E-Golf

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod antracit 17. 5. 2019 10:42

Nad tím jsem přemýšlel bydlím v novostavbě, kdy má každé parkovací místo svého majitele, je to normálně napsané v katastru. Zajímalo by mě jaké administrativní harakiri by bylo udělat tam nabíjecí sloupek. :D

-- 17. 5. 2019 09:51 --

Jean ViC píše:Jako městské vozítko by se mi taky líbilo ale kurna drahá sranda
Zatím ale jinak i výlety by se mi stim libili od nabíječky k nabíječce


Zase ojetý Leaf jde koupit za půlku ojetého E-golfu. (ale já bych ho nechtěl)
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 17. 5. 2019 10:52

Golf aspoň vypadá, Leaf je hnus.
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 17. 5. 2019 10:52

garážmistr píše:Do města asi good auto.

Bych to na ježdění do práce bral, jen ta cena je mimo.
Ale má to ještě další problém. Je to nekoupitelný kvůli komunitě. Stejně jako nešla koupit Kunda se starým vedením. Tam se to vyřešilo snadno, u el to nadějně nevidím.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 5. 2019 10:56

Pajjoun píše:
garážmistr píše:Do města asi good auto.

Bych to na ježdění do práce bral, jen ta cena je mimo.
Ale má to ještě další problém. Je to nekoupitelný kvůli komunitě. Stejně jako nešla koupit Kunda se starým vedením. Tam se to vyřešilo snadno, u el to nadějně nevidím.

Mě spíš vadí představa, že si koupim auto nepoužitelný mimo město.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 17. 5. 2019 10:59

No možná pak dojdeš k tomu, co si teď nedovedeš představit, že budeš dělat ústupky a rád, jen kvůli tomu aby jsi jel elektrem.

Z různých důvodů - zadarmo, ticho, plynulost, bez emisí, každej si ten svůj důvod najde. :))
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 17. 5. 2019 10:59

Já začal jezdit po okresce třetí třídy. Úzká a rozbitá. Tam jezdim výrazně nad kilo jen se 156 na KW. 140 v Golfu je tam nereálný. Takže to bych přežil.
Pro mě by hlavní + byl parking v centru.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 17. 5. 2019 11:00

antracit píše:Nad tím jsem přemýšlel bydlím v novostavbě, kdy má každé parkovací místo svého majitele, je to normálně napsané v katastru. Zajímalo by mě jaké administrativní harakiri by bylo udělat tam nabíjecí sloupek. :D)


Neni to tak hrozny.
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 17. 5. 2019 11:02

antracit píše:No možná pak dojdeš k tomu, co si teď nedovedeš představit, že budeš dělat ústupky a rád, jen kvůli tomu aby jsi jel elektrem.

Z různých důvodů - zadarmo, ticho, plynulost, bez emisí, každej si ten svůj důvod najde. :))

Je těžký ti věřit, když část z toho co píšeš není prokazatelně pravda a hlavně píšeš jako majitel úplně to stejný, jako jsi psal v době, kdy si to znal teoreticky.
Jsi moc fanatik na objektivní hodnocení. :(
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 5. 2019 11:04

antracit píše:No možná pak dojdeš k tomu, co si teď nedovedeš představit, že budeš dělat ústupky a rád, jen kvůli tomu aby jsi jel elektrem.

Z různých důvodů - zadarmo, ticho, plynulost, bez emisí, každej si ten svůj důvod najde. :))

Vidím v tom spoustu velmi obtížně řešitelných problémů. Třeba v hodnocení auta nemám tebou uvedený plusy ani v první desítce.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 17. 5. 2019 11:06

No vždyť, každej to máme jinak, díky tomu nejezdí venku jen flotila E-golfů nebo jiných stejných aut a to je dobře. :)

Měl bych plno na nabíječce. :D
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 17. 5. 2019 11:19

addiction píše:
antracit píše:Nad tím jsem přemýšlel bydlím v novostavbě, kdy má každé parkovací místo svého majitele, je to normálně napsané v katastru. Zajímalo by mě jaké administrativní harakiri by bylo udělat tam nabíjecí sloupek. :D)


Neni to tak hrozny.


nicmene pocet nabijecich stojanu na budovu bude nejak omezen ne ? Nechce se mi verit ze by kazda nova residence s podzemnim parkovanim v klidu zvladla nabijet 100% parkovacich stani s odberem 16A na 1 auto.

Kdyz nad tim premyslim tak jeden z dusledku bude asi ze uz nebude tak levnej 'nocni proud' kdyz se bude za par let sosat do vozidel ve vetsim poctu.
Naposledy upravil jurajec dne 17. 5. 2019 11:23, celkově upraveno 1
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod addiction 17. 5. 2019 11:20

Ja reagoval jenom na tu moznou "admin" narocnost, zda je to omezeny "po technicky strance", to netusim.
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 17. 5. 2019 11:25

jurajec píše:
addiction píše:
antracit píše:Nad tím jsem přemýšlel bydlím v novostavbě, kdy má každé parkovací místo svého majitele, je to normálně napsané v katastru. Zajímalo by mě jaké administrativní harakiri by bylo udělat tam nabíjecí sloupek. :D)


Neni to tak hrozny.


nicmene pocet nabijecich stojanu na budovu bude nejak omezen ne ? Nechce se mi verit ze by kazda nova residence s podzemnim parkovanim v klidu zvladla nabijet 100% parkovacich stani s odberem 16A na 1 auto.


Tak třeba náš barák má svou trafačku 22 kV, takže rezerva ve výkonu bude značná. A situace 100% parkovacích míst nás příštích 20-30 let asi nečeká a v budoucnu taky ne, protože každej přijede domů jinak a jinak nabitý a tak...
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 17. 5. 2019 11:25

garážmistr píše:
antracit píše:
garážmistr píše:Mohl bys natočit zrychlení 90-140?


VW E-Golf 2015 Start Up,0-100, 0-140 Acceleration and 80-0 Braking Test
https://www.youtube.com/watch?v=zfjp-TDN33M

To není uplně špatný.


cece ono to ma dynamiku jako 85 kW jine auto, ani lepsi ani horsi. Jen tim, ze to tacho neni jako bezne do 200 ale do 160 tak to pusobi, ze rucicka leti a leti, ale to kilo za 11 nebo kolik tam proste je. Lepsi to neni.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 17. 5. 2019 11:26

addiction píše:Ja reagoval jenom na tu moznou "admin" narocnost, zda je to omezeny "po technicky strance", to netusim.


Já to teda ani nepoptával, protože jsem si říkal, že by to bylo drahý a náročný, i když to drahý je asi větší překážka, než náročný. Pár desítek metrů výkopu k nejbližší rozvodnici by to bylo, vlastní elektroměr a tak...

-- 17. 5. 2019 10:28 --

goes píše:cece ono to ma dynamiku jako 85 kW jine auto, ani lepsi ani horsi. Jen tim, ze to tacho neni jako bezne do 200 ale do 160 tak to pusobi, ze rucicka leti a leti, ale to kilo za 11 nebo kolik tam proste je. Lepsi to neni.


A přitom to váží o 300 kg víc.
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků