Passat B8

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 16. 7. 2019 14:16

SerifJohn píše:
ajif píše:a co teprve arteon předokolka!


By me zajimalo, kolik se proda Arteonu predokolek a ctyrkolek. :hm
A muzu potvrdit, ze podvozek i u VW v pripade prekodoly bez DCC je velkej rozdil oproti 4x4 s DCC. :hm

V cesku rozdeleni fwd a awd najdes na sda-cia.cz
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 16. 7. 2019 19:53

Goes: super
Takze za rok 2019 - 58 Arteonu a 26 z toho 4x4.
Takze vic jak pulka lidi je nas...na.
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod brasci 16. 7. 2019 19:56

Zas z nich je vacsina lopata a nijako im to nevadi. ***** je tk jeden arnold zo sto.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 16. 7. 2019 20:05

Ja jsem taky lopata, ale jestli mi boucha podvozek, to poznam :D Nedejboze drnca :D
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod ajif 16. 7. 2019 21:39

Taky kupuješ SUV předokolky? :hm
ajif
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 16. 7. 2019 23:06

No Passat bez DCC boucha :(
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod ajif 16. 7. 2019 23:17

zvláštní, v supovi bez DCC jsem si ničeho nevšiml, ale v Artíkovi bez DCC. Ale může být, nebudu se hádat. Každýmu může vyhovovat něco jiného
ajif
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 16. 7. 2019 23:20

SerifJohn píše:No Passat bez DCC boucha :(


Pojizdny zelezarstvi 8-)
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 16. 7. 2019 23:51

Ale pritlacis trochu, koupis 4x4 a DCC a razem jsi vyssi lize :D
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod ajif 16. 7. 2019 23:55

***** DCC, vzduchovej podvozek rulez :D :D
ajif
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 17. 7. 2019 07:14

SerifJohn píše:Ale pritlacis trochu, koupis 4x4 a DCC a razem jsi vyssi lize :D


Co se tyka servisnich praci tak 100% vyssi liga :D
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod ajif 17. 7. 2019 08:34

hele odborníci, je servisně průserovější a dražší DSG, nebo ZF? A co podvozek, haldex 4x4 nebo 4x4 permanentní s torsenem?
ajif
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatV 17. 7. 2019 08:42

Manuál FWD
PatV
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 17. 7. 2019 08:43

U té DSG DQ500 je to drahý "hodně", cca 20-25 tkč... Ale (nemám to ověřené) je tam servisní interval 120 tkm..... ???
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 17. 7. 2019 08:45

Než to budeš řešit tak bude auto pryč, ne?
Jinak ZF bude držák, pokud se bude měnit olej normálně.
Ale dsg už je taky docela slušný se spolehlivosti.

Repasovat se dá ZF dobře (ne v autorizaku) za asi větší prachy než dsg. Ale odhadl bych, ze se to tak bude dit později. Takže šul nul.
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků