e92, 330xd - 210tis. problémy?

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Agramon 24. 4. 2015 17:03

Zdravím, příští týden mě má prodejce ukázat tohle auto.. má dost najeto, ale jezdil dálky, takže interiér atd., se zdá být opravdu v top stavu.

rv.2007

Můžete doporučit něco, nač se při prohlídce zaměřit? Co myslíte že bude odcházet? ..a co rozvody, dělat je? Řetěz je jinak doživotní a setkal jsem se názory, že to v pohodě vydrží 500tis. :hm
Agramon
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HrdinaJan 24. 4. 2015 17:08

500 000km vydrzi jen ut TSI, vsude jinde se meni casteji. 8-)
HrdinaJan
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 24. 4. 2015 17:09

Řetěz u TSI je taky doživotní, stejně jako náplň v převodovkách
anonym

Odeslat příspěvekod Agramon 24. 4. 2015 17:10

čili myslíte že ty rozvody určitě udělat, jo? říkal jsem si že pokud řetěz nezačne vyloženě zvonit, tak to nechám..
Agramon
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HrdinaJan 24. 4. 2015 17:13

Podle zkusenosti poslednich let s rozvodava, a to ne jen u VW, je vyrobcem doporucenej najezd na jedny rozvody casto prestrelenej.

Ja bych si zrovna na tohle, vymenu oleje atd. penize schoval.
HrdinaJan
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Agramon 24. 4. 2015 17:17

HrdinaJan: a asi nejen na tohle, co? :) Turbo atd., bude mít asi taky dost s tímhle nájezdem, co? :hm
Agramon
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HrdinaJan 24. 4. 2015 17:20

U turba je to zrovna moooc o zachazeni predchoziho majitele.

210kkm je ale slusna naloz i pro turbo, ktere byho hyckane. Vstriky to same. Proste nevis, co se do toho tankovalo atd.

Tyhle auta jsou proste o stesti na kus. Klidne to muze spolknout 50k kc hned ze zacatku, ale treba taky budes 3 roky jezdit jen na spotrebak a naftu.
HrdinaJan
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Agramon 24. 4. 2015 17:21

jasný.. no omrknem to, trochu to projedem a uvidíme..
Agramon
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 24. 4. 2015 17:26

V třílitrech rozvody drží, měnil bych až když se ozvou, k čemuž pravděpodobně nedojde. Podle parts katalogu je 2007 ještě s M57, která má rozvody vpředu u chladičovky a eventuální výměna neni takovej problém.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 4. 2015 18:05

nevim jak tady, ale u E60 mají čtyřkolky sklon ke klepání předních poloos
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 24. 4. 2015 18:31

silentbloky

-- 24. 4. 2015 19:34 --

evlo píše:me to prijde
1. drahy
2. drahy
3. bmw
chyba nejcasteji asi ta s tou ochranou chodcu, ale obecne je to bmw no. Silentblok strechy, silentblok svetel, silentblok ecu, silenblok podvozku, silenblok klimatizace, silentblok silenbloku
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Neurotic 24. 4. 2015 19:28

8let starý bávo s 3l a má 210tis? To se to počítadlo zaseklo tak před 5lety :D
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod Jim 24. 4. 2015 20:31

Co se mi doneslo, tak M57 ve starých E46, apod...jsou celkem držáky, litinový blok, elektromagnetické vstřikovače, atd...jen ty nešťastné klapky v sání, které je radno buď vyhodit nebo a to doporučuji, vyměnit za ty se silnější osičkou. Svůj účel mají.

Pokud jde o tento vůz, pak je tam něco jako "facelift" M57, tj M57N2 (od r 2005 = nástup generace E9x) s tím, že všechny dobré vlastnosti M57 zůstaly, klapky v sání se upravily (jsou prakticky bez potíží), upgradovalo se na mnohem rychlejší piezovstřikovače. Rozvody sice zůstaly vepředu, ale už je tam doporučena výměna kolem 250tkm, jsou trošku jiné.

Až N57 je vyložené průser, mezi roky 2008-09, tam bude kolega D1.8T vědět víc, s tím, že provedli následně pár úprav a je to lepší, nicméně kvalit staré M57 už to nedosahuje...hliník je bláto na rozdíl od poctivé litiny

Ve svém 335d z 2007 mám právě zmiňovaný M57N2 a rozvody plánuji preventivně kolem 200tkm. U řadových šestiválců je to v klidu ve srovnání s V6 u Audi či MB

EDIT: a ještě dodám, že E9x a vlastně jakékoli BMW s 4x4 bych nechtěl ani za milion, na RWD nedám dopustit :-)
Naposledy upravil Jim dne 24. 4. 2015 20:43, celkově upraveno 2
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 4. 2015 20:32

Prumerny najezd BMW 3 je nejakych 23 000 km - vzorek stovek tisic kusu vozu. Takze 210tkm po 8mi letech je v pohode. Ja bych takovy najezd nemel v A6.

Jinak 210tkm na 3.0 dizl tohoto typu je nic. Obavy z moznych problemu bych zacal resit nekde u 300-350tkm. Do te doby by to musela byt velka nahoda aby neco z trojice cerpadlo-tryska-turbo odeslo.
anonymni

Odeslat příspěvekod speleo 24. 4. 2015 21:13

Co když mám na autě za 13 let najeto 50 tisíc? Uvěří tomu někdo? :))
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků