Golf VII

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod miromen4 22. 11. 2016 17:54

Jestli je to šetřenim nebo nezvladnutou konstrukci nevim, ale nelibilo by se mi nafasovat převodovku, ktera drhne.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 11. 2016 20:07

Nikdy nevím, kde přesně to hledat.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dismissing 22. 11. 2016 20:25

miromen4 píše:Ten zvuk je v poho, jen hned po nastartovani tam je slyšitelny nějaky pazvuk. Jinak koukam a koncern misto toho aby zdokonaloval, tak jde opačnym směrem.

Však on se právě ptá na ten zvuk po nastartování, to zabzučení na dvě vteřiny. Imho je to něco elektrického dle zvuku. Ale normální.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 11. 2016 20:28

Nestaral bych se.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-father 30. 11. 2016 11:54

Start/Stop, Autohold a hlavěn parkovací asistent s radiem jsou nejbolavější věci na G7.

Viz. co jsem spal jinam:

Start/Stop:
- zajímavé je samotné nastavení, kdy motor zhasíná už při rychlostech pod 6-7km/h, ale zároveň startuje při pojíždění nad 1-3km/h. Při pojíždění z mírného kopečka tak motor chcípá a naskakuje celkem zbytečně.

- občas bez zjevného důvodu oznámí, že je motor třeba nastartovat ručně po té, co ho chcípne na semaforech

- jev výše uvedený je vtipný v situaci, kdy přijíždíte pomalu k semaforu a jakmile klesne rychlost pod 6km/h, tak motor zhasne - vy máte ještě zbytkovou rychlost třeba 4km/h a naskočí zelená - zmáčknete spojku, zařadíte a pustíte spojku, ale nevšimnete si, že systém nenahodil motor a vy si tím chcípnutým motorem nečekaně zabrzdíte - do toho systém cinkne a oznámí na dotu, že je třeba nastartovat ručně

- nejde zakázat funkce, že jakmile otevřete dveře při zhasnutém motoru start/stopem, tak musíte znovu nastartovat klíčkem a to ani když se neodpoutáte - stačí když vám někdo při odjezdu otevře dveře, aby se rozloučil a musíte znovu startovat

- jednou se mě povedlo, že jsem zastavil - motor zhasl a chvíli jsme na někoho čekali v autě. Stihl jsem zapomenout, že mám vlastně "nastartováno" a když jsem viděl přicházet na koho jsem čekal, tak jsem chtěl ze zvyku zařadit rychlost, než vystoupím - stiskl jsem spojku, zařadil a začal pouštět spojku, když do toho najednou opožděně start/stop nahodil motor a auto poskočilo dopředu a chcíplo - nebýt autoholdu, který drží docela pevně, tak mě auto přejelo dítě před autem.

- jednou se mě na dotu objevila hláška Porucha Start/Stop systému a nefungoval. Po opětovném startu fungoval normálně.

Autohold:
- zřídka při rozjedu se s ním trochu peru - podrží brzdy dýl a rozjezd není plynulý

- výše uvedené se mě teď jednou stalo hodně divně - při rozjezdu do kopečka na semaforech jsem se s ním pral, pak odbrzdil a auto se rozjelo razantněji, načež po ujetí tak 4m najednou zatáhnul ručku za jídy a auto zabrzdil - já si málem kousnul do volantu a ten zamnou to do mě málem napálil

Parkpilot/kamera:
- někdy ihned po zapnutí zapalování a někdy až po pár vteřinách zahlásí na LCD, že Parkpilot je dočasně nedostupný a nefunguje ani jedno- Je třeba zapalování na chvíli vypnout a zase zapnout, aby začal fungovat

- jindy parpilot funguje, ale nenaskakuje obraz z kamery při zařazení zpátečky

- obraz z kamery jde občas trhaně - jakoby nachvilku zamrzne a najednou se překreslí do "aktuálního času" a já zjitím, že jsem mnohem blíž autu za sebou, než to podle obrazu vypadalo.

- rádio někdy dlouho staruje - logo VW visí na display třeba 10s a čekáte, než dostanete obraz z kamery
ABEL: všichni, kdo odmítají vzít si mé názory za své, jsou idioti.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 11. 2016 12:38

prostě etalon, z něhož dokonale vyvážený mix vlastností dělá jednoznačně nejlepší auto na světě
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 30. 11. 2016 12:41

8-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 30. 11. 2016 12:42

Tu je zjavne vadný jeden kus po elektronickej stránke, všetky závady má na starosti nejaké RJ. Nemyslím si, že je problém s týmto celkovo u toho modelu.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 11. 2016 12:52

už to tu psal jiný uživatel (wassermaus) a miromenova příbuzná má s tím též problém
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wassermaus 30. 11. 2016 13:01

Tak až takhle moc mě to nezlobí.

U kamery a parkpilotu nepozoruji žádné problémy.

Potvrzuji, že Autohold drží auto na můj vkus až moc dlouh. Spíš ho mám vypnutý.

Rádio až na ty dva případy s poblázněnou dotykovou vrstvou funguje taky dobře (rychle).
wassermaus
Nováček

Odeslat příspěvekod brasci 30. 11. 2016 13:08

Ten problém s autoholdom, máte manuál či automat?
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wassermaus 30. 11. 2016 13:11

brasci píše:Ten problém s autoholdom, máte manuál či automat?

Manuál
wassermaus
Nováček

Odeslat příspěvekod brasci 30. 11. 2016 13:13

To verím, že to vzhľadom na prácu so spojkou môže byť cítiť. Funkcia vhodná skôr k automatu, ja sa na to s automatom (v inom aute ale koncernovom) nemôžem sťažovať. Iba aktivácia/deaktivácia funkcie cez čudlík je trochu od veci. Teda ani mi to neprišlo, kým som to nevyskúšal v Mercedese, tam to je o dosť lepšie.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 30. 11. 2016 14:05

brasci píše:Tu je zjavne vadný jeden kus po elektronickej stránke, všetky závady má na starosti nejaké RJ. Nemyslím si, že je problém s týmto celkovo u toho modelu.


Presne tak 8-)
Not great, not terrible... but not great
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 30. 11. 2016 14:18

Parkpilot a kamera beriem, viem ze istu dobu s tym bol problem - problem "radia", kamoske to v zaruke samozrejme vyriesili bez problemov

Zvysok je len nepochopenie fungovania systemu SS a nespravne uzivanie.
To, ze zabudnes ze auto je nastartovane a len tak zaradit 1 a pustis spojku naozaj nie je chybou konkretneho auta/modelu, to iste robi kazdy SS ;)
Rovnako ako zhasinanie pod 6kmh... fakt s tym nemam nikdy problem ani ked mam manual, vypne sa len ked je neutral, po zaradeni opat naskoci.

Komu sa nepaci, moze si SS vypnut po nastartovani, alebo neofocialne to je mozne aj deaktivovat samorejme
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka