Audi A6 Allroad 3.0 TDI Biturbo 2012 - koupit/nekoupit?

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod D2MAC 19. 12. 2018 19:21

Vážení diskutující,
obracím se na vás s dotazem, zdali přemýšlet o koupi vozu Audi A6 Allroad 3.0 TDI Biturbo 2012?
Vůz má 170tis km, autorizovaný servis až doteď, běžně jezdí, momentálně prý bez problémů. Prodejce ochotný, rád se mnou zajede do autorizáku na prohlídku. popisuje vše a nechová se jakkoli divně.

Za vůz si žádá 25k ojro s čímž se možná dá něco udělat.
Má toto opravdu cenu nebo je to hodně km vs. vyšší cena? Chci najet ca 150-180k Km. Většinou dálnice a okresky, města tak 20%.

Dle kamaráda se dozajista vy*ere:
turba
dpf
common-rail vstřiky
common-rail čerpadlo
vzduchovej podvozek

a to že je opravovaný v autorizáku celou věc jen zpomalí ale rozhodně mě to potká. Tzn dalších 200k V kelu ale otázkou je kdy, jestli za rok, dva nebo pět. Příštích 30-50tis km by bylo vhod řešit spíše běžné servisní věci.
Řídím jako člověk, nevytáčím nezahřáté ani nejezdím 300 a negumuju. Normální jízda s aktivnějším předjížděním.
Nic rozumného levnějšího jsem nenašel, DSG verze nechci (suché spojky neee a s mokrýma už se to nedělá).
Hydroměnič je něco na co jsem navyklý už 8 let.

Má to jako celek cenu nebo raději nějaké SUV v plynu? Řeším auto které nějak vkusně vypadá, má pěkný vnitřek, něco se do něj vleze (ne sedan) a má vyšší podvozek (nebo se umí zvednout). V tomto je allroad prima. Volvo V90 Cross Country je taky nádhera ale moc drahé.
D2MAC
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 19. 12. 2018 19:34

Banany a opice? Jestli na to mas a libi se ti, proc ne. Ale muze to byt pokladnicka, to ti asi nikdo z kristalove koule nevyvesti.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 19. 12. 2018 20:11

Kdybys opravdu majitele znal a prubeh najezdu, tak bych se nebal, ale cca 675tKc za najezd 170tkm u 7 let stareho auta mi proste prijde moc. Za ty prachy uz muze byt nejaka solidni skladova funglovka byt ne tak vybavena.

Sam jsem koupil RS s 184tkm, 3 roky starou, ale majitele i auto jsem znal.
Sypat se trosku zacala az po 300tkm
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 12. 2018 20:13

170tkm je nic. Problemy bych zacal ocekavat tak od 300tkm ale samo je treba kit na servis. On zas tak drahy neni. Takze ja bych bral
anonymni

Odeslat příspěvekod 970ka 19. 12. 2018 21:37

bych se na to za ty love vyssrral,radši jednoduššího Pašíka s menším nájezdem.
Carrera S,Ex Alpina B4 Biturbo AWD,BMW X5 3,0 D,Kuga 1,5EB New,MB SL 320,MB Sprinter 213 CDi,Ex Porsche Carrera 4,Ex Porsche Panamera 4S
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tommino 19. 12. 2018 22:39

Můžu říct jen to, že jsem měl klasickou A6 Avant 3.0tdi 180kw s 7st. DSG. Auto jsem měl opravdu dobře chipnuté na odbržděných myslím 317ps. Prodával jsem ho s najetými 185tkm, auto zůstalo ve stejném městě, dnes má majitel 230tkm, dsg bez prokluzu, auto funguje celou dobu jak má, pouze mění olej, takže bych se toho nebál.
Tommino
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 19. 12. 2018 22:44

Prubnul bych to.
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 19. 12. 2018 22:49

ale jo, aspoň se budou prachy točit.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 19. 12. 2018 22:50

Pokud je to osmikvalt ZF, tak tam odchází lamely, jsou z hliníku.
Já bych od toho šel pryč, moc peněz za potencionalni kasicku
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D2MAC 19. 12. 2018 23:12

takže se dá říct že polovina schvaluje, polovina si klepe na čelo, tak?
a opravdu je "suché" DSG trvanlivější než 8q ZF hydroměniš? Mi se to nějak nezdá. Na suchoše jsem slyšel tolik nářků a zla že se divím že to vůbec vymysleli.

Jinak nic jiného v koncernu se mi nelíbí, na toyoty nemám a moc pěkných SUV nebo zvednutých kombíků na světě není :/
Líbí se mi věcí jako typické hranaté SUV nebo zvednuvý kombík volvo V90 CC atd. Ale chce to něco 4-6 let starého modernějšího co bude buďto V6/V8 s plynem nebo nějaký diesel do těch 8-10L/100 spotřeby. A hlavně rozumné kvality, nějaký okrasnější světlý vnitřek a pohodlí. Zvýšený nebo možnost zvýšení podvozku je třeba.
D2MAC
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod glider 19. 12. 2018 23:17

Siel by som cestou single turbo 3.0TDI 180kW a pripadne to chipol.

A 25k eurovaa mi zda tiez dost.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D2MAC 19. 12. 2018 23:18

O výkon zas tak nejde, ta 180kW je pohoda, šlo mi o hydroměnič který dle mě vždy bude lepší než DSG
D2MAC
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 19. 12. 2018 23:19

Nebude, zere to jak prokoply, je to uz stredovek.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 19. 12. 2018 23:26

Jarda netrep, 8gang ZF je hydro a je to najlepsia prevodovka momentalne.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D2MAC 19. 12. 2018 23:38

to si právě myslím celou dobu. dle mě je to
hydro
dsg
cvt

a hydro bude zkrátka to nejmenší zlo a největší potěšení
D2MAC
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků