E-Golf

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 17. 5. 2019 10:24

Tolik stejne u nas jezdit nesmis, tak co. Spis jestli se to rozkutali na tu rychlost i do kopce by me zajímalo.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 17. 5. 2019 10:24

glider píše:Antracit ako to jazdi?
Daj dojmy apod.


Dojmy - do města je to naprosto skvělý, s adaptivním temopmatem, kterej už používá i přítelkyně (je to fakt jednoduchý a návykový) projedeš celou Prahu ve špičce v podstatě jen s pár šlápnutíma na plyn. (když stojíš déle než cca 5 sekund, musíš se rozjet sám, jinak se rozjede automaticky)
Jsem fakt překvapený jak to VW dokázal odladit a to už má Golf 7 nějaký roky, neměl jsem zatím za těch cca 14 dní žádný falešný poplach, nebo divnou reakci, přitom když jsem jel s kámošem v novém Volvu XC60 (takový to SUV, ale ne to největší), tak jich měl za jednu cestu hned několik. Je to plynulé a úsporné cestování v podstatě jen dáváš pozor a točíš volantem. Do Blanky dokonalost. :D Fakt by mě zajímalo nějaký techničtější popsání funkce, protože jak to rozlišuje, že auto co jede o půl metru vedle v protisměru v zatáčce není v tvém kolizním kurzu - no fakt si s tím asi vyhráli Němci.

No a další dojmy - prostě jezdění s elektrem je jiné než s benzínem co jsem měl. Vyjedu s dojezdem 111 km, dojedu na místo v centru Prahy s dojezdem 113 km, a ujel jsem cca 35 km, protože to bylo Blankou z kopce a cestou to Golf zrekuperoval. Na ACC mu to jde taky fakt skvěle, jede maximálně úsporně a plynule. A to jsem jel tempomat 115 km/h na dálnici. (s TSI bych jel asi tak tempomat 137 km/h)

Spotřeba je zatím cca 11-17 kWh/100 km dle počasí, profilu cesty a tak. Průměrně zatím vychází kolem psané tj. 12,7 kWh/100 km.

Už mám zprovozněnou aplikaci VW Car-Net, takže všechny jízdní data mám v mobilu, tak vám pak můžu nějaký dát sem, až to bude za delší čas, zatím mám v aplikaci jen 3 dny. Auto jde na dálku ovládat - zapnout klimu/topení a nastavit na kolik se má vytopit, vychladit, nebo třeba vyhřívání čelního skla nebo nastavit časy odjezdu. Jde to i na baterku - z dojezdu to ubere jen pár km, to tepelný čerpadlo je fakt super, bez něj bych to fakt nechtěl. A hlavně se kdykoliv můžete podívat kolik vám zbývá dojezd.

Obavy z dojezdu se mi vůbec nepotvrdily, nabíjím když se mi to hodí, ideálně třeba přes oběd a pak mi to vystačí na pár dní. Snažím se auto mít doma zaparkované vždycky s dojezdem přes cca 80 km, abych měl nějakou rezervu, je to jak to tam postavit, když se rozsvítilo hladové oko u benzínu. :D Teď mi stojí před barákem s dojezdem 132 km.

Mimochodem ten ukazatel dojezdu je velice precizní, takže se na něj může člověk naprosto spolehnout.

Golf gen 1 je s tím reálným dojezdem cca 150-180 km fakt pro lidi kterým nabíjení nevadí, ale mít to dojezd těch 400 km, tak už to je fakt auto pro každého.

Jinak nabíjení na DC 50 kW je fakt bleskové (nestihne člověk ani nákup, nebo oběd a je 100%) Termomanagement baterie u VW je asi tak o dva parníky dál než u Nissanu Leafu, já si pořád říkal, proč na DC chargeru potkávám jen E-golfy... :D A už tomu rozumím.

Tak to jsou moje dojmy z prvních 14ti dnů s elektroautem.
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 17. 5. 2019 10:25

garážmistr píše:Ani jsem to nevěděl, ale ta jebka má 140 maximálku. To je regulérní městský auto. Taková moderní obdoba Trabanta.

http://www.hybrid.cz/volkswagen-e-golf- ... pecifikace

Za milion, no nekup to :D

-- 17. 5. 2019 10:27 --

JardaB píše:Tolik stejne u nas jezdit nesmis, tak co.

Bla bla. S propadlou STK taky jezdit nesmíš a jezdil jsi, tak co.
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 17. 5. 2019 10:28

garážmistr píše:Mohl bys natočit zrychlení 90-140?


VW E-Golf 2015 Start Up,0-100, 0-140 Acceleration and 80-0 Braking Test
https://www.youtube.com/watch?v=zfjp-TDN33M
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 17. 5. 2019 10:28

Ja mu verim, ze se s tim jezdi dobře. Ale jako druhé auto je to proste drahy, to je asi hlavni vada.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 17. 5. 2019 10:28

no a ted to porovnej s tim co prijde za 5 let... nebo snad myslite ze to co ted nabizi je vrchol pokroku a neni kde vylepsovat ?

-- 17. 5. 2019 09:29 --

antracit píše:Tak to jsou moje dojmy z prvních 14ti dnů s elektroautem.


Diky za popis, fandim ti. Je fajn ze nemas auto mastodonta 2t tezkeho protoze tam to prave moc nedava smysl pohybovat se ciste elektricky. Takze muzeme nekde na Praze 5 pozavodit tech 0-50 a 0-100 ? :mrgreen:
Naposledy upravil jurajec dne 17. 5. 2019 10:38, celkově upraveno 1
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod antracit 17. 5. 2019 10:31

Jediný co bych vylepšil u mého E-golfa gen 1 je dojezd a maximálka( tady je logicky omezená, protože bys na tu pidi baterku ujel jinak 50 km), což už vyřešila 2 generace od roku 2017 (300 km WLTP a 155 km/h). A třetí generace, tedy ID3 už bude fakt super ve všem. Už zbude jen ta cena... Ovšem pokud bude některá verze fakt za 700.000 Kč, tak to je vlastně levný.
Naposledy upravil antracit dne 17. 5. 2019 10:33, celkově upraveno 1
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 5. 2019 10:32

antracit píše:
garážmistr píše:Mohl bys natočit zrychlení 90-140?


VW E-Golf 2015 Start Up,0-100, 0-140 Acceleration and 80-0 Braking Test
https://www.youtube.com/watch?v=zfjp-TDN33M

To není uplně špatný.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 17. 5. 2019 10:34

Na to že to má 85 kW a 1550 kg si taky myslím. :)
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 5. 2019 10:35

Do města asi good auto.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 5. 2019 10:35

jop, mně by to na to hopsání tady stačilo
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 17. 5. 2019 10:37

Tak tak, kdybych byl dálniční jezdec, tak si E-golfa nekoupím, ale někam s ním jet po dálnici, třeba z vesnice do Prahy, na to fakt stačí taky. Těsím se na to Slovensko, to bude dobrodrúžo. :D Pořád nevím zda to dáme, nebo si půjčíme radší S-maxe 2.0 TDCi. :D
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 17. 5. 2019 10:38

Jako městské vozítko by se mi taky líbilo ale kurna drahá sranda
Zatím ale jinak i výlety by se mi stim libili od nabíječky k nabíječce
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 5. 2019 10:38

Letos budu dělat u baráku parkoviště, tak rovnou budu počítat s přípojkou na EM.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 17. 5. 2019 10:39

Ja na sídlišti si asi neudělám Elektro budku
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků