Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
od Andy 10. 8. 2015 23:50 59/865
Tak konečne prišiel môj vysnívaný Passat B8 2.0 TSI, a musím povedať, že je to super auto.
Marek16 píše:Tákže, vzhledem k tomu, že uvažuju o koupi B8, jsem si prolistoval/pročetl celý tohle vlákno, abych se dozvěděl nějaký zkušenosti a dojmy z něj.
Jaké však bylo moje překvapení, když z těch 3000 příspěvků bylo užitečných asi tak přesně 13. (Vyplatí se tady heuristika, že pokud má příspěvek méně než dva řádky, není třeba ho číst)
Zbytek byla kombinace OT, dohadů a spekulací, debilních keců různých egomaniaků typu Mello, kteří si tady z toho dělají xchat, a tak nějak obecně sraček - skutečně se nad sebou zamyslete pánové, děláte tady z toho žumpu.
Díky uživatelům "quasimoto", "Andy", "Anonymni", a pár dalším, jejichž posty jako jediné dávaly smysl (https://pastebin.com/hVPkfrnv)
Marek16 píše:ajif: jasně, chtěl jsem si plivnout, protože 0.5% užitečných příspěvků a zbytek OT a spekulace je dobrej standard, že?
garážmistr: třeba by mě zajímalo:
-spolehlivost těch elektronických serepetiček (DCC, DLA, AID, ACC... ),
-spolehlivost 140kW TDI s manuální převodovkou + maximální točivej moment, na kterej je stavěná (jestli se to dá lehce čipnout, nebo to oddělá převodovku)
-ceny za výměnu DCC tlumičů a full LED světel - dá se měnit jen ta svítící část za rozumný peníze, nebo celej světlomet za 15k+?
- dělala se verze s haldexem a manuálem? (na bazoši jsem jednu takovou viděl, ale nikde jinde už ne...)
- vyřešili během výroby ten problém s klepající nápravou na nerovnostech? (chci r.v. 2016-17) případně na kolik přijde vyměnit na tom autě komplet silentbloky za nejnovější verzi?
- ditto s tím variátorem vačky, kvůli kterýmu to časem špatně startuje, od kdy je to opravený?
- fungujou ty různý asistenty (line assist, emergency braking) i s manuálem? Co třeba udělá ten braking při detekci kolize, zdechne motor přes brzdu?
- je možný softwarově snížit procento recirkulace třeba i na úkor spotřeby AdBlue? Vím že na BMW F30 něco takovýho jde (i bez adblue), a lidi psali že má pak výrazně lepší kulturu chodu motoru, míň sazování a regenerace třeba po 1100-1200km - což mi výměnou za třeba dvojnásobnou spotřebu močoviny zní jako dobrej trade-off. Ale zase jsem někde četl, že zaslepování EGR pak zvýšeně namáhá turbo a ty odchází...
No a pak jakýkoliv zkušenosti, dojmy z provozu, co vás napadne...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků