goes píše:dan83 píše:
Na tech fotkach je v obou pripadech el.rucka, ktera se o neco pritahne k zemi. Na 18" a Conti PremiumContact mi to prijde komfortnejsi nez na 17" a Bridgestonech co to melo ve stand., na zimu mam 16". V te letni kombinaci mame najeto uz par desitek tisic km v ramci EU a nikdy si to neskrtlo.
kdyz vidim tu naloz na to svisle zatizieni na kouli
90kg na kouli, jsem dostatecne pod limitem
-- 28. 1. 2022 14:41 --vojtadub píše:dan83: resil jsem do vyroby, protoze skladovku nikde nemeli v mixu co jsem chtel ja (priorita bylo mit ty nejvyssi ledky a nelituju ani vterinu), vyhrivany predni sklo. Mel jsem asi i stesti, protoze zadani do vyroby prvni tyden prosinec a za 3 tydny jsem prebiral.
I pres trochu vyssi otacky je to za me uplne v pohode. Skoro bych rekl, ze je to do 160km/h dost tichy v ramci tridy (srovnani hyu i30 s dizlem nebo i40). Ale tady to bude hodne subjektivni a na zaklade zkusenosti.
A ano, motor z ST by byl ideal
Klidne lehce podtaktovanej
taky bych skladal, stejne jako ty svetla, origo tazne, el.kufr a ten paket Active Vignale kvuli lepsi udrzbe calouneni (rozumej 2 decka se svacinama, botama - proste chliv)
prodejce mi rekl, ze cekacka pul roku, po poslednim pokecu spis vic, pac nejsou svetla (cipy do nich) a to je asi muj druhy nejvetsi problem - chci mit vsecko idealne hned, cekat ve finale rok na auto se mi fakt nechce
-- 28. 1. 2022 14:51 --kurtoid píše:Pokud se jedná jen o to ježdění na krátké trasy, tak tam si s moderním benzínem moc nepomůžeš. Nafta bude hlavně plnit filtr, ale ten stačí nechat vyčistit, jinak to motor jako takový bude dávat možná líp než ten benál - ten bude ředit olej benzínem a silně karbonovat.
Taky nevím, jestli nemá ještě tahle generace litrového ecoboostu rozvodový řetez v oleji - pro tyhle motory jsou krátké trasy vyloženě smrtelné, protože přibývá tychle benzín, který leptá řetez - ten je dobré měnit častěji (rozvody v autorizáku na tenhle starý litrový ecoboost stály kolem 30). Možná ale mystifikuju a už tam dali řetez - určitě si to ale pozjišťuj.
Kolik má vlastně nalítáno ten Leon? A to budeš měnit za ten Focus? Aby to nebyl krok zpátky. Tahle generace Leona a Golf 7 byly asi nejpoctivěji udělaná auta nižší střední, pokud to budeš šetřit, tak to ještě 10 let po výletech pojezdí se servisem za pár korun. Manželce kup nějaké malé auto s nepřímým vstřikem na (Clio 1.0 turbo, 208 s atmo, Fabii 1.0MPI, i20/Rio/Stonic 1.2) na lítačku kolem města a bude
Kdybych bral kombi pro tenhle šílený provoz 6km a 6km zpátky, tak asi vezmu Corollu s 1.8 hybridem.
Diky za velmi rozumnou uvahu, a nemyslim to ironicky. Jen trochu nastinim vznik meho premysleni/vymysleni jineho auta - zena ma prozatim VW Up s litrem, ja jezdim pres tyden s Transitem, ktery funguje i jako hybrid v sezone na prespani. Leos pres tyden vicemene stoji a jelikoz mame u baraku problem s parkovanim tak vznikl napad ze dvou aut jedno.
na Corollu jsme se dival, ale nevim co je na tom pravdy - u 2l neumi origo tazne treba