E-Golf

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 31. 3. 2019 19:50

Jako i to je lepsi nez nic. Navíc ten maly motor + generator nemusi byt vůbec velky, tezky ani drahy. Proste takova zabudovana lepsi elektrocentrála. Pustila by se jen na delších cestách.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 31. 3. 2019 19:50

To je pak desne neefektivni soustava. Dizl elektricke lokomotivy taky skoncily :)

Nicmene resilo by to hodne. Hlavne by ro bylo pro lidi pouzitelnejsu nez ciste elektro.
anonymni

Odeslat příspěvekod JardaB 31. 3. 2019 19:55

No nevim jestli ty lokomotivy skoncily, podle me na neelektrifikovaných tratích jezdi furt.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 31. 3. 2019 20:02

Ne. Uz jsou jen na aku
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 3. 2019 20:07

Pierr3 píše:
antracit píše:Se starším Volkswagenem e-Golf na dálnici. Pohoda, nebo peklo?


https://fdrive.cz/clanky/se-starsim-vol ... peklo-2422


“Závěr je takový, že starší Volkswagen e-Golf není ideální společník na cestování po dálnicích” :D

Bude to asi něco jako 150 ccm skútr. Na semaforu hvězda, ale jak chceš předjet něco co jede víc než 80, tak jsi v *****.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 31. 3. 2019 20:21

on ten REX v te i3 jen prodlouzil dojez, ale nebyl schopen dobijet tak aby to jelo porad. Takze to stejne moc nefungovalo. Ted od podzimu uz dava do i3 jinou modernejsi baterku a dojezd je jak s REXem takze uz se REX verze nedela.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 31. 3. 2019 20:37

Tak ono je logicky ze ookud pro jizdu potrebujes treba vykon motoru 40 kw tak pokud by ta dobijecks nedelala toto tak to bude vzdy limitujici
anonymni

Odeslat příspěvekod Pierr3 31. 3. 2019 20:52

goes píše:120... to aby mel coovek nabijecku co 80 km.

Víš jak to psal Radovan - aspoň se seznámíš s lidma, když co chvíli somruješ produžovačku, aby sis sosnul. :D
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petrs77 31. 3. 2019 20:59

Pierr3 píše:
goes píše:120... to aby mel coovek nabijecku co 80 km.

Víš jak to psal Radovan - aspoň se seznámíš s lidma, když co chvíli somruješ produžovačku, aby sis sosnul. :D

Pokud v tom nezačnou přednostně jezdit hezký holky, tak není o co stát
Petrs77
Štamgast

Odeslat příspěvekod Pierr3 31. 3. 2019 21:14

Hezký holky se ti postaraj o kabel. :love:
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 1. 4. 2019 05:46

goes píše:Ne. Uz jsou jen na aku

Fakt myslíš že to co jezdí přes Čeladnou je aku ? A že ten rachot dieselu je jen umělý kvůli chodcům ?? :-)
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 1. 4. 2019 06:22

antracit píše:
MV_cz píše:Kolik ujede fluence na baterky?


Píšou reálně tak 120 km, papírovou má 185 km NEDC a baterie má 22 kWh. A asi nemá rychlé nabíjení DC. V recenzi o něm nepíšou a na fotkách má jen AC zásuvku pod víčkem nádrže.

V jiné recenzi píšou: Battery charging takes eight hours, with no option for a high-speed charging option.

Takže asi má fakt jen pomalé nabíjení. To nechápu.

To je smutný, přitom kufr jak kráva, tam se mohlo vejít baterek...
MV_cz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 1. 4. 2019 07:33

ace2 píše:on ten REX v te i3 jen prodlouzil dojez, ale nebyl schopen dobijet tak aby to jelo porad. Takze to stejne moc nefungovalo. Ted od podzimu uz dava do i3 jinou modernejsi baterku a dojezd je jak s REXem takze uz se REX verze nedela.


Souhlas, já myslím, že to od začátku byla špatná koncepce. To že se to zapojovalo za jízdy byla chyba, lidi si stěžovali že je to hrozně hlučné a nepříjemné (představte si dvouválec z motorky ve vysokých konstantních otáčkách). Ale jako generátor to prostě musí mít velký výkon, tak nevím zda zvládneme udělat jednoduchý malý a kompaktní generátor co bude mít alespoň třeba 20-50 kW. Abys na to nouzové dobití nemusel čekat 10 hodin. :D
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 1. 4. 2019 07:47

Kvůli vibracím a hluku experimentují s wankelem i mikroturbínami, ale na účinnost je pístový spalovák zatím furt nejlepší
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Leops 1. 4. 2019 07:49

Tady máte test, jestli už náhodou nebyl ;-)
https://elektrickevozy.cz/clanky/test-v ... -internetu
Leops
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků