janosik.kopac píše:hm tak záruka... nie je to také ružové:
obecně platí, že jakýmkoliv zásahem do továrních parametrů motoru přebírá nadále záruku od Mercedesu na pohonný řetězec (motor/převodovka/diferenciály) ten který úpravce, v tomto případě BRABUS. Je jasné, že za vším je trochu marketing, navíc BRABUS si je vědom kvality svých produktů, jako i toho, že tyto žádné negativné vlivy na agregáty nemají. Proto BRABUS stanovil pro výkonový tuning kategorie níže, které se odvíjí od data uvedení do provozu, jako i od toho, kolik km mám vůz v den montáže najeto:
a) 4 roky v prípade montáže výrobku v záruke do nového vozidla pred jeho registráciou, ale maximálne do 120 000 najazdených km.
b) 2 roky v prípade montáže výrobku v záruke do vozidla, ktoré má v deň montáže najazdených menej ako 10 000 km a registrácia nie je staršia ako 6 mesiacov, ale maximálne do 100 000 najazdených km.
c) 1 rok v prípade montáže výrobku v záruke do vozidla, ktoré nespĺňa podmienky stanovené v bode b., jeho registrácia nie je staršia ako 12 mesiacov a v deň montáže má najazdené menej ako 30 000 km, ale maximálne do 100 000 najazdených km.
A zistil som, že to moje je už vlastne stará hrča, keďže o 2 dni má rok. Takže už ani C sa nevzťahuje, Ale zase robil by to priamo Motor Car tu v BA. Montáž je plug-and-play, tých 1990 bola cena na E43, nie E53.
Aha, *****
To plug-and-play taky není záruka, že to začne fungovat na první dobrou. Jak jsem tu už psal, u mě to na první pokus nefungovalo, protože auto začalo ve vysokejch otáčkách hrozně škubat při změně kvaltu. Box poslali zpátky do DE s nějakym výpisem, tam to přeprogramovali a teprve pak to bylo v pořádku.
Jinak bych do toho šel. Máš v podstatě novej motor, já to tam dával při 180 tisích km a už tam je 70 tisíc km a neudělalo to zatím nic. Auto nijak nekouří, nic se neděje a jede to o poznání líp.