vw cc 2017

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod SerifJohn 12. 6. 2019 22:48

Tak snad vedi co delaj. Napsal jsem jim maila, tak uvidime. Snad se comluvime lamanou nemcinou :D
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod Tomas B 12. 6. 2019 22:54

šprechtis jo
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod SerifJohn 12. 6. 2019 23:19

No prave uplne nahouno.
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 6. 2019 23:38

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 12. 6. 2019 23:50

Prevodovka je konstruovana do 500Nm, takze tech 521 je asi hrana. Proto se pak priplaci.
To az uvidi goes se 300 konma, bude smutnej :))
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 13. 6. 2019 00:02

Jak malého pindíka musí člověk mít, když čipuje 280-koňové auto a i přes problémy s převodovkou trvá na 420 koních, protože 390 by bylo málo? :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 13. 6. 2019 00:03

SerifJohn píše:Tak snad vedi co delaj. Napsal jsem jim maila, tak uvidime. Snad se comluvime lamanou nemcinou :D

Chvalim, ze mas gule ist do toho!
400Hp sa robi bezne z motora z GolfuR...ale tvoj bude trocha iny IMO.
Mne sa to zda aj moc 426Hp...ale co ja sa tomu prd rozumiem.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 13. 6. 2019 00:06

To je právě ten samý motor, CJX-něco
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 13. 6. 2019 00:07

No a prave to neco je ine.

VOLKSWAGEN GOLF VII 2.0 TSI 162KW CHHB SIM18 vr/w/chk CAN
VOLKSWAGEN GOLF VII 2.0 TSI Performance 169KW CHHA SIM18 vr/w/chk CAN
VOLKSWAGEN GOLF VII 2.0 TSI R 221KW CJXC SIM18 vr/w/chk CAN
AUDI S3 2.0 TFSI 221KW CJXC SIM18 vr/w/chk CAN
AUDI S1 2.0 TFSI 170KW CWZA SIM18 vr/w/chk CAN
SKODA OCTAVIA 2.0 TFSI RS 169KW CHHA SIM18 vr/w/chk CAN
SEAT LEON 2.0 TSI CUPRA 206KW CJXA SIM18
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 13. 6. 2019 00:09

Ano, to něco je jiné, ale všechny CJX motory mají stejný odolný základ

Nechápu, co ten tvůj seznam má jako dokazovat :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 13. 6. 2019 00:42

Nemůže se stát nic jinýho, než že se to vysere. Srali SE i mnohem slabší TSI, dokonce bez čipu, takže v tomhle směru pořád dobrej dýl.

-- 13. 6. 2019 00:43 --

Arnie J píše:Jak malého pindíka musí člověk mít, když čipuje 280-koňové auto a i přes problémy s převodovkou trvá na 420 koních, protože 390 by bylo málo? :D


Dává mi větší smysl silnější a úprava převodovky, než se hnát na hranici sériový.

A úpravě fandim.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 13. 6. 2019 07:50

Arnie: Hele pindika nepoladim, ale auto muzu. :D
Tak proc ne. A ty parametry jsou krasny + napsali, ze po uprave automaticky na brzdu pro overeni.
Puvodne jsem premyslel o ABT chipu, ale za ty penize to je malo muziky.
A ver mi, ze si i na tech 280k zvyknes a prijde ti to malo.
A lepsi ,nez menit po roce a pul auto, je to poladit.

Jinak uz jsem jim napsal, tak uvidim co odpovi.
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod burty s krenem 13. 6. 2019 07:52

tak si na tyden pujc nejaky punto treba
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 13. 6. 2019 07:53

Arnie J píše:Jak malého pindíka musí člověk mít, když čipuje 280-koňové auto a i přes problémy s převodovkou trvá na 420 koních, protože 390 by bylo málo? :D


Zitra ti ho ukazu

-- 13. 6. 2019 07:53 --

maXX_CZ píše:Prevodovka je konstruovana do 500Nm, takze tech 521 je asi hrana. Proto se pak priplaci.
To az uvidi goes se 300 konma, bude smutnej :))


Proc? Ja uz se domluvam na slovensku

-- 13. 6. 2019 07:53 --

Navic mam 310.

-- 13. 6. 2019 07:54 --

Jinak vsichni upravci uz pri 400 konich delaji upravy prevodovej. Abt. Apr apod takze asi vi proc.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 13. 6. 2019 08:24

Ten motor asi moc nejede, když ho každý druhý majitel čipuje
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků