nedávaj písty, kdy vlivem detonačního spalování v nízkých otáčkách, často rupne pod posledním pístním kroužkem. To se děje jak u sériových aut, tak se to samozřejmě může stát i u upravených. Takže je lepší měnit častěji svíčky a vyvarovat se roztahávání těžkých kvaltů z nizkých otáček, čemuž právě ta úprava DSG dost předejde.

Jinak jde o běžnou úpravu, kterých se tu dělá desítky ročně a pokud se podchytí i to podtáčení, tak tu zatím nemám jediný problém.
HTP pravý hot hatch
www.autowerks.cz
bhudak
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 15. 10. 2019 16:48

Ja stejne jezdim furt na s takze to moc nepodtaci. Je na tebe primy kontakt nebo vam mam napsat do firmy?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 15. 10. 2019 16:49

desitky tisic rocne na celym svete, nevim no
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bhudak 15. 10. 2019 18:06

Napiš mi SZ a nějak to probereme. :) Ten S mód je dost nepoužitelnej. Po úpravě tý DSG je u tohohle módu asi největší změna, že se bude dát konečně používat.
HTP pravý hot hatch
www.autowerks.cz
bhudak
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 15. 10. 2019 18:07

Děláte i Kodiak 1.4 TSI DSG? :D Asi by mi stačila jen ta převodovka, kdyby to nebylo za raketu.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bhudak 15. 10. 2019 18:22

Jojo, ta převodovka se s tím hodně zlepší a SW co tu pro ní mám, tak řeší i nějaký neduhy, který tam jsou. V podobě škubání a snížení životnosti spojek. Pro tuhle převodovku je to hodně prospěšný, stejně tak pro motor, který se pak nebude tolik podtáčet. V jakém je to autě?
HTP pravý hot hatch
www.autowerks.cz
bhudak
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 15. 10. 2019 18:23

Tipuju, ze to ma v Kodiaku.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 15. 10. 2019 18:25

Šak píšu že kodiak :) A pozor, v Kodiaku není 1.4 TSI spárovaný se suchým 7q DSG jako ve všech ostatních škodovkách. Je tam normální 6q s mokryma spojkama - DQ250.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bhudak 15. 10. 2019 18:28

Jsem přehlédl :) Jojo, to taky není problém. Tam se dá udělat to, aby to řadilo jen líp a nepodtáčelo motor. Jinak DQ250 je oproti DQ200 výhra :)

Neni problém dát do převodovky i samosvor, aby kvůli tomu obr motoru tolik nehrabaly přední kola a aby to trochu i zatáčelo :-D Na ten výkon tý 1,4ky by to už chtělo :-D
HTP pravý hot hatch
www.autowerks.cz
bhudak
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 15. 10. 2019 18:29

Já vím, je to jeden z mála pozitivních momentů toho, že jsem místo Superba koupil Kodiak :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 15. 10. 2019 18:29

Samosvor je must have :D :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 15. 10. 2019 18:38

Kdybys mel 4x4 tak bys uz samosvor mel :)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bhudak 15. 10. 2019 18:47

4x4 ho potřebuje taky jako sůl. To byla jedna z nejlepších úprav na mé AUDI RS3. Se samosvorem to konečně v zatáčkách začne fungovat a když si člověk pak přesedne do jiný RS3, která ho ještě nemá, tak si teprv zpětně uvědomí, jak je to auto bez něj marný. Další věc je, že když se dá do 4x4 i do FWD samosvor, tak se může odkódovat XDS, který dost *****í brzdy. Takže nejen, že brzdy budou mít větší životnost, ale i víc vydrží tím, že se přibrzďováním nebudou furt přehřívat.
HTP pravý hot hatch
www.autowerks.cz
bhudak
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků