Passat B8

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dix_ 17. 7. 2019 12:13

Má to být součástí paketu Media II s připojením We Connect Plus.A ty jsi zjistil co ? ;-)
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 7. 2019 12:25

já jsem zjistil, že o passatu vůbec neuvažuju ;)
anonymni

Odeslat příspěvekod SerifJohn 17. 7. 2019 21:12

To nedelas dobre, Jaromire. :D
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 7. 2019 22:06

proč myslíš, Zděnku? :hm
anonymni

Odeslat příspěvekod SerifJohn 17. 7. 2019 22:14

Leta praxe :D
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod Marek16 26. 8. 2019 14:58

Tákže, vzhledem k tomu, že uvažuju o koupi B8, jsem si prolistoval/pročetl celý tohle vlákno, abych se dozvěděl nějaký zkušenosti a dojmy z něj.
Jaké však bylo moje překvapení, když z těch 3000 příspěvků bylo užitečných asi tak přesně 13. (Vyplatí se tady heuristika, že pokud má příspěvek méně než dva řádky, není třeba ho číst)
Zbytek byla kombinace OT, dohadů a spekulací, debilních keců různých egomaniaků typu Mello, kteří si tady z toho dělají xchat, a tak nějak obecně sraček - skutečně se nad sebou zamyslete pánové, děláte tady z toho žumpu.

Díky uživatelům "quasimoto", "Andy", "Anonymni", a pár dalším, jejichž posty jako jediné dávaly smysl (https://pastebin.com/hVPkfrnv)
Marek16
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 8. 2019 15:02

quasimoto je VW maniak, toho bych bral s rezervou :)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 8. 2019 15:08

mno tak pak je to uz uplna tragedie ta kvalita :)
anonymni

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 26. 8. 2019 15:08

od Andy 10. 8. 2015 23:50 59/865
Tak konečne prišiel môj vysnívaný Passat B8 2.0 TSI, a musím povedať, že je to super auto.

Moje heuristicka anállíza vetsinou filtruje prispevky zacinajici touhle vetou. Kazdej to ma nejak.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 26. 8. 2019 15:09

Marek16 píše:Tákže, vzhledem k tomu, že uvažuju o koupi B8, jsem si prolistoval/pročetl celý tohle vlákno, abych se dozvěděl nějaký zkušenosti a dojmy z něj.
Jaké však bylo moje překvapení, když z těch 3000 příspěvků bylo užitečných asi tak přesně 13. (Vyplatí se tady heuristika, že pokud má příspěvek méně než dva řádky, není třeba ho číst)
Zbytek byla kombinace OT, dohadů a spekulací, debilních keců různých egomaniaků typu Mello, kteří si tady z toho dělají xchat, a tak nějak obecně sraček - skutečně se nad sebou zamyslete pánové, děláte tady z toho žumpu.

Díky uživatelům "quasimoto", "Andy", "Anonymni", a pár dalším, jejichž posty jako jediné dávaly smysl (https://pastebin.com/hVPkfrnv)


A co potřebuješ vědět?
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 8. 2019 15:22

Zjevně nic, chtěl si jen plivnout. Jedovatých slin není nikdy dost :D
anonymni

Odeslat příspěvekod Marek16 26. 8. 2019 16:17

ajif: jasně, chtěl jsem si plivnout, protože 0.5% užitečných příspěvků a zbytek OT a spekulace je dobrej standard, že? :D

garážmistr: třeba by mě zajímalo:
-spolehlivost těch elektronických serepetiček (DCC, DLA, AID, ACC... ),
-spolehlivost 140kW TDI s manuální převodovkou + maximální točivej moment, na kterej je stavěná (jestli se to dá lehce čipnout, nebo to oddělá převodovku)
-ceny za výměnu DCC tlumičů a full LED světel - dá se měnit jen ta svítící část za rozumný peníze, nebo celej světlomet za 15k+?
- dělala se verze s haldexem a manuálem? (na bazoši jsem jednu takovou viděl, ale nikde jinde už ne...)
- vyřešili během výroby ten problém s klepající nápravou na nerovnostech? (chci r.v. 2016-17) případně na kolik přijde vyměnit na tom autě komplet silentbloky za nejnovější verzi?
- ditto s tím variátorem vačky, kvůli kterýmu to časem špatně startuje, od kdy je to opravený?
- fungujou ty různý asistenty (line assist, emergency braking) i s manuálem? Co třeba udělá ten braking při detekci kolize, zdechne motor přes brzdu?
- je možný softwarově snížit procento recirkulace třeba i na úkor spotřeby AdBlue? Vím že na BMW F30 něco takovýho jde (i bez adblue), a lidi psali že má pak výrazně lepší kulturu chodu motoru, míň sazování a regenerace třeba po 1100-1200km - což mi výměnou za třeba dvojnásobnou spotřebu močoviny zní jako dobrej trade-off. Ale zase jsem někde četl, že zaslepování EGR pak zvýšeně namáhá turbo a ty odchází...

No a pak jakýkoliv zkušenosti, dojmy z provozu, co vás napadne...
Marek16
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 8. 2019 16:24

jo tak ty seš tenhleten ... ok. To auto jsem v životě neviděl, neřídil, nemám s ním žádnou zkušenost, a už vůbec ne s tím motorem. Takže bych ti nechtěl kazit iluze.
anonymni

Odeslat příspěvekod garážmistr 26. 8. 2019 16:27

No vidíš. Takže jsem to zmenežoval, teď se můžou předvést ty se zkušennostma.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 8. 2019 16:28

Marek16 píše:ajif: jasně, chtěl jsem si plivnout, protože 0.5% užitečných příspěvků a zbytek OT a spekulace je dobrej standard, že? :D

garážmistr: třeba by mě zajímalo:
-spolehlivost těch elektronických serepetiček (DCC, DLA, AID, ACC... ),
-spolehlivost 140kW TDI s manuální převodovkou + maximální točivej moment, na kterej je stavěná (jestli se to dá lehce čipnout, nebo to oddělá převodovku)
-ceny za výměnu DCC tlumičů a full LED světel - dá se měnit jen ta svítící část za rozumný peníze, nebo celej světlomet za 15k+?
- dělala se verze s haldexem a manuálem? (na bazoši jsem jednu takovou viděl, ale nikde jinde už ne...)
- vyřešili během výroby ten problém s klepající nápravou na nerovnostech? (chci r.v. 2016-17) případně na kolik přijde vyměnit na tom autě komplet silentbloky za nejnovější verzi?
- ditto s tím variátorem vačky, kvůli kterýmu to časem špatně startuje, od kdy je to opravený?
- fungujou ty různý asistenty (line assist, emergency braking) i s manuálem? Co třeba udělá ten braking při detekci kolize, zdechne motor přes brzdu?
- je možný softwarově snížit procento recirkulace třeba i na úkor spotřeby AdBlue? Vím že na BMW F30 něco takovýho jde (i bez adblue), a lidi psali že má pak výrazně lepší kulturu chodu motoru, míň sazování a regenerace třeba po 1100-1200km - což mi výměnou za třeba dvojnásobnou spotřebu močoviny zní jako dobrej trade-off. Ale zase jsem někde četl, že zaslepování EGR pak zvýšeně namáhá turbo a ty odchází...

No a pak jakýkoliv zkušenosti, dojmy z provozu, co vás napadne...


Pulka tech veci nejsou ale uzviatelske, ale tvoje lenost se zeptat u VW co stoji vymana veci
Druha pulka jsou nesmysly, protoze nikdo nema statisticky, ktere by relevantne ukazaly spolehlivost
Ano, treti pulka jsou kravina
A mame tu i ctvrtou pulku, coz jsou nejake subjektivni potreby nazoru na to auto
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků