Golf VII

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod brasci 30. 11. 2016 16:51

x-father píše:Znovu se tě ptám, co jsem špatně na funkci pochopil, když mě AH po rozjezdu a ujetí cca 4m samočinně zatáhne natvrdo brzdu?


Toto je samozrejme čistá porucha elektroniky. Aj v súvislosti s inými problémami.

A inak AH na križovatke nedrží auto na ručke ale na riadnych brzdách. Takže ak sa aktivovala ručná brzda a nie hlavné brzdy, je to porucha elektronickej ručnej brzdy a nie funkcie AH.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-father 30. 11. 2016 17:12

To samozřejmě vím.

BTW. na mém manuálu je tlačítko ručí brzdy, které zaaretuje brzdy a kontrolka na palubce pak svítí červeně. Pak druhé tlačítko zapíná ten autohold, kdy to po zabrždění podrží tlak v okruhu do rozjezdu. To se na palubce signalizuje zelenou kontrolkou a taky svítící oranžovou v tom tlačítku autohold.

Jakým způsobem to zabrzdil, ale nevím.

Kolega má taky G7 ve skoro stejné konfiguraci, jen 1.6 naftu a ten zas bojuje s tím, že se mu AH samovolně deaktivuje. Prostě na tlačítku zhasne ledka, aniž by si toho všiml a pozná to až pak někde na semaforech, když mu jede auto.

Problém s rozjezdem, kdy AH drží auto a odmítá pustit popisují lidi na VW foru taky.

Dále problémy se SS - že to někdy po zhasnutí motoru už nenastartuje samo, případně tato chyba ještě v kombinaci s faktem, že to motor zhasíná ještě za jízdy, takže když ještě před zastavením do nuly zase zařadíš a pustíš spojku, protože chceš pokračovat v jízdě, tak si tím o stojící motor zabrzdíš, míásto pokračování v jízdě.

Ty chyby parkáče/kamery taky popisují na foru lidi běžně + zatuhávání celého radia.

Zkrátka tohle nejsou vady kusu. Chyby se projevují u několika systému, spadající pod různé ŘJ a vícero lidem. Jde o špatně napsaný SW.
ABEL: všichni, kdo odmítají vzít si mé názory za své, jsou idioti.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 30. 11. 2016 17:18

x-father - obcas sa stane, ze ludia maju pocit ze im AH nefunguje, a pritom ho nezapli spravne.

Zapnuty je, ak v tlacitku AH svieti stale oranzova kontrolka - ak nesvieti, nie je zapnuty.

Na to, aby ho clovek zapol, musi byt auto nastartovane a napr vodic musi mat zapnuty pas... bez toho moze clovek stlacat ale neaktivuje sa.

Preto hovorim ze zo skusenosti je vacsina staznosti na AH/SS ma pricinu v nedodrzani postupu, v opacnom pripade je nieco v aute pokazene - ale normlane tieto systemy nefunguju tak, ako pises.

SS zeby nenastartoval som tiez nezazil - predpokladam, ze opat mozno neide o chybu, ale o to, ze SS sa napr po otvoreni dveri, odpasani atd deaktivuje a na PC napise "SS deaktivaovany, motor je nutne nastartovat manualne"...

Ze bol isty cas problem s radiom (a teda kamerou) viem, to sa riesilo - tiez som na jednom Passate cakal na aktualizaciu SW, zda sa mi ze niektore radia boli dokonca uplne chybne od dodavatela a museli sa menit cele, nie som si isty.
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 11. 2016 17:24

"SS deaktivaovany, motor je nutne nastartovat manualne"

... a pak se nastartuje sám, ok :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 30. 11. 2016 17:26

Zkusil bych se kvasíka zeptat, jaká chyba obsluhy nastala, když auto zdechlo a vyžadovalo nastartovat klíčem, při dobrždění ke křižovatce bez úplného zastavení, bez odpoutání, bez otevření dveří.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 30. 11. 2016 17:27

x-father
Když jsem chodil na vwclub tak se tam člověk nějakou dobu zdržel, nuda tam nebyla, s těmito vyfinkundacemi u G7 to je zřejmě na dovolenou. :D
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 30. 11. 2016 17:33

Qusi: asi to ma vw ine. Teraz sedim v aute, nepriputany a AH sa zapina a vypina ako mackam tlacitko.

Ale v kazdom pripade samozabrzdenie po rozjazde neokec nijako.

Skor ma napadlo, ci to nemohla byt chyba skor protikolizneho systemu, ktory to z nejakeho dovodu zadupol, vadne chytil prekazku atd. Neviem ci je tym dotycne auto vybavene.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-father 30. 11. 2016 17:42

Tak ja nevim. Pisu rumunsky?
Ja popisu za jakych okolnosti to nastalo a ty me napises, ze to muselo byt jinak.

Nepoucuj me, jak vypada zapnuty AH.
Jasne jsem psal, ze kontrolka sviti a pak se AH samovolne vypne a ty me zacnes vysvetlovat, ze v tlacitku je kontrolka.

Dale. Jasnesem psal, ze SS vypne motor, aniz bych se odpoutal, otevrel dvere a pozaduje rucni start. A tvoje odpoved je, ze sem se asi odpoutal? Sem debil?

Dokonce sem zazil situace, kdy po takove hlasce nastartujte rucne motor sam samovne naskocil o vterinu dve pozdeji. Zase sem nekde udelal chybu?
ABEL: všichni, kdo odmítají vzít si mé názory za své, jsou idioti.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 30. 11. 2016 17:47

brasci: tieto veci sa casto menia aj v ramci znacky s modelovym rokom...
napr raz si sa bez priputania alebo zapnuteho pasu ani nepohol autom, potom sa toto obmedzenie zrusilo, atd...

x: ak ti nieco nefunguje, tak treba ist do servisu a opravi sa to.

Len pisem ze v 90% pripadoch staznosti ide o chybny postup uzivatela - SS a AH je pre mnohych ludi nova vec (+kazda znacka to ma nastavene inak), takze niektori ludia s tym maju na zaciatku problem, kym pochopia ako to pracuje
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-father 30. 11. 2016 18:07

Tomu ja moc neverim, ze to nekdo opravi. Vetsina z tech chyb se me stala treba 2x za tu dobu co to mam. Nemam sanci chybu predvest, nebo jen zdokumentovat. V zadne jednotce neni chyba zalogovana.
Nejvic me stve obecne parkac/kamera. To zlobi casto. Snad to srovna novy fw, ktery jeste nedavno nebyl.
ABEL: všichni, kdo odmítají vzít si mé názory za své, jsou idioti.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 1. 12. 2016 09:36

Já myslel, že na start stop u koncernu je nejhezčí, že jde natrvalo deaktivovat...
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 1. 12. 2016 12:27

To bylo u fiatu
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 1. 12. 2016 17:37

X: chyby ostavaju v pamati (od neviem kolkych startovani spatne), takze ked sa to stane, mozes ist do servisu
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 1. 12. 2016 19:48

u fiatu si to pamatuje volbu tlačítkem z předešlé jízdy, u koncernu to jde přes VAG
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-father 1. 12. 2016 22:56

quasimoto píše:X: chyby ostavaju v pamati (od neviem kolkych startovani spatne), takze ked sa to stane, mozes ist do servisu


Tak ja nevim. Proc si neprestes, co pisu, nez na to odpovis.
Psal jsem, ze v zadne jednotce neni zadna chyba zalogovana. Tim jsem myslel, ze zadna chyba neni zalogovana, coz znamena, ze zadna chyba neni zalogovana.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků