VW Golf 6 1.4 TSI 90 kW - divný start - video

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod cyphill 15. 3. 2017 13:51

Ahoj,

asi 14 dní mám tuhle káru, není s ní problém, ale jednou za čas se po startu stává tohle. Někde jsem se dočetl o jakémsi "emisním testu", ale netuším, jestli je tohle právě ten projev či jde o něco jiného.

VW Golf 6 Variant 1.4 TSI 90 kW DSG7 r.v.2010, najeto 86 tisíc km.

Motor je ve vyšších otáčkách, ne úplně stabilní, trochu i cuká, je slyšet (asi) i turbo, ale pak se to vždy srovná zase do normálního volnoběhu. Trvá to cca jednu minutu. V 0:12 startuju a v 1:15 už je normální volnoběh.

Naposledy upravil cyphill dne 15. 3. 2017 13:53, celkově upraveno 1
cyphill
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod burty s krenem 15. 3. 2017 13:53

normal
a dela to v nenormalnich situacich... vicekrat na jare nez v zime

-- 15. 3. 2017 13:54 --

2010 rikas...menil se retez? kdy? jestli ne, tak vymen brzo. posledni sada se pry zda funkcnejsi.
***** retez u 1.4 se nehlasi dopredu, nasledky totalni
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Neurotic 15. 3. 2017 14:08

:D
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod cyphill 15. 3. 2017 14:11

Neměnil, ale na příští týden jsem objednán právě na rozvody - řetěz, napínák a asi i přestavovač - bylo mi řečeno, že i ten působí problémy. I když informace od deseti různých autorizáků v Praze se desetkrát liší. Od jednoho servisu mi bylo dokonce řečeno, že tento motor s tím neměl nikdy problém. Nicméně na výměnu jsem připraven.

Normální start vypadá takhle. Dvě, tři vteřiny než se napne řetěz a pak klid.

cyphill
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod burty s krenem 15. 3. 2017 14:17

a pumpu ne? vymen idealne vsechno. uz to budou jen stovky navic.
autorizaky... hodne stesti. ja kdyz to resil v servise neautorizovanem, ale mi pribuznem, tak rikali, ze si byli v autorizaku pro nejaky specialni naradi, uz nevim co, a prej jim tam rekli, ze proc, ze na to serou... ale treba to byla nahoda. :)

no a uvidime dal, co to zminovane praskani valcu :D :D :D
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 15. 3. 2017 14:19

dalsi chudak :D
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 15. 3. 2017 14:20

no ja mam skoro 190 000km 8-)
(tuk tuk, bojim bojim :D )
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 15. 3. 2017 14:21

cyphill píše:Ahoj,

asi 14 dní mám tuhle káru, není s ní problém, ale jednou za čas se po startu stává tohle.
[/youtube]

Cool story bro. :D
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 15. 3. 2017 14:21

nemyslel jsem tebe, ale zakladatele vlakna
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 15. 3. 2017 14:28

ten zvuk je "normální" je to ten emisní test, dělá to prakticky při každém studeném startu, pokud je venku nad cca. 15 stupňů
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod cyphill 15. 3. 2017 14:29

Pumpu jsem nikdy neřešil, nevím jakou má životnost. O praskajících válcích se dočítám poprvé od tebe.

Chci rozvody udělat v autorizáku a ne u Franty v garáži, protože když u toho Franta něco podělá tak se u něho budu těžko domáhat úhrady za nový motor.

BTW, za kolik s tím jezdíš, buřte?

A uměl by někdo aspoň zhruba říct o co jde v prvním videu?

EDIT: Díky, -pb-.
Naposledy upravil cyphill dne 15. 3. 2017 14:32, celkově upraveno 1
cyphill
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod burty s krenem 15. 3. 2017 14:32

K86 píše:nemyslel jsem tebe, ale zakladatele vlakna

v cem je rozdil? :D
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 15. 3. 2017 14:33

Ne nadarmo ziskal motor 1.4TSi v nemecku zlatou karotku za nejhorsi motor. Jednej rychle, nebo budes potrebovat novej motor.
Lidovy vuz. Aneb Mercedes pro chude. 2.0TSi.
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod burty s krenem 15. 3. 2017 14:39

cyphill píše:Pumpu jsem nikdy neřešil, nevím jakou má životnost. O praskajících válcích se dočítám poprvé od tebe.

Chci rozvody udělat v autorizáku a ne u Franty v garáži, protože když u toho Franta něco podělá tak se u něho budu těžko domáhat úhrady za nový motor.

BTW, za kolik s tím jezdíš, buřte?


Pumpu bych urcite vymenil taky. Ale budou ti rikat, ze to neni potreba.
Jinak ja mel dily zcela origo, az na praci. A dle poslednich zkusenosti s odpovednosti za neco uz u me autorizak vw neni spolehliva varianta. Ale jasny, chapu te.

Jezdim na letnich 5,5 okrsky pohoda, 6,5 okrsky a dalnice pohoda, 7,5 dalnice 150-160 a okrsky 120-140
Ale mam to poladeny :D (spis co do prubehu, nez max vykon)
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 15. 3. 2017 14:39

cyphill píše:Pumpu jsem nikdy neřešil, nevím jakou má životnost. O praskajících válcích se dočítám poprvé od tebe.

Chci rozvody udělat v autorizáku a ne u Franty v garáži, protože když u toho Franta něco podělá tak se u něho budu těžko domáhat úhrady za nový motor.

BTW, za kolik s tím jezdíš, buřte?

A uměl by někdo aspoň zhruba říct o co jde v prvním videu?

EDIT: Díky, -pb-.


Ale to nejsou jen vlozky valcu, to jsou I pisty a pistni krouzky :lol:
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků