Arnoldova senzitivita vibraci

Diskuse na témata, která se vůbec netýkají aut

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 16. 5. 2019 10:19

To musí byt krasny pocit, když se při tom klidovem zaberu hoblujou drahy spojky, srdce technika plesa ;-)
EDIT: jen aby nedoslo k omylu, ja to vlakno nezalozil, nekdo ho oddelil a mym prispevkem k DSG chovani ve srovnani s EM to jen nahodou zacina...
Naposledy upravil JardaB dne 16. 5. 2019 11:31, celkově upraveno 1
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 16. 5. 2019 10:23

Arnie J píše:
Pajjoun píše:Tak to máš rozbitý.

Nebo zase myslíš něco jinýho. Jako s drncánim. :D

glider píše:Tvoj Kodiak je vzdy nieco extra.

Tak jsou 3 možnosti:
- je to rozbitý
- jsem přecitlivělý
- jste necitlivé lopaty

Osobně se přikláním ke třetí možnosti :D

Podle popisu se ti to chová špatně. Buď chyba auta nebo obsluhy.
Přecitlivělej samozřejmě seš. Hlavně co se Kodiaka týče. :D
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 10:25

JardaB píše:To musí byt krasny pocit, když se při tom klidovem zaberu hoblujou drahy spojky, srdce technika plesa ;-)

Jop
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 16. 5. 2019 10:25

JardaB píše:To musí byt krasny pocit, když se při tom klidovem zaberu hoblujou drahy spojky, srdce technika plesa ;-)

Este teba sme tu potrebovali.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 10:25

Pajjoune, můžeš mi vysvětlit, jak to může být chyba obsluhy?
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 16. 5. 2019 10:32

Třeba nedosahneš pořádně na brzdu, co já vim.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 10:33

:D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 10:34

Chtělo by to asi zkusit jiný auto, ale řek bych, že je to normální.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 16. 5. 2019 10:37

Na Passate to nerobilo, ale tak to je Passat, ziadny Pezot apod.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 10:49

to byl dízlový passat, ten vrní tak nějak furt, takže to tam nemusí být patrné

a co sem taháš pežot?
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 16. 5. 2019 10:50

Arnie J píše:Chtělo by to asi zkusit jiný auto, ale řek bych, že je to normální.

A když stojíš, můžeš si tlakem na brzdu hrát s otáčkama? Že by ti to lítalo z volnoběžnejch na ty lehce zvýšený? 8xx vs 1xxx.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 11:02

no hele s těma otáčkama je to tak, že jsou furt stejné (cca 700), akorát na D je tam cítit to vrnění jak to prokluzuje, na N je to klidné

to co jsem psal dřív, že v tom prokluzu je třeba 1000 otáček, to asi dělalo jen za studena, včera jsem to zkoušel zahřáté

hrát si s otáčkama asi trochu jde, ale jen omezeně, bo jakmile začnou růst otáčky, tak už je brzda natolik povolená, že se to začne posunovat
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 16. 5. 2019 11:03

to jsou desne sracky co pises, nicmene ok, ze ti jeblo vime delsi dobu. Ale muzete se vratit k diskuzi nad e-golfem a vynechat tu tvou popelnici?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2019 11:05

zalez
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 16. 5. 2019 11:06

Arnie J píše:no hele s těma otáčkama je to tak, že jsou furt stejné (cca 700), akorát na D je tam cítit to vrnění jak to prokluzuje, na N je to klidné

to co jsem psal dřív, že v tom prokluzu je třeba 1000 otáček, to asi dělalo jen za studena, včera jsem to zkoušel zahřáté

hrát si s otáčkama asi trochu jde, ale jen omezeně, bo jakmile začnou růst otáčky, tak už je brzda natolik povolená, že se to začne posunovat

Ok, tak to jsi jen přecitlivělej. :D
Jsem do teď myslel, že ti tam zůstává 1000.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků