volkswagen crafter 2012

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod barnett 13. 11. 2012 21:57

Zkousel to nekdo obout misto 205/76/16 na 225/75/16? Je tam rozdil v nosnosti pneu...

K86: Jak to myslis, tvrde podminky u PPL/DHL?

Powerball: Jezdil jsem Sprintera, 316cdi, 2011, vaha se resila akorat v papirech, a po 35tkm pri mirnym pretezovani 5ti palet ten zadek hodne moc nic.

To je taky duvod proc uvazuju 5t verzi, s papirovym snizenim na 3,5t a nejaky rozumny staly prevod, 140-150 na dalnici aby to drzelo a ne temer v omezovaci.

A cenikova kalkulace 519cdi sprintera a 2.0 bitdi 50 craftera je temer stejna (jeste se nepoptavali).

Coz je v6 proti r4. Mercedes V6 proti Volkswagenu R4?...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jelass 13. 11. 2012 22:11

Koukám, že to všichni dělaj a všichni se diví, že ta auta ´´nic nevydrží´´ a máme v špatný silnice.

V6 x R4 určitě radši V6, ikdyby měly papírově stejné hodnoty.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 13. 11. 2012 22:54

Když s tím poletíš 150, tak tě sežere i s botama.
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 13. 11. 2012 22:56

powerball píše:tyjo 3,5 tuny to je slusny, u nas remcaj kvuli kazdy trosince navic a nechtej to brat.dodavky nevazej policajti nebo celnici?

Za ten rok a něco, (přes 70 000km) mě nekontrolovali ani jednou a to jsem kolem několika vážících hlídek jel. Několikrát jsem jel i přeložený, když jsem vezl ze Sedlčan a Načeradce třeba 600kg mouky a 600l destilky v Trafiku...
Kdo si koupí hjundaje, nadosmrti kunda je.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 13. 11. 2012 23:02

Malé dodávky je moc nezajímají, jdou většinou po těch dlouhých a vysokých.
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 13. 11. 2012 23:06

Vím vím, ale když dlouhý trafic sedí jak kačena, tak je to taky podezřelé. :D Ale ani s velkým Masterem, který měl uvnitř 2t a na kouli přes 500Kg nás nikdy nebrali...je to taky o tom, jak to jde naložit. Když jsem vezl více, než bylo zdrávo, tak jsem to dával tak, aby to bylo vše rovnoměrně.
Kdo si koupí hjundaje, nadosmrti kunda je.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 13. 11. 2012 23:07

Tam je vetsi sance na "vyhru"
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 14. 11. 2012 07:54

Marek Zrak píše:K86: však já psal to samé.


a jo, sorry
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 14. 11. 2012 09:24

Jelass píše:Koukám, že to všichni dělaj a všichni se diví, že ta auta ´´nic nevydrží´´ a máme v špatný silnice.

V6 x R4 určitě radši V6, ikdyby měly papírově stejné hodnoty.


to jsem si říkal taky, ale když MB co byl, tak hodně rezl... známý co měl 319cdi 2010, téměř od novoty, tak co 5tkm tak 1l oleje. to se mi moc nechce. neříkám že to třeba nebylo zle zajetý, koupená předváděčka s 6tkm. a při "sprintech" to papkalo kolem 15-16l..

Marek Zrak píše:Když s tím poletíš 150, tak tě sežere i s botama.


2011, 316cdi 120kw sprinter l, kawa, 140-150km/h, 13,76l, průměr z 23tkm...

Marek Zrak píše:Malé dodávky je moc nezajímají, jdou většinou po těch dlouhých a vysokých.


za 3/4 roku si mě nevšimli ani jednou, když nepočítám to že jsem si jich všiml já...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 14. 11. 2012 10:17

U mercedesu jsou ctyrvalce do dodavek pruser, vim o nekolika kusech, ktere se pri sravu kolem 350tkm rozsypaly, tim myslim zlomenou kliku, zadrene ve valcich. Jedina oprava je vymena motoru za 170tkc v MB kdy si tovarna stary motor bere. Udajne je tam nejak blbe delane olejove cerpadlo, ktere prestane mazat.

-- 14. 11. 2012 10:17 --

U mercedesu jsou ctyrvalce do dodavek pruser, vim o nekolika kusech, ktere se pri sravu kolem 350tkm rozsypaly, tim myslim zlomenou kliku, zadrene ve valcich. Jedina oprava je vymena motoru za 170tkc v MB kdy si tovarna stary motor bere. Udajne je tam nejak blbe delane olejove cerpadlo, ktere prestane mazat.
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 14. 11. 2012 13:57

Právě že MB byl V6 a vw R4 bitdi.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 15. 11. 2012 11:40

K86 píše:U mercedesu jsou ctyrvalce do dodavek pruser, vim o nekolika kusech, ktere se pri sravu kolem 350tkm rozsypaly, tim myslim zlomenou kliku, zadrene ve valcich. Jedina oprava je vymena motoru za 170tkc v MB kdy si tovarna stary motor bere. Udajne je tam nejak blbe delane olejove cerpadlo, ktere prestane mazat.


jaký model? 2007+, motor OM 651 DE 22?
nebylo to zacházením?

==========

u Craftera ten 2.0 BiTDI je velké zlo oproti 2.2 MB?

-- 15. 11. 2012 12:08 --

našel jsem na stránkách chiptuning pro crafter 2.0 bitdi:

120kw/400nm deklarují 150kw/500nm...

co si myslíte o tom nárůstu 120-> 150kw, resp 400-> 500nm? ...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 15. 11. 2012 12:20

Ne, zachazenim to fakt neudelalo. Vsechno bylo dodrzovano podle servisnich prirucek. Nevim co to bylo za kod, byla to 2.2l 316CDI, 110kw.

osobne bych dodavku nechipoval, precde jen to neni osobak, to hodne *****
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel1989 15. 11. 2012 12:27

4 válcové MB nebyly až takový průser, ale jsou náchylnější na prasácké zacházení a na rozsypaní setrvačníku. Když se setrvák v čas nevymění způsobí protočení uložení klikovky. Motor začne klepat. Klepe a klepe dokud nepraskne klika... Na přeložené auto a nějaké rychlostní rekordy je vhodnější V6.
Pavel1989
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod barnett 15. 11. 2012 13:11

K86 píše:Ne, zachazenim to fakt neudelalo. Vsechno bylo dodrzovano podle servisnich prirucek. Nevim co to bylo za kod, byla to 2.2l 316CDI, 110kw.

osobne bych dodavku nechipoval, precde jen to neni osobak, to hodne *****


315cdi 110kw... 316cdi 120kw byla po "faceliftu", jinak je to ten samý motor...
to je úprava řj tak "smrtelná" pro dodávky? natolik že to nedá 250-300tkm?

Pavel1989 píše:4 válcové MB nebyly až takový průser, ale jsou náchylnější na prasácké zacházení a na rozsypaní setrvačníku. Když se setrvák v čas nevymění způsobí protočení uložení klikovky. Motor začne klepat. Klepe a klepe dokud nepraskne klika... Na přeložené auto a nějaké rychlostní rekordy je vhodnější V6.


u MB V6 co jezdil známý to "žralo" olej, (sice to koupil jako téměř novou předváděčku), ale zacházení víc jak slušné (předbíhal termín výměny oleje, servisu atd). Když tomu naložil cihlu na plyn, tak to likvidovalo i to zelený co roste u cesty. A bylo to lenivější jak ta R4, takže dilema. Proto jsem se na začátku ptal jak jsou na tom ty nové BiTDI...
barnett
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků