Mercedes koutek

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod janosik.kopac 10. 6. 2021 09:35

NoSwearek: vsetky tieto ficurky som povypinal hned po kupe (a objaveni v menu). Ale nevylucujem, ze nieco sa preplo naspat alebo ze nieco predsa len ostalo zapnute. Kazdopadne stale ostava kopec "falosnych poplachov", kedy v zakrute Medo vyhodnotil auto iduce v pravom pruhu ako dovod na spomalenie.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka
janosik.kopac
Nováček

Odeslat příspěvekod PeTr7650 10. 6. 2021 09:50

a máš plnou verzi včetně drive asistentů? Má to tlačítko s volantem?
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janosik.kopac 10. 6. 2021 13:28

PeTr7650 píše:a máš plnou verzi včetně drive asistentů? Má to tlačítko s volantem?

Bohuzial je tam tych asistentov mrte. Nastastie vypinatelnych, fakt nemusim, ked mi auto keca do soferovania.

Na druhej strane musim inak Medu z tej krivolakej dialnice pochvalit za fantasticku stabilitu (trosku som... ehm... opacoval, co to spravi, ked ten tempomat vypnem), ten AMG podvozok je naozaj velmi dobre odladeny.

Kuzelnu spotrebu 6.1l/100km z okresky som dal do "za kolik jezdite s benzinem", inak pri beznej dialnicnej jazde s tempomatom na 135 som dosiel domov za 7.8l/100km. TEn sestvalec prekvapuje!
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka
janosik.kopac
Nováček

Odeslat příspěvekod PeTr7650 10. 6. 2021 13:32

já teď sháněl CLS pro kolegu a byla na výběr 2 auta.

Jedno s plnou náloží asistentů, ale jinak absolutně bez výbavy. Žádný keyless, elektrický kufr, sedačky bez paměti, základní audio . .

Druhý s větranejma sitze, burmeister, taková rozumná výbava, ale neměl sadu asistentů pro samostatnou jízdu a držení v pruzích

Vybral si socku, co pojede sama, taková je holt doba . .
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janosik.kopac 10. 6. 2021 13:36

To prve zhruba zodpoveda mojej konfiguracii. Urcite tam boli aj najlepsie svetla a panorama (teda tipujem to na ex-auto z pozicovne). Zakladne audio je totalny grc :(
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka
janosik.kopac
Nováček

Odeslat příspěvekod PeTr7650 10. 6. 2021 13:37

multibeam a 360° kamera je standard, to je všude. jo a panorama je tam taky :-D

Todle je podle papírů i historie zaměstnanecké auto MB AG
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 10. 6. 2021 15:42

Když jste tu nakousli ty podvozky. Ty 43/53 AMG maj “pravý” AMG podovzky, a nebo je to něco mezi?
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 10. 6. 2021 15:52

co myslíš AMG podvozkem?
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 10. 6. 2021 15:57

Tak dřív bylo AMG jen 63 (65) a předpokládám, že podvozek byl oproti neAMG verzi trochu odlišný. Teď by zajímalo, jestli ty 43/53 AMG maj totožný podvozky jako 63/63S nebo jsou tam rozdíly…
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janosik.kopac 10. 6. 2021 20:13

No pozrel som to a veruze to "speed adjustment" bolo vypnute. Co moze byt, ze to v nejakej slabsej forme stale robi...

Nissan: oproti standardnemu E je podvozok vyrazne prerobeny. Ale nie az tak extremne, ako E63. Tie su vyrazne tvrdsie a ako "daily driver" drsnejsie (cital som dojmy chlapika, co vymenil E53 za E63s, napriek tvrdsiemu podvozku z neho ale islo nadsenie)

Toto som nasiel: AMG totiž nenechalo nic na půl cesty a zapracovalo i na podvozku. K dispozici je totiž vzduchové odpružení AMG Ride Control+, které výrazně zlepšuje komfort i dynamické schopností. Tužší pružiny potlačují náklony karoserie při brzdění nebo jízdě v oblouku a agilitě pomáhají tužší klouby řízení na přední nápravě. Vůz má také vylepšenou elastokinematiku a zvětšené negativní odklony kol.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka
janosik.kopac
Nováček

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 10. 6. 2021 20:56

Dík :)
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků