E-Golf

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 3. 5. 2019 18:32

To si delate kozy s téma trema litrama, ne?
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 3. 5. 2019 18:40

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 3. 5. 2019 18:57

A při úvěru 8.999 Kč. :D

Každopádně mají to tam vyvěšeno na A4kach, když víš, co hledáš, tak to najdeš. :) :)

-- 3. 5. 2019 18:57 --

motorol píše:Když oni si účtují 3000 za předprodejní servis a ty bys mohl chtít 6000 za rozloučení s autem ;-)


Chtít bys jistě mohl. :D
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 3. 5. 2019 18:59


Dole pisou, ze to jsou volitelne služby ne? Bych je nechtel :P
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 3. 5. 2019 20:00

ty wle, maj to zmáknuté v áčkách :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod JardaB 3. 5. 2019 20:17

Ja uz to nemam naladu resit, ja uz budu auta prodávat jen do kovosrotu - tam to zvazeji a cena je jasna :P
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MiASX 3. 5. 2019 20:20

A kupovat v AAA?
MiASX
Nováček

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 3. 5. 2019 21:59

Nikdy
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 4. 5. 2019 07:52

JardaB píše:Ja uz to nemam naladu resit, ja uz budu auta prodávat jen do kovosrotu - tam to zvazeji a cena je jasna :P


Tak tohle jsem si přesně říkal, že to už nemůžu dlouho vydržet. :)
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MiASX 4. 5. 2019 07:58

Prvni auto mi vydrzelo 19 let (Felicia), pak jsem ho dal pribuznemu, ktery s nim jezdi doposud, druhe auto mi vydrzi doufam take kolem 20 let (Yeti) a treti auto uz bude e-auto predpokladam a to mi vydrzi az do konce, maximalne vymenim akumulator.
8-)
MiASX
Nováček

Odeslat příspěvekod antracit 4. 5. 2019 08:06

Já si říkal tohle o tom E-golfu, že si ho nechám už napořád nebo zůstane v rodině. :D ale znáte to. :D
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 5. 2019 10:39

Jo, u tebe jo.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 8. 5. 2019 20:04

Tak určitě se těšíte na nějaké dojmy, tak zkusím to nějak nezabarveně. :D

Tak po 2 dnech s E-golfem.

Kdybych měl E-golfa popsat třemi slovy, asi bych řekl - tichý, pružný, výkonný.

Jízda
Opravdu nejvíc překvapivá je ta schopnost akcelerace, ve městě necháváš auta pořád daleko za sebou, jsi už za křižovatkou, když se ostatní teprve rozjíždějí. Člověk nechápe jak může auto co má papírově 85 kW tak dobře jezdit. Proti TSi 81 kW je to raketa - hlavně totálně tichá, žádný rázy, nepříjemný zvuky, vše maximálně plynulé a naprosto bezhlučné. Je to opravdu návykové, už chápu, že lidé říkají, že z jízdy s elektro autem nejsou tolik unavení. Ve městě je to totální labůžo, obzvlášt s adaptivním tempomatem se STOP & GO - v koloně to auto prostě jede samo, pokud nestojíš déle než 5 sekund tak se i samo rozjede po zastavení. Překvapilo mě, jak to je plynulé a pohodlné - jak rozjezdy, tak brždění. Přínos k bezpečnosti obrovský. Nikdy jsem ACC neměl a hned bez problémů, vše je zcela intuitivní.

Rekuperace
Jelikož auto rekuperuje automaticky po zmáčknutí brzdy, přijdou mi zatím ostatní režimy rekuperace zbytečný, stačí dát D a jet, není třeba se čímkoliv zabývat, spotřeba byla skvělá, aniž bych se snažil a rekuperaci nějak cíleně využíval, prostě jsem jezdil jako s normálním autem.

Cyklisté
Na ty se musí dávat sakra pozor, protože vás asi vůbec neslyší přijíždět. :-[

Dojezd
Tepelné čerpadlo je opravdu dost znát, klima mi dnes, kdy bylo u nás sluníčko psala jen +6 km potenciálního dojezdu navíc při vypnutí. Režimy ECO a ECO+ používat mi přijde zatím úplně zbytečné. Při plném nabití píše dojezd 186 km a ukazatel je krásně plynulý, žádné skoky o desítky km. Výborný bylo, když jsem vyjel za známými s dojezdem 122 km a přijel s dojezdem 134 km. :D (rekuperace, je to k nim dost z kopce...)

Spotřeba
První moje spotřeba Praha-Kladno byla 14,4 kWh/100 km, dnes jsem měl za celý den ježdění a předvádění kamarádům + cesta do práce 43 km po okreskách jen 12,5 kWh/100 km. Což mě teda dost překvapilo. :love:
Zatím se mi zdá, že využívání akcelerace ve městě nemá zásadní vliv na spotřebu, protože auto zase rekuperuje zpět při brždění.

Nabíjení
První zkušenosti s rychlonabíječkou 50 kW - z cca 30% na 100% cca 30 minut, dnes za 6 minut nabito 35 km dojezdu. Z 0% na 80% za cca 20 minut. Nabíječka ze zásuvky 230V/10A píše cca 7-8 hodin nabíjení do 100% z dojezdu 70 km.

E-kamarádi
Na nabíječce jsem potkal 2 různé elektromobilisty s E-golfem, vždycky jsme hodili řeč a vyměnili si zkušenosti. :D Třetího E-golfa jsem potkal cestou a hned zdravil, mával a blikal. Zdá se, že do rodiny E-golfů jsem byl přijat. O:-)

Car-net
Zatím nemám zprovozněno ovládání auta na dálku z mobilu (topení/klima/nabíjení/vyhřívání okna/dojezdy a trasy), protože to první majitel (město Litoměřice) neaktivoval a vypršela doba do aktivace, takže je nutné to aktivovat u dealera a pak by měly být ty první 3 roky zdarma. (doufám...)

Jinak celkový hodnocení - výměna TSi za E-golfa byla nejlepší věc co jsem kdy vymyslel. :love: :D 8-)
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 8. 5. 2019 20:10

To zní úžasně
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků