1.4 16V 63 kW výkon

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MirecBA 21. 8. 2019 12:37

kmaccek píše:Snad mi to převodovka odpustí :D



co maju povedat ti co ziju v horach a musia dusit dvojku
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 21. 8. 2019 12:39

kmaccek píše:Synchrony jsem myslel, netrpí tím trošku? Když tam budu v kilu rvát trojku?

Nebudou, pokud zařadíš jako člověk pěkně s meziplynem. Prostě pohoda, není to nic extrémního...
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopa26 21. 8. 2019 12:41

Kmaccek: Mel sem uplne stejny motor ve fabce. Taky na lpg. Nic takoveho co popisujes sem nepozoroval. Jelo to podobne, se zapnutou AC, maly rozdil pri jizde na benzin oproti plynu byl citit, ale zadne drama.
hopa26
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 21. 8. 2019 12:46

hopa: Ty máš vždycky něco extra. :D
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kmaccek 21. 8. 2019 12:47

hopa26 píše:Kmaccek: Mel sem uplne stejny motor ve fabce. Taky na lpg. Nic takoveho co popisujes sem nepozoroval. Jelo to podobne, se zapnutou AC, maly rozdil pri jizde na benzin oproti plynu byl citit, ale zadne drama.


A já už byl tady od kolegů přesvědčenej, že to je normální :hm
Ibiza 6L 1.4 63 kW LPG
kmaccek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopa26 21. 8. 2019 12:49

Mel sem ji 4 roky. Od novoty, necelejch 60 tis najeto.
Pokud jsi nekde od Pardubic a prineses lepsi flasku, domluvim to s novym majitelem a muzes porovnat.
hopa26
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 21. 8. 2019 13:02

U Pardubic nejsou žádný kopce, kdyby nedělali podjezdy a nadjezdy přes koleje, nemaj v zimě kde sáňkovat. Nežerte mu to!
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 21. 8. 2019 13:03

Klima manual ci automat?
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaIIx 21. 8. 2019 13:09

Je to normální. Měl jsem ten motor v 55kW variantě, vypnutí klimatizace bylo takové turbo. Nejspíš ani není použit kompresor s variabilním zdvihem, takže je připojení kompresoru EM spojku pro motor větší zátěží, než trvale připojené kompresory s variabilním zdvihem v novějších autech.
JardaIIx
Nováček

Odeslat příspěvekod OTA21 21. 8. 2019 13:15

Já měl 1,4 55kW v Ibize a problém jsem vyřešil tak, že jsem tam klimatizaci neměl.
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 21. 8. 2019 13:17

takhle jsem to resil v cliu 1.2 55kW taky bez klimosky :D
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 21. 8. 2019 13:17

Fabia I resp. modely s Climatic klimou mali regulaciu kompresora, bolo pocut vrcanie, takze aj 50kW MPi si regulovalo....ze to bola zdochlina je druha vec.

Ako prve by sok dal oservisovat klimu, doplnit apod. a ked sa nic nezmeni holt s tym zit.

Aj so 103kW citim klimu, je to ine ako ked nalozis cloveka.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 21. 8. 2019 13:17

heh to je asi fakt, oba exempláře fábky s 1.4 16V co znám, tak ani jeden nemá klimu ve výbavě (přitom ta novější je 2006 nebo dokonce 2007). Náhoda? Nemyslím si :D
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 21. 8. 2019 13:18

63kW 1,4 posobi zdochnuto podla mna stale, priduseny motor.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 21. 8. 2019 13:20

glider píše:citim klimu, je to ine ako ked nalozis cloveka.


*****? :hm
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků