CL63 AMG vs Continental GT

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod burty s krenem 1. 6. 2020 17:46

Emoce v Skládě... no vlastně ano. Že to vrže a je kvalitativně níže, vyvolává emoce.
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ruman001 1. 6. 2020 20:23

Battuta píše:Mám v tom M157, kupoval jsem to přímo u Mercedesu v Německu, byl to zánovní vůz v záruce. Jestli to byla předváděčka, netuším, to oni neříkají. Mělo to jednoho majitele předemnou. Každopádně není to jen spotřeba oleje, mně se celkově to auto nelíbí, vrzání v interiéru, zvláštní chování převodovky (za studena dost škube), je tam toho více. Mám kamaráda, který má také S63 Coupé a tam ty věci jsou úplně stejně - půjčoval jsem si to auto od něj na den a jak vrzání, tak i další věci tam byly také. Ten má najeto dokonce pouhých 23 tisíc. Celkově to auto na mě působí, jako kdyby nebylo dotažené, přitom rok výroby mám 2016, tedy není to jeden z prvních kusů. Z toho všeho mohu usuzovat jen to, že mercedes šel s kvalitou dolů.

Kompresi ve válcích bych asi změřit mohl, díky za radu.

No tady jde o to, že to má být to nej od MB..a taky to nestálo určitě málo..i ojeté...pokud máš plnou záruku tak bych se nebál, ale ta spotřeba oleje je alarmující...jsou i auta, kde za 150 tkm byly měněny 3x tyto motory...a bohužel většinou to začíná spotřebou oleje a pak to jednoho dne hodí kontrolku..misfire na nějakém válci...nejdříve se mění svíčky a jejich moduly-vše zbytečně...no a pak se přijde na špatnou kompresi..a je vymalováno...repas motoru stojí něco kolem 26 000 euro, 4000 euro dávají za stary motor na protiúčet ...nový motor stojí něco kolem milionu korun.. 8-S
já do toho rizika šel, ale auto mám jen na víkendy, tak snad to pár let pojezdím bez problémů.. :nenapadne
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 1. 6. 2020 21:13

Nejhorší smrt je z vyděšení :D
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ruman001 2. 6. 2020 07:16

:-D
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 2. 6. 2020 18:24

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Battuta 2. 6. 2020 18:53

Ruman001 píše:
Battuta píše:Mám v tom M157, kupoval jsem to přímo u Mercedesu v Německu, byl to zánovní vůz v záruce. Jestli to byla předváděčka, netuším, to oni neříkají. Mělo to jednoho majitele předemnou. Každopádně není to jen spotřeba oleje, mně se celkově to auto nelíbí, vrzání v interiéru, zvláštní chování převodovky (za studena dost škube), je tam toho více. Mám kamaráda, který má také S63 Coupé a tam ty věci jsou úplně stejně - půjčoval jsem si to auto od něj na den a jak vrzání, tak i další věci tam byly také. Ten má najeto dokonce pouhých 23 tisíc. Celkově to auto na mě působí, jako kdyby nebylo dotažené, přitom rok výroby mám 2016, tedy není to jeden z prvních kusů. Z toho všeho mohu usuzovat jen to, že mercedes šel s kvalitou dolů.

Kompresi ve válcích bych asi změřit mohl, díky za radu.

No tady jde o to, že to má být to nej od MB..a taky to nestálo určitě málo..i ojeté...pokud máš plnou záruku tak bych se nebál, ale ta spotřeba oleje je alarmující...jsou i auta, kde za 150 tkm byly měněny 3x tyto motory...a bohužel většinou to začíná spotřebou oleje a pak to jednoho dne hodí kontrolku..misfire na nějakém válci...nejdříve se mění svíčky a jejich moduly-vše zbytečně...no a pak se přijde na špatnou kompresi..a je vymalováno...repas motoru stojí něco kolem 26 000 euro, 4000 euro dávají za stary motor na protiúčet ...nový motor stojí něco kolem milionu korun.. 8-S
já do toho rizika šel, ale auto mám jen na víkendy, tak snad to pár let pojezdím bez problémů.. :nenapadne

Máš také S63 Coupé?
Battuta
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janosik.kopac 2. 6. 2020 21:00

Ehm... ako to tak citam, tak som tusim celkom rad, ze mi nevysli peniaze na E63, len E53 :) Aj ked asi stale mensie problemy, ako kultovy 50i od BMW :)
V garazi 313HP + 457HP
janosik.kopac
Nováček

Odeslat příspěvekod glider 2. 6. 2020 21:03

50i by mali premenovat na 50k...euro.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 2. 6. 2020 22:43

50i mají problémy jen starší kousky. 2016 už je cajk.
saabik
Nováček

Odeslat příspěvekod Ruman001 3. 6. 2020 07:28

Battuta píše:
Ruman001 píše:
Battuta píše:Mám v tom M157, kupoval jsem to přímo u Mercedesu v Německu, byl to zánovní vůz v záruce. Jestli to byla předváděčka, netuším, to oni neříkají. Mělo to jednoho majitele předemnou. Každopádně není to jen spotřeba oleje, mně se celkově to auto nelíbí, vrzání v interiéru, zvláštní chování převodovky (za studena dost škube), je tam toho více. Mám kamaráda, který má také S63 Coupé a tam ty věci jsou úplně stejně - půjčoval jsem si to auto od něj na den a jak vrzání, tak i další věci tam byly také. Ten má najeto dokonce pouhých 23 tisíc. Celkově to auto na mě působí, jako kdyby nebylo dotažené, přitom rok výroby mám 2016, tedy není to jeden z prvních kusů. Z toho všeho mohu usuzovat jen to, že mercedes šel s kvalitou dolů.

Kompresi ve válcích bych asi změřit mohl, díky za radu.

No tady jde o to, že to má být to nej od MB..a taky to nestálo určitě málo..i ojeté...pokud máš plnou záruku tak bych se nebál, ale ta spotřeba oleje je alarmující...jsou i auta, kde za 150 tkm byly měněny 3x tyto motory...a bohužel většinou to začíná spotřebou oleje a pak to jednoho dne hodí kontrolku..misfire na nějakém válci...nejdříve se mění svíčky a jejich moduly-vše zbytečně...no a pak se přijde na špatnou kompresi..a je vymalováno...repas motoru stojí něco kolem 26 000 euro, 4000 euro dávají za stary motor na protiúčet ...nový motor stojí něco kolem milionu korun.. 8-S
já do toho rizika šel, ale auto mám jen na víkendy, tak snad to pár let pojezdím bez problémů.. :nenapadne

Máš také S63 Coupé?

neé, já mám cls 500, W218
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 3. 6. 2020 08:04

Aspoň vidíte ,jak je praktické mít v podpisu auta,kterejma jezdíme :-)
Carrera S, Pana GZ 2000
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 3. 6. 2020 09:52

já to tam nemám, protože se za ty ***** stydím
goes 19. 5. 2020 22:44
Je to fuska zustat jakoze vtipny a nad veci
pozpatku_fijA
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Condoleezza Rice 4. 6. 2020 10:34

janosik.kopac píše:Ehm... ako to tak citam, tak som tusim celkom rad, ze mi nevysli peniaze na E63, len E53 :) Aj ked asi stale mensie problemy, ako kultovy 50i od BMW :)


ten motor i to cele auto 750i tusim 2013-2014 to bylo, se me hrozne libilo, ale ty problemy s motorem me od toho samozrejme odradily... absolvoval sem zkusebku tenkrat a byl sem nadsen chovanim auta i tahem motoru... no ale podival sem se pak pod motor a kdyz sem videl jak je to zadelane od oleje, a videl kapky z deklu, tak samozrejme nebrat
Condoleezza Rice
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod janosik.kopac 4. 6. 2020 15:15

saabik píše:50i mají problémy jen starší kousky. 2016 už je cajk.

Uz klakaju aj tie, je viacej ludi s aktualnou 750i, co po 60 tisic kilometroch zhanaju novy motor (vid. motortalk.de)
V garazi 313HP + 457HP
janosik.kopac
Nováček

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 4. 6. 2020 15:28

Kura, si nebudu za chvilku moct už nic koupit. Všechno oprděný po záruce bude vražda :(
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků