Passat B8

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 26. 8. 2019 16:28

Marek16 píše:ajif: jasně, chtěl jsem si plivnout, protože 0.5% užitečných příspěvků a zbytek OT a spekulace je dobrej standard, že? :D

garážmistr: třeba by mě zajímalo:
-spolehlivost těch elektronických serepetiček (DCC, DLA, AID, ACC... ),
-spolehlivost 140kW TDI s manuální převodovkou + maximální točivej moment, na kterej je stavěná (jestli se to dá lehce čipnout, nebo to oddělá převodovku)
-ceny za výměnu DCC tlumičů a full LED světel - dá se měnit jen ta svítící část za rozumný peníze, nebo celej světlomet za 15k+?
- dělala se verze s haldexem a manuálem? (na bazoši jsem jednu takovou viděl, ale nikde jinde už ne...)
- vyřešili během výroby ten problém s klepající nápravou na nerovnostech? (chci r.v. 2016-17) případně na kolik přijde vyměnit na tom autě komplet silentbloky za nejnovější verzi?
- ditto s tím variátorem vačky, kvůli kterýmu to časem špatně startuje, od kdy je to opravený?
- fungujou ty různý asistenty (line assist, emergency braking) i s manuálem? Co třeba udělá ten braking při detekci kolize, zdechne motor přes brzdu?
- je možný softwarově snížit procento recirkulace třeba i na úkor spotřeby AdBlue? Vím že na BMW F30 něco takovýho jde (i bez adblue), a lidi psali že má pak výrazně lepší kulturu chodu motoru, míň sazování a regenerace třeba po 1100-1200km - což mi výměnou za třeba dvojnásobnou spotřebu močoviny zní jako dobrej trade-off. Ale zase jsem někde četl, že zaslepování EGR pak zvýšeně namáhá turbo a ty odchází...

No a pak jakýkoliv zkušenosti, dojmy z provozu, co vás napadne...


Pulka tech veci nejsou ale uzviatelske, ale tvoje lenost se zeptat u VW co stoji vymana veci
Druha pulka jsou nesmysly, protoze nikdo nema statisticky, ktere by relevantne ukazaly spolehlivost
Ano, treti pulka jsou kravina
A mame tu i ctvrtou pulku, coz jsou nejake subjektivni potreby nazoru na to auto
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 26. 8. 2019 16:32

Ohledně cen dílů není nic jednoduššího, než si večer sednout o obepsat 2-3 autorizáky VW. Na hrubou představu to stačí.
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 26. 8. 2019 16:47

Marek16 píše:ajif: jasně, chtěl jsem si plivnout, protože 0.5% užitečných příspěvků a zbytek OT a spekulace je dobrej standard, že? :D

garážmistr: třeba by mě zajímalo:
-spolehlivost těch elektronických serepetiček (DCC, DLA, AID, ACC... ),
-spolehlivost 140kW TDI s manuální převodovkou + maximální točivej moment, na kterej je stavěná (jestli se to dá lehce čipnout, nebo to oddělá převodovku)
-ceny za výměnu DCC tlumičů a full LED světel - dá se měnit jen ta svítící část za rozumný peníze, nebo celej světlomet za 15k+?
- dělala se verze s haldexem a manuálem? (na bazoši jsem jednu takovou viděl, ale nikde jinde už ne...)
- vyřešili během výroby ten problém s klepající nápravou na nerovnostech? (chci r.v. 2016-17) případně na kolik přijde vyměnit na tom autě komplet silentbloky za nejnovější verzi?
- ditto s tím variátorem vačky, kvůli kterýmu to časem špatně startuje, od kdy je to opravený?
- fungujou ty různý asistenty (line assist, emergency braking) i s manuálem? Co třeba udělá ten braking při detekci kolize, zdechne motor přes brzdu?
- je možný softwarově snížit procento recirkulace třeba i na úkor spotřeby AdBlue? Vím že na BMW F30 něco takovýho jde (i bez adblue), a lidi psali že má pak výrazně lepší kulturu chodu motoru, míň sazování a regenerace třeba po 1100-1200km - což mi výměnou za třeba dvojnásobnou spotřebu močoviny zní jako dobrej trade-off. Ale zase jsem někde četl, že zaslepování EGR pak zvýšeně namáhá turbo a ty odchází...

No a pak jakýkoliv zkušenosti, dojmy z provozu, co vás napadne...


Vlákno B8 či B7 a poptej se servismenů.
http://www.vw-club.cz/viewforum.php?f=364
http://www.vw-club.cz/viewforum.php?f=131
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 26. 8. 2019 17:37

ajif píše:jo tak ty seš tenhleten ... ok. To auto jsem v životě neviděl, neřídil, nemám s ním žádnou zkušenost, a už vůbec ne s tím motorem. Takže bych ti nechtěl kazit iluze.


Ja zase nedam dohromady vic nez 2 smysluplny vety, tak radsi taky nic nenapisu :-(
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 26. 8. 2019 17:46

Sebereflexe se cení :-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 26. 8. 2019 17:47

Jop 8-)
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 8. 2019 18:12

sebe ... co? :hm :D
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 8. 2019 18:32

addiction píše:
ajif píše:jo tak ty seš tenhleten ... ok. To auto jsem v životě neviděl, neřídil, nemám s ním žádnou zkušenost, a už vůbec ne s tím motorem. Takže bych ti nechtěl kazit iluze.


Ja zase nedam dohromady vic nez 2 smysluplny vety, tak radsi taky nic nenapisu :-(

:D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků