Mercedes koutek

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 10. 5. 2021 22:16

Nissan350Z píše:Aha, zajímavý. To by pak nemělo smysl hledat auto za hranicema (když bych chtěl záruku). Kua, nějak moc komplikací :D


Taky jsou ty auta z CR vetsinou predrazeny a neni zadnej vyber. Asi kvuli tomu co jsem psal...
Tzn furt ma auto z rise velkej smysl.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janosik.kopac 10. 5. 2021 22:33

Junge Sterne samozrejme plati v celej EU. Dostanes karticku s kodom, prides do servisu, servis diagnostikuje chybu. Odosle do Nemecka, ti to schvalia a poslu peniaze. Nasledne sa prevedie oprava. Toto je info z bratislavskeho Mercedesu. Nasledne zistili, ze mam este fabricku zaruku a spravili to na pockanie. Realita roku 2020, ziadne bachorky "z doslechu".
janosik.kopac
Nováček

Odeslat příspěvekod Koubes 11. 5. 2021 06:49

Dokoupit záruka později asi už nejde nikde. Ptal jsem se na to cca. 3 roky zpět Seatu. Šlo to pouze do měsíce od koupení auta. V BMW mi řekli při nákupu to samý. Buď koupit hned v rámci kupní ceny, nebo smolík.
Taycan plus
911 997.1 S 6G samozřejmě
Mercedes-Benz A200 6G, trochu úprava výkonu...

Jak píše saabik: Všichni skončíme u Porsche...
Koubes
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NoSwearek 11. 5. 2021 10:47

Nissan350Z píše:Jak reálně fungujou tyhle integrovaný servisní pakety? Dejme tomu, že máme 3 roky starý auto, který má najeto 50k. Má ISP na 6 let nebo 125 000 km. Koupím ho, tudíž mi zbejvaj ještě 3 roky nebo 75 000 km.

Na netu to vyprsklo tohle
Integrovaný Servisní Paket obsahuje:
provádění pravidelné údržby v rozsahu prací předepsaných výrobcem
výměnu olejového filtru
výměnu kombinovaného/popř. prachového filtru
výměnu palivového filtru
výměnu zapalovacích svíček
výměnu olejové náplně
doplnění/výměnu brzdové a chladící kapaliny


Teď otázka, co si pod tím správně představit? :D To mám předplacenou kompletní výměnu oleje (tudíž nebudu platit nic) nebo platím matroš nebo práci, a nebo úplně jinak?


Neplatíš za ten daný servisní úkon nic. Tzn. máš předplacený materiál i práci v rozsahu předem stanoveném výrobcem.

Tzn, dáváme naše C63 1x ročně na servis (najede pár tis km, častěji nemá cenu), tak, jak předepisuje výrobce a tak jsme neplatili ještě ani korunu. Jen, když jsme po 3tis km chtěli vyměnit extra olej v diferáku. Dřív to bylo předepsané výrobcem, už asi 5 let není. Proto to bylo hrazeno extra. :)

-- 11. 5. 2021 11:49 --

Nissan350Z píše:Jasný, dík :)

Na základě tohoto
ISP nelze uplatnit v zahraničí, pouze u smluvních opravců Mercedes-Benz Česká republika. Smluvní výkony lze provádět v zahraničí pouze na vlastní náklady zákazníka.
předpokládám, že u auta ze zahraničí mám smolíka? Ovšem, záruka jako taková na celý auto by měla platit i u nás, ne? Jsem tohle ještě neřešil, proto tak dementní dotazy :D


Ano záruka platí všude, pozor ale na konkrétní specifika prodloužené záruky (některé trhy s tím jedou jinak). Servisní paket je uplatnitelný jen v místě prodeje (zemi), ale u celé certifikované dealerské sítě.

-- 11. 5. 2021 11:50 --

Nissan350Z píše:A ještě jsem četl, že se dá (pokud je auto do 2 let stáří) přikoupit záruka, nevíš, jestli je to pravda?


Dá, nevím zda přesně do 2 let, je tam imo (min v čr) nějaké určité období, kdy to jde, ale není krátké, jako třeba měsíc, to ne. U zahraničních aut musíš na daném trhu, viz. co jsem psal před tím, ne každý trh to má stejně.

-- 11. 5. 2021 11:54 --

Koubes píše:Dokoupit záruka později asi už nejde nikde. Ptal jsem se na to cca. 3 roky zpět Seatu. Šlo to pouze do měsíce od koupení auta. V BMW mi řekli při nákupu to samý. Buď koupit hned v rámci kupní ceny, nebo smolík.


Ano i ne, je to komplexnější, složitější a každá značka to má jinak. CarStore vozy jsou specifikum a zase, neplatí plošně. To co našel Nissan z M3000 není na stránkách importéra, protože to neplatí komplexně. Jen na určité vozy a určité zdroje vozidel. Když vykoupí MB 20 měs starý MB koupený v DE, jasně, že na to v CZ nedá prodlouženou záruku atp.

Nissane, pošli kdyžtak vin a já ti zjistím u ex-kolegů konkrétní auto, to bude nejsnazší, tohle řešení nekonkrétních aut a hledání plošného řešení bez přihlédnutí k detailním informací nic nepřinese. :-)
258 kobyl...
NoSwearek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 11. 5. 2021 11:48

Ok, dík moc za info :) Až budu mít konkrétní kusy a VIN, tak se ozvu. Zatím jsem se informoval pouze obecně, abych měl představu, jak ten systém funguje :)
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mandrinka 12. 5. 2021 21:28

Čau, nevíte, když mám objednávku, dá se někde sledovat, kdy to je do výroby, kdy to naloží, kdy to dovezou?
K dokoupení záruky mi dealer tvdí, že to jde kdykoliv do uplynutí záruky (asi myslí normálně té zákonné). Mám prodlouženou záruku, ale podle podmínek, co k tomu pooslali, je to prakticky záruka jenom na motor, protože je tam spousta výluk.
mandrinka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ruman001 13. 5. 2021 06:04

NoSwearek píše:
. Jen, když jsme po 3tis km chtěli vyměnit extra olej v diferáku. Dřív to bylo předepsané výrobcem, už asi 5 let není.


já měl u koupené ojetiny vyměněný olej jen v zadním diferáku, v předu to neudělali, protože se to vypouští a napouští stejnou dírou(lenost - jinak si to nedovedu vysvětlit)...při posledním placeném servisu mě nevyměnily ani vzduchové filtry(guma kolem už praskala stářím) a v automatu jen vylijou olej a dopustí, nedělají proplach...olej po 25 tkm na motor M278 není už vůbec žádná hitparáda...všechno to zní krásně, s těma zárukama, ale pokud člověk chce kvalitní základní servis, tak je lepší poctivej garážník, než hogo-fogo dealer, kde člověk ani neví, co se s autem děje..a o ceně za ten servis ani nemluvím...ale chápu, že někdo, kdo dá 2.5 mega za auto, nebude jezdit jinam, než do autorizáku a nebude si oleje dělat po 10-15 tkm sám..auto je v záruce, servis 5 let zdarma a pak to jde z domu...starost má další majitel..to je ta daň za ztrátu víc jak 2/3 hodnoty nového auta...já na nové cls taky nemám, tak jen můžu doufat, že minulej majitel nebyl hovado a že měl štěstí na servis... :-)
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koubes 13. 5. 2021 06:19

Mandrinka: pochybuju, že by to šlo sledovat. Otravuj prodejce. Taky za měsíc začnu.
Taycan plus
911 997.1 S 6G samozřejmě
Mercedes-Benz A200 6G, trochu úprava výkonu...

Jak píše saabik: Všichni skončíme u Porsche...
Koubes
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 13. 5. 2021 06:40

Koubes: Co to bude? :)
Alpina B3 Touring 2023

Všichni skončíme u Porsche.
saabik
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NoSwearek 13. 5. 2021 08:59

Ruman001 píše:
já měl u koupené ojetiny vyměněný olej jen v zadním diferáku, v předu to neudělali, protože se to vypouští a napouští stejnou dírou(lenost - jinak si to nedovedu vysvětlit)...při posledním placeném servisu mě nevyměnily ani vzduchové filtry(guma kolem už praskala stářím) a v automatu jen vylijou olej a dopustí, nedělají proplach...olej po 25 tkm na motor M278 není už vůbec žádná hitparáda...všechno to zní krásně, s těma zárukama, ale pokud člověk chce kvalitní základní servis, tak je lepší poctivej garážník, než hogo-fogo dealer, kde člověk ani neví, co se s autem děje..a o ceně za ten servis ani nemluvím...ale chápu, že někdo, kdo dá 2.5 mega za auto, nebude jezdit jinam, než do autorizáku a nebude si oleje dělat po 10-15 tkm sám..auto je v záruce, servis 5 let zdarma a pak to jde z domu...starost má další majitel..to je ta daň za ztrátu víc jak 2/3 hodnoty nového auta...já na nové cls taky nemám, tak jen můžu doufat, že minulej majitel nebyl hovado a že měl štěstí na servis... :-)


Nevím, proč tohle směřuješ ke mne. Servisy děláme v autorizáku, ano. Je to i proto, že ISP a je to zdarma, ano. Ale třeba olej atp. se dělá co 7-8tis/km. Právě se navíc udělal i ten diferák... Prostě o auto je dobře postaráno. A nevím, ta představa, jak nikde nic nemění a jen posílají faktury. Asi by mne zajímal přesně servis, pošlu to ex.kolegovi, co za to je v rámci ČR odpovědný. Já si na dílnu občas zašel, koukal co s autem dělají (ne kontrola, jen mne to prostě bavilo) a neprobíhalo tam nic, co by mne pobuřovalo, či si někdo usnadňoval práci.

Samozřejmě když v autorizovaném servisu máš 30 servisáků, tak je větší pravděpodobnost, že se tam najde dement co na to jebe. Ale pak se stačí ozvat a ten člověk v případě důkazného pochybení dostal okamžitou výpověď. :) Prostě neviděl bych to tak strašně a nepaušalizoval bych. Jinak v rámci MB, vždy bylo bráno, jak je Auto Technologi super nejlepší, překonává garážníky. Dostali autorizaci, museli nabrat lidi, zvýšil se rapidně počet průjezdů a už fungují ve většině případů stejně, jako ostatní autorizáky. Více úkonů, větší pravděpodobnost pochybení/chyby, tedy více stížností, není čas vše řešit tak, jak si hned zákazník myslí.... A už se vezeš v kruhu. :D
258 kobyl...
NoSwearek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rumann001 13. 5. 2021 09:07

jen mě napadlo to o tom diferáku, jak jsem to měl já.. nesměřuju to nikam...snad nevadí, že jsem citoval něco z tvého příspěvku..bral jsem to jako můstek na můj příspěvek.... ;-)
Rumann001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 13. 5. 2021 13:34

Pravda je, že oservisovat třeba 15 aut denně, a nebo týdně je docela rozdíl.
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koubes 13. 5. 2021 16:33

Saabik: pro manželku A 200 se šaltrou v červené metle
Koubes
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 13. 5. 2021 16:49

Proč ta šaltra..?
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koubes 13. 5. 2021 19:36

Protože to byla základní podmínka.

Měli jsme na víkend půjčenej A200D s tím jejich devítistupněm a jako vždycky trága co do fungování převodovky. Zařazení zpátečky s výraznou prodlevou, neustále to podtáčí, když dám kickdown, tak to nesmyslně vytáčí. Manuální řazení pádly je spíše doporučení k přeřazení, než pokyn, atd. Sportovní režim nelze oddělit převodovku a reakci plynu zvlášť.

Notabene obládání pod volantem je, jak to říct kulantně, ekloidní.

Krom toho ale pocit z auta skvělej. Je úplně jinde než Audina.
Taycan plus
911 997.1 S 6G samozřejmě
Mercedes-Benz A200 6G, trochu úprava výkonu...

Jak píše saabik: Všichni skončíme u Porsche...
Koubes
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků