Ale no tak. To auto je ikona německého automobilového průmyslu a vrchol vývoje Mercedesu jako značky. Jak víme tak cokoliv po tom stálo celkem za ***** až tak do roku 2008 kdy se Mercedes začal zase sbírat a začal dělat něco co jako Mercedes zase vypadá a vydrží. Ale už nikdy nezískal zpět tu výjimečnou auru technické vyspělosti a kvality, nejspíš už to asi ani nešlo kvůli globalizaci a sdílených technologií od jiných dodavatelů.
Bruno Sacco se k Mamutu moc nehlásí a dle všeho mu management kecal moc do designu a jeho původní návrh byl vedením měněn a musel měnit proporce auta. Mamut měl mít původně nižší kabinu.
Nicméně W124 nebo 190tka jsou bezesporu designy které i po více 30 letech vypadají důstojně a hodnotně a čím jsou starší tím jsou zajímavější. W124 je prostě krásný auto, stejně tak 190. A zbytečný mluvit o nákladné konstrukci a kvalitě u těchto aut.
Nejezdím ani s jedním autem, natož s dalším. SLko vyjede jen na servis a na STK, BMW jen když je chladno, nebo blbý počasí. Jinak jezdím na dvou kolech, který mám taky ve 3 kusech tak je to složitý to ujezdit. Jedu s tím kde je nejstarší benzín v nádrži.
NIcméně jako angličák do poličky by se mi to líbilo