Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
MV_cz píše:Jako budiž e-golfu ke cti, že vypadá prostě nějak normálně jako auto.
goes píše:Asi to nebude tak efektivni v aerodynamice a systemech uspory.
antracit píše:goes píše:Asi to nebude tak efektivni v aerodynamice a systemech uspory.
Mě právě překvapilo, jak dobře je třeba umístěna baterie, četl jsem že platforma Golfu už byla s přípravou na elektromobilitu.
Jinak se divím, že tepelné čerpadlo bylo jako příplatková výbava, přitom zásadně zlepšuje dojezd, pokud nejezdí člověk se vším vypnutým, což já rozhodně nejsem. Takže tepelné čerpadlo je podmínka a to zásadně omezuje dostupnost aut v ČR. Za dobrý peníze je jich v nabídce pár a s tepelným čerpadlem téměř nic.
goes píše:antracit píše:goes píše:Asi to nebude tak efektivni v aerodynamice a systemech uspory.
Mě právě překvapilo, jak dobře je třeba umístěna baterie, četl jsem že platforma Golfu už byla s přípravou na elektromobilitu.
Jinak se divím, že tepelné čerpadlo bylo jako příplatková výbava, přitom zásadně zlepšuje dojezd, pokud nejezdí člověk se vším vypnutým, což já rozhodně nejsem. Takže tepelné čerpadlo je podmínka a to zásadně omezuje dostupnost aut v ČR. Za dobrý peníze je jich v nabídce pár a s tepelným čerpadlem téměř nic.
A jaky je rozdil v uspore u toho tepelka?
JardaB píše:No pro topeni v aute v zime staci tak 3-4 kWh max, vic ty vodni vymeniky nemivaji, takze to tak horky nebude. Bavime se o spotrebe navíc cca 3kWh bez TC a dejme tomu 1-1,5 kWh s TC. A na 100km co by to za hodku mělo ujet je to rozdil tak 10-15% odhaduju.
JardaB píše:No pro topeni v aute v zime staci tak 3-4 kWh max, vic ty vodni vymeniky nemivaji, takze to tak horky nebude. Bavime se o spotrebe navíc cca 3kWh bez TC a dejme tomu 1-1,5 kWh s TC. A na 100km co by to za hodku mělo ujet je to rozdil tak 10-15% odhaduju.
istarix píše:JardaB píše:No pro topeni v aute v zime staci tak 3-4 kWh max, vic ty vodni vymeniky nemivaji, takze to tak horky nebude. Bavime se o spotrebe navíc cca 3kWh bez TC a dejme tomu 1-1,5 kWh s TC. A na 100km co by to za hodku mělo ujet je to rozdil tak 10-15% odhaduju.
No jo, ale prumernou rychlost ber tak 40 - 60 km/h, pokud nejezdis dalky po dalnici (na coz neni elektromobil uplne vhodny). Kdyz vezmes prumer 50 km/h tak to mas treba 3-5 kWh na 100 km. A kdyz se da 100 km zajet za nejakych 12-15 kWh...
goes píše:Pocitam ze tepelko bude tak 1:3 takze misto 3 bude zrat 1. Dle meho to nekuze udelat dojezdo 10% mensi
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků