Pavel1989 píše:ano dynamika je jinde nez u nafty, ale zase se jedna o dodávku a ne zavodní auto. Do cíle dojede vždy...

zažil jsem kluka, co si nechal 324 sprintera přestavět na plyn

marný to nebylo, ale že by to jelo, to ne, spíš se to posunovalo
Marek Zrak píše:barnett: můžu potvrdit, mám Jumper 3,0 L3H2, motor jede skvěle, moc těžkého netahám, takže spotřeba do 10l (dálnice max. 140km/h, okresky 120km/h), je to tvrdé a nástavba papírová, interiér z trsátek, drnčí.
Jak zavřeš šoupačky, ještě chvilku se třepe celá bouda. VW, MB jsou určitě v tomto lepší.
Ale za ty prachy, jsem max. spokojený, před tím jsem používal 100k Transit, takže proti němu, Jumper lítá.
U tvé volby, bych šel taky do V6 a navyšování výkonu bych se nebál. S upravenýma motorama jezdíme už cca 10let ( 10 nafťáků, 2 benzíny) no problem.
jj, pořizovací cena a termín dodání, to bylo proč vzal jumpera no... já se té V6 u Sprintera "bojím" a "nebojím", jak jede V6 je uplně něco jinak než R4, ale co jsem o tom zatím slyšel/četl, tak prý nic moc... Mercedes neumí dát do 519 těžší převod jak 4,182 (nejtěžší mají 3.692, kdyby aspoň 3.923), a trochu nerozumím v ceníku tomu, že u MB položka "snížení max přípust hmotnosti z 5t na 3,5t, papírové snížení bez tech úprav" znamená -40k cca, u VW je to -0, takže jestli je tam přeci jen něco technicky jinak...
s pneu 205/75/16 je to u 4,182 ve 3200ot/min 151km/h (přes 3000ot, aby bylo u BiTDI roztočený druhy turbo), s 225/75/16 je to 159,68km/h). když by to byla V6, bylo by to fajn, mít 3,692, 2700ot-> 145/150km/h (tu u MB V6 neplatí 3000ot roztočení 2 turba)... s otáčkami roste apetit...
jak nebudu na iPhonu, zkusím sem postnout ceníkové konfigy co mám udělané, oba dva vychází cca stejně...