volkswagen crafter 2012

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod barnett 13. 11. 2012 16:04

Čaute,

má někdo zkušenosti s Volkswagenem Crafter XL, 2.0 BiTDI 105/120kw :?: :?: :?:

Jak se chovají ty nové čtyřválcové, dvojitě přeplňované dvoulitry :?:
Polepšil se VW co se týče koroze :?:
Jak jsou na tom verze 35, resp 50, s přetěžováním :?:
Obouvá to někdo místo 205/75/16 na 225/75/16 :?:

Našel jsem si pro to "kvalty"-> neví někdo jaký nejtěžší převod se nechá dát do verze 50 :?:
Podle materiálů VW je to 4,182, u sesterského modelu Sprinter je to 3,923...

stálý převod 3,923, 4,182, 4,364,
1: 5,076
2: 2,610
3: 1,518
4: 1,0
5: 0,791
6: 0,675
R: 4,722

Dík 8-D
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 13. 11. 2012 16:37

mam zkusenost s crafterem 2.0TDI 100kw, ale nevim jakej to je presne typ motoru, je to rok 2010, delka plochy 4.4m, myslim, ze oznaceni 35.
pretezovani zalezi jak co, co 1500kg v pohode, pak uz to chce upravy, Polaci navaruji na zadni listova pera jeste nekolik platu, davaji plne pneumatiky a nosnost je razem kolem 3t a vizualne to zvenku ani neni poznat. To same dela ostravsky docela velky autodopravce s mercedesy - plne penu a zadni naprava a hle, najednou jde do sprintera narvat naklad 3500kg

-- 13. 11. 2012 16:43 --

jak tak premyslim, tak to asi jeste nebude BiTDI, ale jen TDI CR co jsem psal

-- 13. 11. 2012 16:44 --

jinak kamos ma BiTDI v amaroku (CEZ) , to silnejsi a je z toho vylozene nadsenej, ze prej to taahaaaaaaa jako pyca.
jenze jezdi toledem TDI 66kw, takze nevim no
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 13. 11. 2012 17:27

Jak plné pneu?
Opel Astra 1.4T
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 13. 11. 2012 17:50

Asi jako na ještěrky.
Kdo se bojí, sere v síni.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod j3s 13. 11. 2012 17:54

Docela by mne zajímalo, jak se pojišťovna postaví k případné nehodě (stačí nedobrždění), takto upraveného vozidla.
j3s
Štamgast

Odeslat příspěvekod powerball 13. 11. 2012 17:57

tyjo 3,5 tuny to je slusny, u nas remcaj kvuli kazdy trosince navic a nechtej to brat.dodavky nevazej policajti nebo celnici?
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 13. 11. 2012 18:18

sprint píše:Jak plné pneu?


plne jako bez vzduchu, plne gumy

-- 13. 11. 2012 18:20 --

powerball píše:tyjo 3,5 tuny to je slusny, u nas remcaj kvuli kazdy trosince navic a nechtej to brat.dodavky nevazej policajti nebo celnici?


1500kg byl limit co jsme do aut nakladali, 1700kg s pozmenenejma papirama, vic uz taky remcali.
Problem je v tom, ze ta auta vubec nevypadaji jako ze jsou takhle nabouchana, proste normalni dodavka projede kilodvacet kolem tebe jako by se nechumelilo. Takze neni duvod vazit, pac to neni podezrely
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 13. 11. 2012 18:23

jasny, by me zajimalo jak se v tom jede s plnyma gumama.jinak kolikrat taky o par set kilo okamzite zvysi nosnost auta par stovek navic :)
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 13. 11. 2012 18:24

j3s píše:Docela by mne zajímalo, jak se pojišťovna postaví k případné nehodě (stačí nedobrždění), takto upraveného vozidla.


videl jsi nekdy v podobnem pripade aby se zkoumal nalozeny naklad?
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 13. 11. 2012 19:23

Polaci sou pyce
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 13. 11. 2012 20:56

Většinou s těmito tonážemi nejezdí letci PPL, DHL apod. takže jejich jízdní styl je velice umírněný, rozhodně netrpí nějakými častými nehodami. Takže v 99% si jich nikdo ani nevšimne.
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 13. 11. 2012 21:00

by me zajimalo o kolik ty polaci pretezujou treba klasicky triapultuny :hm tam davaj tak 10 tun ne? :D
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 13. 11. 2012 21:16

Marek Zrak píše:Většinou s těmito tonážemi nejezdí letci PPL, DHL apod. takže jejich jízdní styl je velice umírněný, rozhodně netrpí nějakými častými nehodami. Takže v 99% si jich nikdo ani nevšimne.


kdepak, abys mohl mit nalepku DHL nebo PPL jsou tam docela tvdry podminky
takhle pretizeny jezdi ne rozvazky, ale mezinarodky

-- 13. 11. 2012 21:18 --

powerball píše:by me zajimalo o kolik ty polaci pretezujou treba klasicky triapultuny :hm tam davaj tak 10 tun ne? :D


ty uz se bezne vazej, to ne na neupraveny 3,5t poznas tunu jako prd
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 13. 11. 2012 21:27

fakt jo? ja obcas na kratsi vzdalenosti triapultune treba 500-1000kg navic soupnu a akorat tu vahu upravim v papirech :-[ :D

-- 13. 11. 2012 21:29 --

jakej je to za to flastr? nebo obcas a adeerkou trosicku caruju, to taky asi neni uplne koser
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 13. 11. 2012 21:50

K86: však já psal to samé.
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 13. 11. 2012 21:57

Zkousel to nekdo obout misto 205/76/16 na 225/75/16? Je tam rozdil v nosnosti pneu...

K86: Jak to myslis, tvrde podminky u PPL/DHL?

Powerball: Jezdil jsem Sprintera, 316cdi, 2011, vaha se resila akorat v papirech, a po 35tkm pri mirnym pretezovani 5ti palet ten zadek hodne moc nic.

To je taky duvod proc uvazuju 5t verzi, s papirovym snizenim na 3,5t a nejaky rozumny staly prevod, 140-150 na dalnici aby to drzelo a ne temer v omezovaci.

A cenikova kalkulace 519cdi sprintera a 2.0 bitdi 50 craftera je temer stejna (jeste se nepoptavali).

Coz je v6 proti r4. Mercedes V6 proti Volkswagenu R4?...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jelass 13. 11. 2012 22:11

Koukám, že to všichni dělaj a všichni se diví, že ta auta ´´nic nevydrží´´ a máme v špatný silnice.

V6 x R4 určitě radši V6, ikdyby měly papírově stejné hodnoty.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 13. 11. 2012 22:54

Když s tím poletíš 150, tak tě sežere i s botama.
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 13. 11. 2012 22:56

powerball píše:tyjo 3,5 tuny to je slusny, u nas remcaj kvuli kazdy trosince navic a nechtej to brat.dodavky nevazej policajti nebo celnici?

Za ten rok a něco, (přes 70 000km) mě nekontrolovali ani jednou a to jsem kolem několika vážících hlídek jel. Několikrát jsem jel i přeložený, když jsem vezl ze Sedlčan a Načeradce třeba 600kg mouky a 600l destilky v Trafiku...
Kdo si koupí hjundaje, nadosmrti kunda je.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 13. 11. 2012 23:02

Malé dodávky je moc nezajímají, jdou většinou po těch dlouhých a vysokých.
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 13. 11. 2012 23:06

Vím vím, ale když dlouhý trafic sedí jak kačena, tak je to taky podezřelé. :D Ale ani s velkým Masterem, který měl uvnitř 2t a na kouli přes 500Kg nás nikdy nebrali...je to taky o tom, jak to jde naložit. Když jsem vezl více, než bylo zdrávo, tak jsem to dával tak, aby to bylo vše rovnoměrně.
Kdo si koupí hjundaje, nadosmrti kunda je.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 13. 11. 2012 23:07

Tam je vetsi sance na "vyhru"
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 14. 11. 2012 07:54

Marek Zrak píše:K86: však já psal to samé.


a jo, sorry
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 14. 11. 2012 09:24

Jelass píše:Koukám, že to všichni dělaj a všichni se diví, že ta auta ´´nic nevydrží´´ a máme v špatný silnice.

V6 x R4 určitě radši V6, ikdyby měly papírově stejné hodnoty.


to jsem si říkal taky, ale když MB co byl, tak hodně rezl... známý co měl 319cdi 2010, téměř od novoty, tak co 5tkm tak 1l oleje. to se mi moc nechce. neříkám že to třeba nebylo zle zajetý, koupená předváděčka s 6tkm. a při "sprintech" to papkalo kolem 15-16l..

Marek Zrak píše:Když s tím poletíš 150, tak tě sežere i s botama.


2011, 316cdi 120kw sprinter l, kawa, 140-150km/h, 13,76l, průměr z 23tkm...

Marek Zrak píše:Malé dodávky je moc nezajímají, jdou většinou po těch dlouhých a vysokých.


za 3/4 roku si mě nevšimli ani jednou, když nepočítám to že jsem si jich všiml já...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 14. 11. 2012 10:17

U mercedesu jsou ctyrvalce do dodavek pruser, vim o nekolika kusech, ktere se pri sravu kolem 350tkm rozsypaly, tim myslim zlomenou kliku, zadrene ve valcich. Jedina oprava je vymena motoru za 170tkc v MB kdy si tovarna stary motor bere. Udajne je tam nejak blbe delane olejove cerpadlo, ktere prestane mazat.

-- 14. 11. 2012 10:17 --

U mercedesu jsou ctyrvalce do dodavek pruser, vim o nekolika kusech, ktere se pri sravu kolem 350tkm rozsypaly, tim myslim zlomenou kliku, zadrene ve valcich. Jedina oprava je vymena motoru za 170tkc v MB kdy si tovarna stary motor bere. Udajne je tam nejak blbe delane olejove cerpadlo, ktere prestane mazat.
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 14. 11. 2012 13:57

Právě že MB byl V6 a vw R4 bitdi.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 15. 11. 2012 11:40

K86 píše:U mercedesu jsou ctyrvalce do dodavek pruser, vim o nekolika kusech, ktere se pri sravu kolem 350tkm rozsypaly, tim myslim zlomenou kliku, zadrene ve valcich. Jedina oprava je vymena motoru za 170tkc v MB kdy si tovarna stary motor bere. Udajne je tam nejak blbe delane olejove cerpadlo, ktere prestane mazat.


jaký model? 2007+, motor OM 651 DE 22?
nebylo to zacházením?

==========

u Craftera ten 2.0 BiTDI je velké zlo oproti 2.2 MB?

-- 15. 11. 2012 12:08 --

našel jsem na stránkách chiptuning pro crafter 2.0 bitdi:

120kw/400nm deklarují 150kw/500nm...

co si myslíte o tom nárůstu 120-> 150kw, resp 400-> 500nm? ...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 15. 11. 2012 12:20

Ne, zachazenim to fakt neudelalo. Vsechno bylo dodrzovano podle servisnich prirucek. Nevim co to bylo za kod, byla to 2.2l 316CDI, 110kw.

osobne bych dodavku nechipoval, precde jen to neni osobak, to hodne *****
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel1989 15. 11. 2012 12:27

4 válcové MB nebyly až takový průser, ale jsou náchylnější na prasácké zacházení a na rozsypaní setrvačníku. Když se setrvák v čas nevymění způsobí protočení uložení klikovky. Motor začne klepat. Klepe a klepe dokud nepraskne klika... Na přeložené auto a nějaké rychlostní rekordy je vhodnější V6.
Pavel1989
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod barnett 15. 11. 2012 13:11

K86 píše:Ne, zachazenim to fakt neudelalo. Vsechno bylo dodrzovano podle servisnich prirucek. Nevim co to bylo za kod, byla to 2.2l 316CDI, 110kw.

osobne bych dodavku nechipoval, precde jen to neni osobak, to hodne *****


315cdi 110kw... 316cdi 120kw byla po "faceliftu", jinak je to ten samý motor...
to je úprava řj tak "smrtelná" pro dodávky? natolik že to nedá 250-300tkm?

Pavel1989 píše:4 válcové MB nebyly až takový průser, ale jsou náchylnější na prasácké zacházení a na rozsypaní setrvačníku. Když se setrvák v čas nevymění způsobí protočení uložení klikovky. Motor začne klepat. Klepe a klepe dokud nepraskne klika... Na přeložené auto a nějaké rychlostní rekordy je vhodnější V6.


u MB V6 co jezdil známý to "žralo" olej, (sice to koupil jako téměř novou předváděčku), ale zacházení víc jak slušné (předbíhal termín výměny oleje, servisu atd). Když tomu naložil cihlu na plyn, tak to likvidovalo i to zelený co roste u cesty. A bylo to lenivější jak ta R4, takže dilema. Proto jsem se na začátku ptal jak jsou na tom ty nové BiTDI...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pavel1989 15. 11. 2012 13:21

s BiTDi zkušenost nemám, ale s MB 313 a 318 ano. Dynamika byla dobra u obou. 313 spotřebou do 10-11litru. 318 okolo 13-14l. Ale každopádně bych se vyprdl na jízdy rychlostí 130 km/h +. U dodávek to nemá smysl, zbytečné zvýšení spotřeby a zátěže na motor. Znám 2 dopravce co provozují Sprintery a Iveca, oba mají omezovač na 120Km/h hlavně kvůli spotřebě...
Pavel1989
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod barnett 15. 11. 2012 13:43

Pavel1989: ono dynamika se dá trochu narovnat jiným stálým převodem. u 313cdi bych čekal něco jako 4,364 nebo 4,727, 5,1 už je extrém pro tahání.

316cdi , 140-150, do 14ti litrů. kolik by brala 319 netuším, ale počítám tak o 2-3l víc... tak omezovače na 120kmh jsou asi dnes v módě, nvm jestli kvůli spotřebě, ale hodně "firemáků" je má, viz třeba dhl...

mě to přijde jako nesmysl (omezovač), někdy je prostě třeba jet rychleji, ať už tak nebo tak... znám craftera 2008, 2.5 tdi 100kw, 4,364, denně jezdil ČB-PLZ-PHA, většinu času v 3600+ otáčkách, umřelo DPF, spotřeba 15-16l, ale to auto si na sebe vydělalo, spotřebu až tak kriticky nehlídali...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pavel1989 15. 11. 2012 13:50

Pokud si auto vydělá na takovou spotřebu a následné opravy tak jistě omezovač nemá smysl a je lepší jít za vyšším pracovním výkonem. My momentálně používáme Sprintera na lpg a vyšší rychlost neoceníme tudíž se pohybujeme na dálnici do 120km/h a jedeme spíše po co nejnižší spotřebě.
Pavel1989
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod barnett 15. 11. 2012 14:05

ták :) takhle uvažoval majitel. teď má Jumpera 3.0 hdi 130kw, tuším l4h2 maxi. a nakolik mu vadil crafter, tak na jumpera nadává jak může. jezdí za 13l (jestli díky delší převodovce, nvm), ale je to tvrdé svezení, unese míň a je to takový "papírák" (jedno kolo na silnici, druhé na obrubníku, naložit a nezavřou se dveře). po 170tkm vypadá jako po 400tkm, crafter vypadal líp (míň zničeně). vyslovil myšlenku, kdyby dali do sprintera/craftera 3.0 MJet z Fiatu, postavili to na dvojmontáži, že by to vůbec nebylo špatně.

proč vzal jumpera, byla cena. v rámci té akce citroen professional to dostal za "nic" cenu ve srovnání s crafterem/sprinterem (i když si to "nabouchal" jak to šlo).

se sprinterem lpg vydržel 2dny (dali mu to jako předváděčku na test když byl v servisu) a prý nikdy více (je to dost subjektivní názor, očekával zátah nafťáka a ne pozvolný nástup plynu).
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pavel1989 15. 11. 2012 14:12

ano dynamika je jinde nez u nafty, ale zase se jedna o dodávku a ne zavodní auto. Do cíle dojede vždy... :D
Pavel1989
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 15. 11. 2012 14:33

bernett: můžu potvrdit, mám Jumper 3,0 L3H2, motor jede skvěle, moc těžkého netahám, takže spotřeba do 10l (dálnice max. 140km/h, okresky 120km/h), je to tvrdé a nástavba papírová, interiér z trsátek, drnčí.
Jak zavřeš šoupačky, ještě chvilku se třepe celá bouda. VW, MB jsou určitě v tomto lepší.
Ale za ty prachy, jsem max. spokojený, před tím jsem používal 100k Transit, takže proti němu, Jumper lítá.
U tvé volby, bych šel taky do V6 a navyšování výkonu bych se nebál. S upravenýma motorama jezdíme už cca 10let ( 10 nafťáků, 2 benzíny) no problem.
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 15. 11. 2012 17:16

Pavel1989 píše:ano dynamika je jinde nez u nafty, ale zase se jedna o dodávku a ne zavodní auto. Do cíle dojede vždy... :D


zažil jsem kluka, co si nechal 324 sprintera přestavět na plyn :D marný to nebylo, ale že by to jelo, to ne, spíš se to posunovalo 8-D

Marek Zrak píše:barnett: můžu potvrdit, mám Jumper 3,0 L3H2, motor jede skvěle, moc těžkého netahám, takže spotřeba do 10l (dálnice max. 140km/h, okresky 120km/h), je to tvrdé a nástavba papírová, interiér z trsátek, drnčí.
Jak zavřeš šoupačky, ještě chvilku se třepe celá bouda. VW, MB jsou určitě v tomto lepší.
Ale za ty prachy, jsem max. spokojený, před tím jsem používal 100k Transit, takže proti němu, Jumper lítá.
U tvé volby, bych šel taky do V6 a navyšování výkonu bych se nebál. S upravenýma motorama jezdíme už cca 10let ( 10 nafťáků, 2 benzíny) no problem.


jj, pořizovací cena a termín dodání, to bylo proč vzal jumpera no... já se té V6 u Sprintera "bojím" a "nebojím", jak jede V6 je uplně něco jinak než R4, ale co jsem o tom zatím slyšel/četl, tak prý nic moc... Mercedes neumí dát do 519 těžší převod jak 4,182 (nejtěžší mají 3.692, kdyby aspoň 3.923), a trochu nerozumím v ceníku tomu, že u MB položka "snížení max přípust hmotnosti z 5t na 3,5t, papírové snížení bez tech úprav" znamená -40k cca, u VW je to -0, takže jestli je tam přeci jen něco technicky jinak...

s pneu 205/75/16 je to u 4,182 ve 3200ot/min 151km/h (přes 3000ot, aby bylo u BiTDI roztočený druhy turbo), s 225/75/16 je to 159,68km/h). když by to byla V6, bylo by to fajn, mít 3,692, 2700ot-> 145/150km/h (tu u MB V6 neplatí 3000ot roztočení 2 turba)... s otáčkami roste apetit...

jak nebudu na iPhonu, zkusím sem postnout ceníkové konfigy co mám udělané, oba dva vychází cca stejně...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 15. 11. 2012 17:20

Spíš VW nechce slevovat zbytečně :D
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 15. 11. 2012 17:22

no u VW to chápu, pokud je to jen "papírové" snížení, tak tam není na čem slevit :) ale u MB mi to nějak nejde do hlavy, co tam "uberou" za 40k :))
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 15. 11. 2012 18:24

Tachograf, např.? Možná i jsou změny v pérování.
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 15. 11. 2012 19:09

bez tachografu - j92 - -5582,-
tj samostatná položka odpočtu :)

zesílená přední náprava, zesílený přední/zadní stabilizátor- t je samostatná příplatková výbava :)
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 15. 11. 2012 19:36

Tak nevím.
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 15. 11. 2012 19:43

nenechá mi to uploadnout ani .doc ani .pdf s tím konfigem :( a vypisovat to tady nebudu, je to dlouhý. malinko záhada :)

no uvidíme, třeba se tu ještě podiskutuje :) ...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 11. 2012 23:52

Marek Zrak píše:Spíš VW nechce slevovat zbytečně :D


Tak hlavně to nemá zapotřebí
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 16. 11. 2012 10:24

když se VW dere na 1 mezi automobilkami tak asi ne no... i když, jestli vylezli s 2.0 bitdi jen aby to otestovali na zákaznících jako 2.0 tdi 100kw, tak nvm nvm... poptával jsem craftera u jednoho nejmenovaného pražského prodejce, nabídl celých 12% dolů z ceny... :( ...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 16. 11. 2012 11:03

12% není zase nic moc mi přijde
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 16. 11. 2012 11:16

MB kdysi dle reklamy automaticky snižoval cenu o 22%, dost možná ještě o víc po individual nabídce, ale VW se v tomhle neangažuje... z MB mi ještě nic neodpověděli.

docela mi mrzí že když pošlu tech dotaz do VW, vrátí se mi jiná odpověď než od MB, přitom by ta auta snad měla sjíždět z jedné linky.
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 16. 11. 2012 11:44

no a? jakou to ma mit souvislost?
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 16. 11. 2012 12:04

MB Sprinter s VW Crafter?

když mi z MB odepíšou, že 225/75/16 pneu na to dát nelze, a z VW mi odpoví že ano, jen mi to musí dopsat do TP.

MB k 516cdi prý umí 3,923 převod, VW k 120kw BiTDI "jen" 4,182...

MB umí "climatronic", VW jen "climatic"...

to politika značky diktuje tak moc?
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 16. 11. 2012 12:06

516CDi je 160k?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 16. 11. 2012 12:12

316cdi / 416cdi / 516cdi
3- do 3,5tuny... 16-> 2.2 cdi 120kw/160hp...
4- do 4,6tuny... 16-> 2.2 cdi 120kw/160hp...
5- do 5t... 16-> 2.2 cdi 120kw/160hp...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 16. 11. 2012 12:23

Tak sem to trefil dobře
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 16. 11. 2012 13:15

jojo, trefil...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 16. 11. 2012 13:28

Ne, to ze kdyz auta se vyrabi na stejne lince a prodejce odpovida neco jineho.
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 16. 11. 2012 13:32

tak teď nvm jak to myslíš... mimo motory a některé příplatky, myslíš že zákl díly šasi atd budou jiné, že ta auta jsou každé na jiných dílech?...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 16. 11. 2012 14:48

barnett píše:docela mi mrzí že když pošlu tech dotaz do VW, vrátí se mi jiná odpověď než od MB, přitom by ta auta snad měla sjíždět z jedné linky.


konkretne reaguju na tohle.
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 16. 11. 2012 17:02

jo táák...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 16. 11. 2012 17:44

Mám pocit, že i převodovky mají rozdílné.
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnett 16. 11. 2012 20:53

jo? podle čeho soudíš?.. .já to hledal na webu, a vyplivlo to na mě stejné hodnoty převodů :( ...
barnett
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod oceanhawk 21. 11. 2013 16:25

tak se rozhlížím po dodávce, a též by mě zajímaly zkušenosti s crafterem 2.0 bitdi 105/120kw... nemá to auto někdo, resp nenajel s tím někdo řekněme cca 50tkm +?...
Lost altitude, speed, ideas...
oceanhawk
Nováček

Odeslat příspěvekod Duri13 21. 11. 2013 17:05

Zaujima ta to auto iba s tym konkretnym motorom alebo skor tak vseobecne?
Duri13
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 21. 11. 2013 21:28

Zkus mrknout na truck forum.http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?p=526915#526915
jestli tam něco přínosného najdeš.
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod oceanhawk 23. 11. 2013 17:41

Duri13: konkrétně BiTDI, vcelku lhostejno jestli 105 nebo 120kw, a po faceliftu, tj po r 2011/2012. jinak, všeobecné info, spolehlivost motoru, náprav, karoserie, náhonu...

Marek Zrak: tam už jsem to prošel, k BiTDI crafteru nic moc info...
Lost altitude, speed, ideas...
oceanhawk
Nováček

Odeslat příspěvekod Dix_ 28. 11. 2020 09:40

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marekzrak 28. 11. 2020 10:46

To se vážně nepohne bez pásu? Idiocie nezná mezí...
marekzrak
Nováček

Odeslat příspěvekod Jelass 13. 1. 2021 21:14

Máte někdo zkušenosti se servisem ADBlue? Auto skoro furt stálo 3 roky, 2010 2.5TDI, pak furt svítilo ADBlue reset a odpočítavalo kilometry, kapalina dolitá, a jak to došlo k nule, tak auto v grilovaný kuře a všechno špatně.
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 13. 1. 2021 22:01

Dix_ píše:

Super je ale ten matný display
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 13. 1. 2021 22:02

:oboze
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků